Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

StarSol

• StarSol hahmo
StarSol
Mekaanikko
Taso: 10
StarSol loi aiheen: StarSol
25.09.2014 13:49 #1

Hei kaikille!

Olen risingshadow-sivustolle eräänlainen paluumuuttaja. luin ja kirjoittelin sivustolle 90-luvun loppu ja 2000-luvun alkupuolella. Muistelisin että sivustolla on joskus ollut peli, jonka darkki aikoinaan teki. Ainakaan vielä en löytänyt sitä täältä :)

Mutta siis olen 30+ vuotias miehen alku Varsinaissuomesta. Kirjat ovat olleet hetken aikaa tomuttumassa, mutta jokin aika sitten on kirjojen lukemien alkanut maistumaan.
Luen pääasiassa Scifi ja Fantasia kirjallisuutta, mutta muunlainenkin kirjallisuus kiinnostaa välillä. Esim. Mishio Kakun hyperavaruus tai kvanttitietokone tyyppinen "tietokirjallisuus" uppoaa minuun hyvin.
Olen Scifin ja Fantasian suurkuluttaja ja tuotoksia tulee seurattua vähän kaikilla medioilla.

Suurin aukko kirjallisuudessa on itselläni tuossa 2010 taitteen tuotoksilla. Uskoisin että kirjasto auttaa minua pääsemään kärryille uusimmista sarjoista.

Kirjoittelemisiin!

StarSol

• max hahmo
max
Kapteeni
Taso: 46
max vastasi aiheeseen: StarSol
26.09.2014 09:46 #2

Moi,

StarSol kirjoitti: Suurin aukko kirjallisuudessa on itselläni tuossa 2010 taitteen tuotoksilla. Uskoisin että kirjasto auttaa minua pääsemään kärryille uusimmista sarjoista.

Suomennetussa fantasiassa ei ole kovin kummia tapahtunut, mutta ainakin Abercrombien, Sapkowskin ja Rothfussin sarjoihin kannattaa hypätä kyytiin. :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: StarSol

• Ageha hahmo
Ageha
Paladiini
Taso: 39
Ageha vastasi aiheeseen: StarSol
25.10.2014 17:09 #3

StarSol kirjoitti: Hei kaikille!

Muistelisin että sivustolla on joskus ollut peli, jonka darkki aikoinaan teki. Ainakaan vielä en löytänyt sitä täältä :)

Eeh, nyt kiinnostaa että mikä peli! :eek: Itse pyörin täällä ekaa kertaa joskus 2008 ja siitä eteenpäin ja en mielestäni havainnut tätä peliä silloinkaan.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

• StarSol hahmo
StarSol
Mekaanikko
Taso: 10
StarSol vastasi aiheeseen: StarSol
28.10.2014 11:55 #4

Ageha kirjoitti:
Eeh, nyt kiinnostaa että mikä peli! :eek: Itse pyörin täällä ekaa kertaa joskus 2008 ja siitä eteenpäin ja en mielestäni havainnut tätä peliä silloinkaan.

Nyt joudun heittämään aika lailla heiveröisestä muistista... Olisko ollut sellainen peli kuin darkland. Siinä oli tietty määrä toimintoja/tunti (tai päivä) ja niitä sai käyttää hyökkäyksiin yms. oliskohan ollut joskus 2005 kun se peli oli vielä olemassa. voi olla että aikaisemminkin. Darkin tekemä tuo oli.

• Maailmanherra hahmo
Maailmanherra
Lentäjä
Taso: 34
Maailmanherra vastasi aiheeseen: StarSol
28.10.2014 23:15 #5

2007 uudistuksen jälkeen ei ole ollut darklandia tai logdia.

Monologi punainen, hän tietää kosmoksen salat ja kalapuikko hommat ja kefirit

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Paikalla 20 vierailijaa
Uusin jäsen: ArunaK
Jäseniä yhteensä: 8759