Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Saki42

• Saki hahmo
Saki
Ritari
Taso: 34
Saki loi aiheen: Saki42
20.09.2014 18:37 #1

Moro vaan! :lol: Olen siis Saki, ylä-astelainen Oululainen tyttö, joka tykkää spefistä ja kirjoista. Kirjat ja kirjallisuus ovat ja tulevat olemaan aina ja ikuisesti osa elämääni. En ole koskaan oikein ollut kovin suosittu ihminen ja kavereita mulla ei ole ollut kuin pari, niin kirjat olivat tervetulleita. Pienenä ennen kuin osasin lukea mulle luettiin kirjoja ja sitten kun opin itse lukemaan löysin fantasian ja vähän myöhemmin scifin.

Olen itse kirjoittanut pieniä novelleja ja tekstejä (omasta mielestäni huonoja sellaisia :roll: ) mutta en ole koskaan edes ajatellut niiden julkaisua tai jakamista mihinkään.

Olen luonteeltani kokeilunhaluinen, hieman ujo ja kaikkien mielestä outo kun luen kokoajan. Melkein kukaan perheestäni tai kavereistani ei lue yhtään.

Päädyin Risingille vasta tänävuonna kun selailin foorumeita ja blogeja ja Rising osui silmään. Sitten jonkun aikaa katselin vain ilman käyttäjää ja tajusin että tämähän voisi sopia mulle. En kuitenkaan liittynyt vieläkään vaan katselin lisää ja yhdessä vaiheessa unohdin koko Risingin. Löysin sitten uudelleen ja liityin. Enkä ole katunut :cool:

Viimeksi muokattu: 07.01.2015 22:22 : Saki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Kuurankukka

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
Taso: 44
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Saki42
20.09.2014 19:58 #2

Tervetuloa risingille. :cheesy:

• Saki hahmo
Saki
Ritari
Saki vastasi aiheeseen: Saki42
20.09.2014 20:29 #3

Kiittos :)

• Hiistu hahmo
Hiistu
Varjovelho
Taso: 60
Hiistu vastasi aiheeseen: Saki42
01.12.2014 11:34 #4

Täytyi tulla sanomaan, kun foorumilta bongasin, että nykyinen sinisilmäinen avasi on muuten tosi hieno. :smile: (Ei sillä että vikaa entisissäkään, mutta hieno. :wink: )

• Saki hahmo
Saki
Ritari
Saki vastasi aiheeseen: Saki
01.12.2014 11:59 #5

Hehe kiitos :) Selailin kuvahakua ja tuollainen sattui silmään :cool:

Paikalla 2 jäsentä ja 74 vierailijaa
Vampire83, LordStenhammar
Uusin jäsen: Kati Piehl
Jäseniä yhteensä: 8754