Kultasuu

Kultasuu
Kultasuu loi aiheen: Kultasuu
25.09.2014 14:16 #1

Minä en ole oikein koskaan osannut kirjoittaa itsestäni mitään - saati mistään muustakaan -, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin:

Olen nyt 37-vuotias mies jonka suurimpana intohimona elämässä on kitaransoitto ja lukeminen. Ja tuossa järjestyksessä. Suurimpia esikuvia kitaroinnissa on ollut niin paljon, etten edes jaksa kirjoittaa niitä tähän, mutta muutne musiikkimakuni on viime vuosina rauhoittunnut erittäin paljon siitä mitä se on aikaisemmin ollut. Eli nykyään tykkään enemmän kitaristeista jotka soittavat yksinkertaisesti, mutta silti kauniisti ja hyvin, esim. Eric Clapton on hyvä esimerkki sellaisesta kitaristista. Ja, muutenkin kuuntelen nykyään enemmän itse sävellettyä kokonaisuutta, enkä pelkkää kitarointia. Sting on muun muassa tällainen muusikko kenen musiikkia arvostan todella paljon vaikkei se olekaan olekaan kitarapainoitteista.

Ja, muuten taidan kai olla aika rauhallinen tapaus ja muutenkin rauhallista elämää ja kahvinjuontia rakastava ihminen. Jotenkin vaan elämäntapa missä ei aina mennä massan mukana ja ainakin yritetään ajatella omilla aivoilla sopii mulle, niin luulisin. Muita tärkeitä asiota elämässäni on tietenkin läheiset ihmiset ja miksei myös ei niin läheisetkään ihmiset. Tarkoittaen siis sitä, että jollain tasolla olen kyllä aina ollut kiinnostunut ihmisten globaalista hyvinvoinnista, niin naiivita ja vihreältä kun se voi kuulostaa. Siinäpä sitä :smile:

LordStenhammar, Ailm
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen