Harsopilvi

Kaartilainen
Tiadres loi aiheen: Harsopilvi
06.07.2014 21:14 #1

Tervehdys kaikille!

Olen Harsopilvi ja löysin tieni tänne rakkaani suosituksesta ("löytää" ja "suositus" ovat ehkä hivenen vääriä sanavalintoja siinä mielessä että hän käytännössä raahasi minut tänne, mutten todellakaan kanna siitä kaunaa ^^"). Olen kaksikymppinen nuori nainen, jonka sydäntä lähellä ovat muun muassa historia, Japani, Kiina, pelit sekä tietysti kirjat ja kirjoittaminen. Lempikirjailijoikseni nimeän J.R.R. Tolkienin, jonka luomaan maailmaan sydämeni usein haikailee, sekä George R.R. Martinin, jonka Westerosista on ehkä turvallisempi pysyä kaukana vaikka siitä oikein mielellään lukisi. Sen verran henkeäni arvostan.

Kirjoitan mieluiten lyhyitä, yksiosaisia tarinoita, vaikka mielessäni on jo vuosikausia kummitellut yksi suurempi ja kunnianhimoisempi suunnitelma. Jostakin syystä en ole saanut puserrettua sitä edes puoliksi valmiiksi tarinaksi, vaikka maailma on hahmottunut päässäni jo pitkään. Kenties se on niitä projekteja, jotka vaativat eliniän hioutuakseen edes melkein valmiiksi. Tai kenties saan sen jonakin päivänä toteutettua. Se nähdään sitten aikanaan.

Ihmisryhmissä tuppaan usein olemaan se hiljainen tarkkailija, mutta pienemmissä porukoissa ja läheisempien ystävieni kesken minulta irtoaa paljonkin juttua. Samaan tapaan netissäkin saatan toisinaan ujostella, mutta jospa ennen pitkää rohkaistuisin kirjoittelemaan täälläkin : )

Levitin siipeni, kevättuuli leikki hiuksillani ja hymyilin.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Harsopilvi
06.07.2014 21:44 #2

Tervetuloa :smile:

Itsekin hieman ujona ihmisenä täytyy sanoa, että täällä netissä voi aivan hyvin kirjoitella. Alku oli itselläkin hieman vaikeaa, mutta kyllä se siitä helpottaa. Ihmiset täällä ovat mukavia ja ottavat uudet tulokkaat hyvin vastaan.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Harsopilvi
06.07.2014 22:06 #3

Harsopilvi kirjoitti: Lempikirjailijoikseni nimeän J.R.R. Tolkienin, jonka luomaan maailmaan sydämeni usein haikailee, sekä George R.R. Martinin, jonka Westerosista on ehkä turvallisempi pysyä kaukana vaikka siitä oikein mielellään lukisi. Sen verran henkeäni arvostan.

Pakko sanoa, että minulla on Martinin kanssa tismalleen sama juttu! :lol: Hieno, rikas maailma jne. mutta jos pitäisi valita fantasiamaa johon matkustaa, tämä olisi viimeisenä listalla. Olet sitten lordi tai talonpoika, kuolet - ja todennäköisesti väkivaltaisesti.

Tervetuloa vielä, toivottavasti viihdyt! :smile:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Uusin jäsen: ArunaK