× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Aavis

• Aavis hahmo Kirjoittaja
  • Aavis
17.08.2014 16:43 - 17.08.2014 16:49 #1 : Aavis
Aavis kirjoittanut Aavis
Hei kaikki Risingin oudot opukset otukset (ja miksei myös vähemmän oudot). Minä en ole outo, mutta en myöskään Aavis. Tämä ei johdu kunnianhimon vaan luonteen puutteellisuudesta.

Ehkä.

Luen, onhan elämässä parasta se kun sitä ei tarvitse tehdä itse. Yleensä kirjoja, toisinaan en. En ole varma, valikoinko juuri lukemistoani, mutta toivon että opin siihen vielä. Haluan luulla olevani kehityskelpoinen. Uskoisin tai haluaisin uskoa useimpien olevan sellaisia edes jossakin määrin.

Jaan ulko-oven vanhempieni ja kissan sekä vähemmissä määrin kaksossiskon kanssa. Reilun kymmenen neliön sisäluolani tilaa hyödyntävät kuitenkin lisäkseni lähinnä pehmoeläimet sekä reilut kolmesataa kirjaa. En julkisesti myönnä tälle mitään syytä.

Pidän häiriötekijöistä ja hiljaisuudesta. Joskus olen näitä asioita itsekin ja vastaanotan avaruudellista - tai ehkä vain mielialahäiriöistä - napanöyhtää, jota sitten lähmin internettiin kunnes en enää tunnista sen yhteyttä itseeni. Yleensä pyyhin lopulta näppäimistön.

Kiistän kaikki syytteet ylettömästä vakavuudesta ja saatoin juuri kirjoittaa tuon.

Esittelystäni ei taida tulla kovin hyvä. Yhtenäinen se ei ole, mutta toivottavasti ei myöskään pelottava. (Olen kyllä vähän pelottava, etenkin ulkoisesti.)
Joka tapauksessa se antaa luultavasti minusta jonkinlaisen käsityksen. Jee.

Kummallista, miten paljon sitä irtoaa täysin turhia sanoja juuri silloin kun niitä ei varsinaisesti tarvitsisi. Sanokaa hei. Tunnen oloni kummalliseksi. Oikeasti olen korkeintaan tylsä. Kummallista.

Ööm. (Kuinkakohan monta kirjaa tulin juuri lainanneeksi?)

avatar © thegamercat.com
Viimeksi muokattu: 17.08.2014 16:49 Aavis.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Ageha

18.08.2014 22:22 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Aavis
Uskallan sanoa hei, ei siis ollut pelottava esittäytyminen. :wink:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Aavis

Uusin jäsen: Mikko Toivanen