× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Ageha

18.09.2014 19:37 - 22.10.2014 17:01 #1 : Ageha
Ageha kirjoittanut Ageha
Heips kaikille!

Olen 18-vuotias lukiossa opiskeleva ihmisensukuinen, joka itse asiassa on tekemässä paluuta tälle foorumille. Löydyin täältä lukuisia vuosia sitten hyvin erilaisella nimimerkillä (ja varmasti myös hyvin erilaisella käytöksellä), ja arvioisin pysyväni ihan tyytyväisenä jos minua ei entiseen nimimerkkiini yhdistetä koska melkoista myötähäpeää aiheuttaa muisto pienemmästä itsestäni ja sen riehumisesta pitkin foorumia. (Arvauksia saa tosi esittää jos tahtoo, mieluiten yksityisviestillä :cheesy: )

Ihmisenä olen... hyvin hukassa. Ehkä osasyynä paluuseeni tänne on nimenomaan jonkinasteinen paluu "juurille" tai itsensä etsintä? Toisaalta taas olen jo ainakin pari vuotta pyöritellyt mielessäni ajatusta tänne paluusta, pelottanut vain liikaa että minut tunnistettaisiin. :blush: Mutta ehkä vuosia on vihdoin kulunut tarpeeksi...

Fantasiakirjallisuus on lapsuuteni ja nuoruuteni suuri rakkaus, mutta aktiivinen fantasian (ja yleisesti kirjojen...) lukeminen on valitettavasti viime vuosina jäänyt aika pahasti. Olen myös löytänyt tieni animen ja mangan pariin, tosin kumpikin näistäkin aktiviteeteista on vähän jäänyt toistaiseksi. Olen kiinnostunut psykologiasta, ja perehtynyt jonkin verran persoonallisuusteorioista MBTI:hin ja enneagrammeihin (jälkimmäinen melko uusi tuttavuus). Teatteria harrastin joitain vuosia, ja jo pitkään on suurena haaveenani ollut aloittaa tanssi mutta millään en ole aikaiseksi saanut... Ehkä tänä vuonna vihdoin. ^^'

Kuvailisin luonnettani, mutten oikein enää tiedä millainen olen sillä pahaksi äitynyt läheisriippuvuuteni taisi syödä nätisti persoonallisuuttani hyvin laaja-alaisesti. Tällä hetkellä olen tosiaan aika hukassa, ja yritän kokoilla elämääni ja itseäni kokoon palasista jotka olen valtaosin hukannut aivan omin voimin. Sosiaalisuudesta tykkään, ja ihmisistä (vaikka ihmiset ovat alkaneet ilmiönä epäilyttää, mutta en minä kyllä osaa niistä olla pitämättäkään). Hyvistä kirjoista, kauniista luonnosta. Kivoista tarinoista ja onnellisista lopuista. Keskusteluista. Haleista joissa on lämpöä. Lukio-opinnoista. Hyvin monenlaisesta musiikista. Saippuakuplista.

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 22.10.2014 17:01 Ageha.

20.09.2014 11:18 - 20.09.2014 11:22 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Ageha
Tervetuloa takaisin minunkin puolestani! Toivottavasti paikka tuntuu yhä kotoisalta. :smile:

Ageha kirjoitti: Löydyin täältä lukuisia vuosia sitten hyvin erilaisella nimimerkillä (ja varmasti myös hyvin erilaisella käytöksellä), ja arvioisin pysyväni ihan tyytyväisenä jos minua ei entiseen nimimerkkiini yhdistetä koska melkoista myötähäpeää aiheuttaa muisto pienemmästä itsestäni ja sen riehumisesta pitkin foorumia.

Täytyy kyllä sanoa, että minä en omalta foorumiajaltani muista yhtään meikäläistä nuorta käyttäjää, jonka en soisi palaavan tänne. Päinvastoin on ikävä kaikkia mukavia aktiiveja "riehujia". Täällä riehutaan nykyään aivan liian vähän! (Kuuluisia viimeisiä sanoja? :tongue: )
Viimeksi muokattu: 20.09.2014 11:22 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Ageha

The twain shall split,
My blade to sate.

20.09.2014 15:05 - 20.09.2014 15:56 #4 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Ageha

Knox Gargol kirjoitti: Olen itsekin ollut poissa täältä välillä, mutta huomasin aina, että, vaikka ihminen voi lähteä risingista, rising ei koskaan lähde ihmisestä.

En voi vastustaa kiusausta. Olen pahoillani.

Tervetuloa Ageha munkin puolesta. EI niistä menneistä kannata murehtia.

Clone Megan Fox!
Viimeksi muokattu: 20.09.2014 15:56 poistettu.

20.09.2014 18:48 - 20.09.2014 18:51 #5 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Ageha

Knox Gargol kirjoitti: Tervetuloa takaisin tämänkin risingveteraanin puolesta. Olen itsekin ollut poissa täältä välillä, mutta huomasin aina, että, vaikka ihminen voi lähteä risingista, rising ei koskaan lähde ihmisestä.

Sanoisin tämän kuvaavan fiiliksiäni aika hyvin. Tuntuu siltä etten olisi ollutkaan poissa vuosia vaan ihan vain hetken ja nyt on oikeasti kovin hämmentynyt fiilis. Mutta kiituksia kaikille. :> Taidan silti pysyä tällä nickillä tästä eteenpäin, vaikka ainakin chatissa eilen jo paljastelinkin edellisen käyttäjänimeni (josta juontuva lempinimi on jäänyt kyllä isoksi osaksi identiteettiäni). Ehkä tulen vielä enemmänkin julki.

Ps. Hiistun en arvellutkaan minua vihaavan, sain sinulta joskus yksärin. :tongue: Iivarilta myös, olin aika otettu koska muistaakseni se kysyi ihan vain että mitä minulle kuuluu kun en ollut ollut ikuisuuteen aktiivinen.

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 20.09.2014 18:51 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

• Aavis hahmo
  • Aavis
20.09.2014 21:15 - 20.09.2014 21:16 #6 : Aavis
Vastaus käyttäjältä Aavis aiheessa Ageha

En olisi uskonut löytäväni täältä toista persoonallisuusteoriaihmistä, joten pakko kysyä, että kiinnostaako ihan vain neljän akselin MBTI vai yleisesti jungilaiset teoriat kognitiivisine funktioineen kaikkineen? :P Eipä noista taida kovin paljon varsinaisia vastauksia löytää (itse en ainakaan ole löytänyt), mutta jotain ajatuksia sentään. Onnea eheytymiseen ja... niin. Hei.

avatar © thegamercat.com
Viimeksi muokattu: 20.09.2014 21:16 Aavis.

20.09.2014 22:03 - 20.09.2014 22:04 #7 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Ageha

Aavis kirjoitti: Tervehdys uudehkolta risingiläiseltä vanhahkolle risingiläiselle, vaikka taitaa sittenkin ikä yhdistää. Ihmiset on havaittu ihan kivoiksi, etenkin kun halaukset muistetaan.

!!!!!! ;_; Ihanaa! Mutta kognitiiviset funktiot kiinnostavat myös, vaikka niihin en ole (vielä) hirveästi perehtynyt, aikomus kyllä on. Terkuin juuri tänään mietin että äiti ei ehkä olekaan ISTJ vaan joku Exxx jolla on stressin takia jatkuva Si-loop -> mitkäs ne stressishadowteoriat olivatkaan kun niitäkin on kai ainakin se missä tulee se inferior loop tai sitten että menee vastakohdakseen ja niin en tiedä koska ne ole edes ihan varma onko kyseessä Si. Mitä typeä olet?

Ja kiitos, yritys eheytyä on kova.

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 20.09.2014 22:04 Ageha.

• Rinja
21.09.2014 00:03 #8 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Ageha

Ei siinä mitään, olenhan itsekin pariin otteeseen nickiä vaihtanut. Se tosiaan auttaa mukavasti uusimaan imagoa.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

• Iivari hahmo
  • Iivari
21.09.2014 01:48 #9 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Ageha
Mulle taas oli kovin vaikeaa ymmärtää, miten siitä, kun joku kahdeksantoistavuotias on ollut viimeksi aktiivinen, voi olla vuosia. Vastahan minä itsekin, paitsi että se oli 2004 :-D

Tervetuloa takaisin, Ageha. Minulle saa lähettää vastauksen siihen privaan. Ja puhua muutenkin, toki.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

21.09.2014 08:55 #10 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Ageha

Rinja kirjoitti: Kovasti olen tässä pohtinut, että en minä kyllä menneiltä ajoilta mitään Agehaa muista. Nimimerkin vaihto selittääkin paljon :P Täytyi ihan ryhtyä laskemaan, että olenhan ollut rekkautuneena ennen vuotta 2011. (... laskun lopputulos oli se, että kyllä olen - vuodesta 2005 :tongue: Mutta ehdin jo pahemman kerran epäillä itseäni, kun noin oudonnimisiä ihmisiä foorumille tupsahtelee.)

Eheh joo. :D Olitko ennen Tiuku? (Tällainen mielikuva kovasti on mutta varma en enää ole...)

Ja juu, saatan Iivari sinulle jossain kohden privailla. :>

Rinja