rapture

rapture
Vintiö
rapture loi aiheen: rapture
16.06.2015 22:05 #1

Moikka vaan täältä Savon sydämestä Kuopiosta. Olen täällä ajoittain käynyt lukemassa kirja-arvioita, jos nyt olen jostakin kirjasta tietoa etsinyt. Mietin aika pitkään tänne rekisteröitymistä, jostakin kumman syystä, mutta nytpähän olen tänne uskaltautunut.

Asun avopuolison kanssa saman katon alla, ja minä olen se kirjamaanikko. Tunnustan. :cheesy: 28-vuotias (nainen) olen tosiaan, vaikka ulkonäkö on pettänyt monet luulemaan huomattavan paljon nuoremmaksi. :lol: Mustissa kuljen, musiikkimaku on myös siihen metalliseen suuntaan ja eniten sydäntä sykähdyttää tunnelmallisempi ja melodisempi dramatisointi. :heart:
Hm, yleensä olen jokseenkin introvertimpi tapaus, INFJ persoonatyyppi lähes puhtaasti, mutta toisaalta joskus saatan innostua juttelemaan ihan tuosta noin vaan, riippuen tilanteesta. En ole kovin puhelias, mutta kirjoista saa aina jutun juurta.

Kotona vakiopaikkani on yleensä perimmäinen sohvan nurkka, sinne linnottaudun viltin, ihanan kirjan ja teekupin kanssa ja siinä sitä jumitan aikani kirjan lumoissa.

Se mitä luen näkyy tuolla omassa kirjahyllyssä, asetin sen julkiseksi joten sen pitäisi näkyä. Yliluonnolliset aihepiirit, tietynlainen romantiikka ja kauhu (molemmat yhdistettynä mielellään), vampyyritarinat, historia, fantasia ja lastenkirjat/sadut ihastuttavat aina. :heart: Arkiset aihepiirit pitkästyttävät ja kaipaan lukemiltani kirjoilta selkeää eskapismia. :cool:

Jos tulee jotain kysyttävää mieleen niin aina saa kysyä.

Viimeksi muokattu: 17.06.2015 14:43 : rapture. Syy: Muutama unohdus

LordStenhammar, Jukuke, Pisania