× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

StarSol

• StarSol hahmo Kirjoittaja
  • StarSol
    Mekaanikko
25.09.2014 13:49 #1 : StarSol
StarSol kirjoittanut StarSol
Hei kaikille!

Olen risingshadow-sivustolle eräänlainen paluumuuttaja. luin ja kirjoittelin sivustolle 90-luvun loppu ja 2000-luvun alkupuolella. Muistelisin että sivustolla on joskus ollut peli, jonka darkki aikoinaan teki. Ainakaan vielä en löytänyt sitä täältä :)

Mutta siis olen 30+ vuotias miehen alku Varsinaissuomesta. Kirjat ovat olleet hetken aikaa tomuttumassa, mutta jokin aika sitten on kirjojen lukemien alkanut maistumaan.
Luen pääasiassa Scifi ja Fantasia kirjallisuutta, mutta muunlainenkin kirjallisuus kiinnostaa välillä. Esim. Mishio Kakun hyperavaruus tai kvanttitietokone tyyppinen "tietokirjallisuus" uppoaa minuun hyvin.
Olen Scifin ja Fantasian suurkuluttaja ja tuotoksia tulee seurattua vähän kaikilla medioilla.

Kirjoittelemisiin!

StarSol

• max hahmo
  • max
26.09.2014 09:46 #2 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa StarSol
Moi,

StarSol kirjoitti: Suurin aukko kirjallisuudessa on itselläni tuossa 2010 taitteen tuotoksilla. Uskoisin että kirjasto auttaa minua pääsemään kärryille uusimmista sarjoista.

Suomennetussa fantasiassa ei ole kovin kummia tapahtunut, mutta ainakin Abercrombien, Sapkowskin ja Rothfussin sarjoihin kannattaa hypätä kyytiin. :smile:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: StarSol

• Ageha hahmo
  • Ageha
25.10.2014 17:09 #3 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa StarSol

StarSol kirjoitti: Hei kaikille!

Eeh, nyt kiinnostaa että mikä peli! :eek: Itse pyörin täällä ekaa kertaa joskus 2008 ja siitä eteenpäin ja en mielestäni havainnut tätä peliä silloinkaan.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

• StarSol hahmo Kirjoittaja
  • StarSol
    Mekaanikko
28.10.2014 11:55 #4 : StarSol
Vastaus käyttäjältä StarSol aiheessa StarSol

Ageha kirjoitti:

Nyt joudun heittämään aika lailla heiveröisestä muistista... Olisko ollut sellainen peli kuin darkland. Siinä oli tietty määrä toimintoja/tunti (tai päivä) ja niitä sai käyttää hyökkäyksiin yms. oliskohan ollut joskus 2005 kun se peli oli vielä olemassa. voi olla että aikaisemminkin. Darkin tekemä tuo oli.

28.10.2014 23:15 #5 : Maailmanherra
Vastaus käyttäjältä Maailmanherra aiheessa StarSol
2007 uudistuksen jälkeen ei ole ollut darklandia tai logdia.

Monologi punainen, hän tietää kosmoksen salat ja kalapuikko hommat ja kefirit
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Eija, rudi92, Siivetön lohikäärme