× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Lammas

• Lammas hahmo Kirjoittaja
  • Lammas
    Peto
31.08.2015 19:47 #1 : Lammas
Lammas kirjoittanut Lammas
Hei,

olen Lammas, aivan uunituore käyttäjä. Risingshadow on kuitenkin minulle jo kohtalaisen tuttu paikka, olen käyttänyt tätä kirjauutuuksien ja -suositusten kyyläilyyn. Nyt liityin tänne lähinnä täyttääkseni ihkaomaa kirjahyllyäni ja päästäkseni keskustelemaan kiinnostuksenkohteistani suomeksi ja tutustuakseni uusiin ihmisiin.

Kirjamakuni on suhteellisen kaikkiruokainen, mutta kuitenkin selvästi fantasiapainoitteinen. Lempikirjailijoita minulla on useita, mutta kolmen kärjessä komeilevat Tolkien, Robin Hobb ja Väinö Linna. Jostain syystä olen myös innostunut keräämään Stephen Kingin tuotantoa, vaikka hänen teoksensa tuppaavatkin toistamaan itseään.

Oikeassa elämässä opiskelen suomea, mutten kuitenkaan ole kova tyttö rakastelemaan pilkkua.

Kuulemisiin!

Milamassa sarakossa kanneloorum lom, barbarossa tillintallin, tilulilulaa!

• punnort hahmo
  • punnort
31.08.2015 20:12 #2 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Lammas
Paitsi eläin, lammas on myös englantilainen pakanallinen juhla.

en.wikipedia.org/wiki/Lammas

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

• Lammas hahmo Kirjoittaja
  • Lammas
    Peto
31.08.2015 21:27 #3 : Lammas
Vastaus käyttäjältä Lammas aiheessa Lammas
Kaikkea sitä oppii! Ei tullut pieneen mieleenkään, että lammas voisi tarkoittaa myös jotain tällaista. Mutta kuulostaa kyllä oikein passelilta juhlalta.

Milamassa sarakossa kanneloorum lom, barbarossa tillintallin, tilulilulaa!

sterle
Uusin jäsen: Tiia