× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Piinutti

• Piinutti hahmo Kirjoittaja
  • Piinutti
    Kisälli
22.04.2015 09:42 #1 : Piinutti
Piinutti kirjoittanut Piinutti
Tervehdys.

Täältä tulee Piinutti 30+ nainen Kainuusta.
Olen seuraillut Risingia epäsäännöllisesti muutaman vuoden ja nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä tänne.
Kiinnostuksenkohteisiin kuuluvat kirjat, elokuvat ja tv-sarjat, tietokoneet, digivalokuvaus ja pelaaminen eri muodoissaan lähinnä kuitenkin pelikonsoleilla ja PC:llä. Lisäksi keräilen elokuvia ja pelejä.
Tällä hetkellä olen työelämässä, joten aikaa harrastuksille ei jää kovinkaan paljoa.
Kirjamakuni on laaja. Suosikkikirjoihini kuuluvat Harry Potterit, Tulen ja jään laulu, Nälkäpelit, Belgarionin taru, Mallorean taru, Eleniumin taru, Tamulin taru, TSH ja Hobitti, Mustan tikarin veljeskunta yms. Lisäksi luen myös dekkareita ja elämänkertoja.
Elokuvissa ja sarjoissa makuni on myös laaja, mutta eniten pidän kuitenkin fantasiasta ja sci-fistä. Suosikkeihini kuuluu Arrow, Flash, Gotham, Daredevil. Stargate SG-1 ja Atlantis, Babylon 5, Big bang theory yms.

Tässäpä lyhyesti ja ytimekkäästi pieni esittely.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

23.04.2015 14:34 #2 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Piinutti
Hupaisa nimimerkki, tulee mieleen joku Tuutikin sukulainen. Tervetuloa vain kyseenalaiseen, mutta iloiseen joukkoomme.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Melian hahmo
  • Melian
26.04.2015 10:02 #3 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Piinutti
Tervetuloa(parempi myöhään kuin ei koskaan) :)

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

Uusin jäsen: Tiia