× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Mirelle

• Mirelle hahmo Kirjoittaja
  • Mirelle
18.06.2015 23:24 #1 : Mirelle
Mirelle kirjoittanut Mirelle
Olen kohta 17-vuotta täyttävä tyttö Etelä-Suomesta. Monesti ihmiset sanovat, että vaikutan henkisesti vanhemmalta. Uppoudun helposti kirjoihin ja elokuviin ja niiden seurassa saatan vähän tirautellakkin. Soitan selloa ja sivusoittimena pianoa. Klassinen musiikki on iso osa elämääni. Lempitekemisiini kuuluukin kirjan lukeminen ja samalla musiikin kuuntelu. Olen aika uusi käyttäjä täällä, mutta yrittelen päästä mukaan kuvioihin. Joskus katson: hei,minulla onkin jo esim. 10 viestiä kirjoitettu ja sitten huomaan että usealla muulla niitä on satoja :cheesy: . Luen melkein mitä tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa. Mielestäni Risingshadow on hyvä sivusto ilmaistakseen mielipiteitään ja keskustella niistä ja muutenkin viettää aikaa.

21.06.2015 12:28 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mirelle
Mukava saada foorumille lisää elämää, olet ennättänyt perustaa jo monta kiinnostavaa keskusteluakin! :smile:

Tervetuloa, toivottavasti viihdyt täällä hyvin ja pitkään. :wink:

sterle, Rinja
Uusin jäsen: Tiia