Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

punnort

• punnort hahmo Kirjoittaja
  • punnort
    Riivaaja
    Taso: 42
25.03.2014 07:39 - 25.03.2014 07:41 #1 : punnort
punnort kirjoittanut punnort
Koulutukseltani olen matemaatikko (FT) sekä datanomi. Parhaillaan olen vuoden sairaslomalla,joten työelämässä en tällä hetkellä ole. Kuten matemaatikolle sopii, en ole niinkään kiinnostunut reaalitiedosta, vaan enemmän abstrakteista ideoista, joskin tiukat logiikan vaatimukset huomioonottaen.

Matematiikan lisäksi toinen suuri rakkauteni on puujalkavitsit, joiden keksimisessä pidän itseäni mestarina.

Jogurtit otetaan jääkaapista ja tarjoillaan viileinä.
EU:n sisärajalla oli kyltti: Varokaa! Shengenvaara!
Ekohenkisen lintutaiteilijaryhmän jäsen luo mukana.

Pidän yleensä abstrakteihin ideoihin keskittyvästä scifistä, ja lempikirjailijoitani ovatkin Stanislaw Lem, Greg Egan, Olaf Stapledon ja Philip K. Dick. Viime aikoina tosin lukeminen on jäänyt vähemmälle.

Harjoitan kahvi- ja sätkäkulinarismia, ja pidän kahden hengen välisistä klassisista lautapeleistä ja kahden joukkueen välisistä klassisista korttipeleistä.

Tämän talven aikana olen elvytellyt kirjoitusharrastustani, ja tuotoksiini voi tutustua allekirjoituksessa näkyvästä linkistä.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 25.03.2014 07:41 punnort.

Paikalla 3 jäsentä ja 68 vierailijaa
LordStenhammar, Rinja, Lyyskis
Uusin jäsen: Viola OwO
Jäseniä yhteensä: 8860