× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

• Warghast hahmo Kirjoittaja
  • Warghast
    Ratsumestari

09.01.2015 11:03 #1 :: Warghast
Warghast
Näköjään täältä puuttuu ja en muista oliko vanhallakaan foorumilla mun esittelyä..

Eli

Moon alumperin eteläpohojalaane, eli Lapualta kotoisin oleva, mutta muutama vuosi sitten etelään muuttanut fantasia-, scifi-, historia- ja folkloreholisti.
Alunperin taisin risingin esiasteilla piipahdella joskus 2000 -luvun alussa, eri nimimerkillä, mitä en enää muista edes.. mutta takaisin löysin kun muutin etelään..

kirjoittelen omaksi ilokseni -ja kaveriporukan esilukijoiden kauhuksi -scifi- ja fansatasiatarinoita ja saatanpa yllytettynä pitää esitelmän 1700-luvun länsi-euroopan suurvaltahistoriasta :)
Tällähetkellä kirjoitan myös työkseni, tosin ilmastointikanavien teknisiä manuaaleja, mutta silti :D

muita harrastuksia on roolipelit aina pathfinderistä world of darknessiin, piirtäminen, tuotoksia löytyy oldowl.deviantart.com ja lukeminen.

koska olen suht ihmiskammoinen otus, minua ei paljoa näe tapaamisissa tai risingin mafioissa mutta olen hyvin hengessä mukana :D

jos joku eksyy ESCin mafiaan niin sieltä tapaa varmimmin :)
Muokannut 09.01.2015 11:03 Warghast Syy: linkki vinkki

09.01.2015 12:24 #2 :: Puolikuu
Warghast
Hienoja piirustuksia sinulla! Ehkäpä laitan sinut watchiin. ;)

Niin ja, premium membershipillä pääsee kyllä eroon mainoksista, mutta pony-filtteriä ei valitettasti ole. Goresta pitäisi kyllä päästä eroon, jos laittaa mature content-jutskan päälle.
Tykännyt: Warghast

• Warghast hahmo Kirjoittaja
  • Warghast
    Ratsumestari

09.01.2015 14:12 #3 :: Warghast
Warghast
heh, juu pony filtterin Deviant arttiin tosiaan tarvitsisi.. mature filtteriä ei viitsi käyttää kun se filtteröi taas sitten sellaisella katolilaiskoulun rehtorinunna- sensuroinnilla kaikki mahdolliset.. sellaisetkin menisi mukana mitkä ei häiritse..