× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

• Piinutti hahmo Kirjoittaja
  • Piinutti
    Kisälli
22.04.2015 09:42 #1 :: Piinutti
Tervehdys.

Täältä tulee Piinutti 30+ nainen Kainuusta.
Olen seuraillut Risingia epäsäännöllisesti muutaman vuoden ja nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä tänne.
Kiinnostuksenkohteisiin kuuluvat kirjat, elokuvat ja tv-sarjat, tietokoneet, digivalokuvaus ja pelaaminen eri muodoissaan lähinnä kuitenkin pelikonsoleilla ja PC:llä. Lisäksi keräilen elokuvia ja pelejä.
Tällä hetkellä olen työelämässä, joten aikaa harrastuksille ei jää kovinkaan paljoa.
Kirjamakuni on laaja. Suosikkikirjoihini kuuluvat Harry Potterit, Tulen ja jään laulu, Nälkäpelit, Belgarionin taru, Mallorean taru, Eleniumin taru, Tamulin taru, TSH ja Hobitti, Mustan tikarin veljeskunta yms. Lisäksi luen myös dekkareita ja elämänkertoja.
Elokuvissa ja sarjoissa makuni on myös laaja, mutta eniten pidän kuitenkin fantasiasta ja sci-fistä. Suosikkeihini kuuluu Arrow, Flash, Gotham, Daredevil. Stargate SG-1 ja Atlantis, Babylon 5, Big bang theory yms.

Tässäpä lyhyesti ja ytimekkäästi pieni esittely.
Tykännyt: Kuurankukka

23.04.2015 14:34 #2 :: Mustelmann
Piinutti
Hupaisa nimimerkki, tulee mieleen joku Tuutikin sukulainen. Tervetuloa vain kyseenalaiseen, mutta iloiseen joukkoomme.

• Melian hahmo
  • Melian

26.04.2015 10:02 #3 :: Melian
Piinutti
Tervetuloa(parempi myöhään kuin ei koskaan) :)