MannhaiKotka

LordStenhammar
LordStenhammar loi aiheen: MannhaiKotka
12.04.2014 16:09 #1

Eli koko nimi on Kullervo Mannhai Kotka. Se on myös minun kirjailija- ja salanimeni. En viitsi käyttää ainakaan missään epävirallisissa yhteyksissä taikka sosiaalisessa mediassa oikeaa nimeäni, sillä minulla on suhteellisen hämärä menneisyys. Lisäksi oikea nimeni on aika tavallinen ja tylsä, joten en näe sen käyttöä mitenkään erityisen mielekkäänä. Olen joskus miettinyt jopa nimeni vaihtamista, mutta jos näin tapahtuu, Kullervo Mannhai Kotka se ei missään tapauksessa ole. Se on vähän turhan koristeellinen ja hienosteleva käytettäväksi virallisena nimenä.

Kerron nyt ”salatun” merkityksen oman nimimerkkini takana, vaikka ketään tuskin kiinnostaa. Etunimeni on Ari, joka tarkoittaa käsitykseni mukaan muinaisessa skandinaviassa kotkaa. Lisäksi olen Kalervo Palsan ihailija, ja mikäli Palsa kutsui itseään Kittilän kotkaksi, olen minä sitten kotikyläni oma kotka. Ja Kullervohan oli kalevalaisessa mytologiassa Kalervon poika, mies jonka reinkarnaatioksi olen itseäni pahimpina aikoina luullut. Mannhai nyt vaan sattui kuulostamaan hyvältä nimeltä siinä välissä – siinä ei ole mitään sen syvällisempää.

Intohimoina ja harrastuksina ovat tätänykyä eritoten metsässä kävely, kirjallisuus ja musiikki. Musiikki – eritoten heavy metal - oli minulle nuoruudessa se kaikkein tärkein juttu. Oli Iron Maidenit, Judas Priestit, erinäiset black metal -bändit ja muut. Soitin innokkaasti koskettimia ja kitaraa ja tein omia biisejä. Jossain vaiheessa kuitenkin kirjallisuus ja eritoten omien tarinoiden ja runojen kirjoittaminen muodostuivat itselleni kaikkein tärkeimmäksi toiminnaksi. Ihmiselle on annettu hengen lahjat siinä kuin kyky liikkua. Pitäähän niitä siis jotenkin käyttää.

Mitäs muuta? Asun tällä hetkellä pienellä esikaupunkialueella, mutta haaveissa siintää lähitulevaisuudessa muutto johonkin rauhallisempaan paikkaan. En ole mikään urbaani eläin ja minusta tuskin koskaan sellaista saakaan. Olen syntynyt maalla ja asunut lapsuuteni maalla, ja mikäli kaikki menee kuten tahdon, tulen kuolemaankin maalla. Luonteeltani olen joskus erittäin sulkeutunut, joskus jopa yltiösosiaalinen tapaus. Riippuu täysin tilanteesta ja ihmisistä. Ovat joskus haukkuneet jopa hyväksi kuuntelijaksi ja seuramieheksi. Tiedä sitten siitä...

Joo, mitäs tässä enempää lätisemään. Tykkään Risingista ja varmaan tulen olemaan täällä kohtuullisen aktiivinen jatkossakin. Eipä muuta.

THE GOD CREATED SHIT.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Xariel