× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Kattinka

• Kattinka hahmo Kirjoittaja
  • Kattinka
    Kaartilainen
25.09.2014 00:31 #1 : Kattinka
Kattinka kirjoittanut Kattinka
Heippa kaikki! :smile:

Tällä puolen ruutua kirjoittelee Kattinka, 21-vuotias tätä nykyä joensuulainen nuori nainen.

Olen seuraillut Risingia jo muutaman vuoden ajan, kunnes nyt viimeinkin rekisteröidyin.

Kiinnostuksenkohteisiini lukeutuvat mm. kirjat, kissat, luonto, liikunta ja terveys. Tällä hetkellä yksi suurimmista haaveistani on valmistua, saada töitä ja rahaa, jotta voin hankkia komean kirjahyllym ja runsain mitoin kirjoja sen täytteeksi. :roll:

Olen aina nauttinut kirjojen maailmaan uppoutumisesta, mutta viime vuosina se on jäänyt vähemmälle muiden asioiden viedessä aikaani. Nyt olen taas alkanut panostaa enemmän lukemiseen, sillä se on kuitenkin niin rakas harrastus ja keino unohtaa arjen murheet, että sille on löydettäväv enemmän aikaa.

Kirjamakuni on laaja. Suosikkikirjoja on monia, esimerkiksi kaikki Potterit, Tulen ja jään laulu, Yösirkus, Lauren Oliverin tuotanto sekä Nälkäpelit. Kaikenlaiset jännittävät seikkailut siis!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Kuurankukka

Lukijatar, rudi92