× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Niittysalvia

• Niittysalvia hahmo Kirjoittaja
  • Niittysalvia
    Kaartilainen
25.10.2014 17:28 #1 : Niittysalvia
Niittysalvia kirjoittanut Niittysalvia
Jokunen käyttäjä onkin jo ehkä huomannut uuden (ja halutessaan varsin äänekkään) käyttäjän saapuneen Risingin foorumeille. Ja nyt tämä outo otus haluaa esittäytyä. Lukekaa omalla vastuulla, vaikkei tässä varmaan mitään maailmaa mullistavaa tietoa tulekkaan. :smile:

Olen siis parhaillaan yhdeksännellä luokalla taisteleva kissafani, joka pyörii luppoaikoina erilaisilla nettifoorumeilla (ja aina vielä nimimerkillä Niittysalvia. Harrastusteni hiihdon ja suunnistuksen vuoksi en juurikaan ehdi/jaksa innostua miiteistä tai tapahtumista, mutta koeviikkojen ulkopuolella minuun saa kyllä yhteyttä täällä virtuaalimaailmassa. Olen lisäksi soittanut kahdeksan vuotta viulua konsertatoriolla ja suorittanut (juuri ja juuri hyväksytysti) kaikki kolmannen asteen perustutkintoon vaaditut musiikinteorit ja -historiat, joten tarvittaessa voin auttaa ja vastailla niisstä tuleviin kysymyksiin. Ihan mielellänikin, olisihan hyvä pitää tietoja vireillä.

Pidän myös aika paljon piirtämisestä ja kirjoittamisesta, vaikken ole mainittavan hyvä etenkään jälkimmäisessä. Tänne Risingiin eksyin parisen päivää sitten hyvän lapsuudenystäväni/naapurini opastuksella ja tulin kyllä ihan jäädäksenikin. >:') Raastan myös todella lukemista ja kirjojen maailmaan uppoamista, joten siitäkin otollinen paikka. En varsinaisesti ole lukenut ennen kaverini suosituksia paljoakaan fantasiakirjallisuutta, pääpaino on ollut dekkareilla ja romaaneilla. Karou-triologian myötä kiinnostukseni tätäkin kirjallisuuden haaraumaa kohtaan on noussut.

Jotakuta varmaan kiinnostaa vielä luonteeni ja ulkonäköni? Luonnettani on ehkä hitusen vaikea analysoida, Facebookissa minulle ehdotettiin narsistista, jonka sivuutin muitta mutkitta loukkaantuneena moisesta loukkauksesta... Monet pitävät minua hiljaisena nörttinä, toiset taas vähän tyhmänä sekopäänä riippuen ihmisestä. Itse sanoisin vain olevani oma itseni. Nörtti-teema kun varmaan johtuu vain silmälaseistani. :'3

25.10.2014 17:32 #2 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Niittysalvia
No onpas söpö kissa sulla avatarissa. :heart:

• Niittysalvia hahmo Kirjoittaja
  • Niittysalvia
    Kaartilainen
25.10.2014 17:34 - 25.10.2014 17:35 #3 : Niittysalvia
Vastaus käyttäjältä Niittysalvia aiheessa Niittysalvia
^^ Hih, kiitokset :')
Omasta karvapallosta on valitettavasti mahdoton saada söpöä kuvaa... Kamera tuntuu olevan arkkivihollinen numero yksi.
Viimeksi muokattu: 25.10.2014 17:35 Niittysalvia. Syy: nuolet...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kattinka

LordStenhammar