Leikkinurkka
502 viestiä | Mustelmann
Ilmoitukset
huhtikuu 22, 21:32
67 viestiä | Omenavaras
× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

• Lepi hahmo Kirjoittaja
  • Lepi
    Peto

12.02.2015 13:10 #1 :: Lepi
Moro.

Elikkäs 27, mies Pirkanmaalta. Harrastuksena, Hyvät kirjat, Nyrkeily,Ruoka,

Kirjojen suhteen olen kaikki ruokainen, tykkään sivistää itseäni klasikoilla jopa omia mieltymyksiä uhaten, välillä erehdyn lukemaan myös hömppää. Josta salaisesti tykkään myöntämättä sitä kellekkään..

Olen myös sairaanloisen sosiaalinen. Ja pidän kunniaasianani pitää keskustelua yllä, vaikka salaa haaveilenkin muutosta majakan vartiaksi, turun saaristoon.

Täältä tulin hakemaan helmiä luettavaksi ja paikkaamaan aukkoja kirja sivistyksessä.

12.02.2015 13:47 #2 :: Kultasuu
Lepi
Moi Lepi, otetaanko matsi? Ei vaineskaan, mä luultavasti häviäsin sen joten jätetään väliin :wink:

Ja, mun puolesta tervetuloa foorumille, toivottavasti saat sosiaalliselle luonteellesi tyydytystä ja muutenkin tykkäät Risingistä. Täällä on kyllä paljon hyviä ja kehittäviä keskusteluja, joten mukaan vaan :smile:
Tykkännyt: Lepi

• Lepi hahmo Kirjoittaja
  • Lepi
    Peto

12.02.2015 13:50 #3 :: Lepi
Lepi
Tack Tack.. Katsotaan kuinka äijän täälä käy.. odotukset pelkästään positiivisia =)
Tykkännyt: Kultasuu

• Adaera hahmo
  • Adaera

12.02.2015 14:20 #4 :: Adaera
Lepi
Sosiaalliselle luonteelle suosittelen lisää chatin käyttöä ja miittailua. Tervetuloa!
Tykkännyt: Lepi