• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 9 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 84 päivää sitten
× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

IhmeRoPettaja

11.04.2016 20:05 #1 : IhmeRoPettaja
Moi! Olen uusi tällä foorumilla. Eli harrastan lähennä Ropettamista eli roolipelaamista. Lisäksi pelailen muutenkin jonkun verran. Lukeminen on minulle tärkeä harrastus. Huomaathan että en suosittele LÄHESKÄÄN KAIKKEA, mitä luen. (Se olisikin jo mahdoton urakka!). Suosittelen vain niitä ihan parhaimpia. RoPettaminen on todella kivaa. Jos vain saisi porukan kokoon vähän useammin :smile: Olen myös tekevä tyyppi. Sävellän ja sanoitan lauluja. En ole toistaiseksi soittanut niitä. Olen myös aloittanut kirjan tekemisen. Ongelmana vain että kun suunnittelen kirjan niin nopeasti, että olisi jo jatko osillekkin juonet valmiina. Mutta sitten kun ne pitäisi kirjoittaa ylös...

Mutta tämmöinen tyyppi ja nopanheittäjä piilee tämän nimimerkin takana.

11.04.2016 20:17 #2 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa IhmeRoPettaja
Hee, toinen ropeltaja täällä. Millaisia pelejä on tullut yleensä pelattua? Ja osallistu ihmeessä Vanhan linnan ropekeskusteluihin!

12.04.2016 15:16 #3 : IhmeRoPettaja
Vastaus käyttäjältä IhmeRoPettaja aiheessa IhmeRoPettaja
RoPetan pöytäroolipelejä, mulla on RoPe-porukka, ikvaihtelut kai jotain 13-45. Pelataan tällä hetkellä fantasiamaailmassa jossa haltiat, ihmiset, demonit ja vastarintaliike. FATE-hahmolomakkeet käytössä.

12.04.2016 16:47 #4 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa IhmeRoPettaja
FATE:n hahmolomake ei näytä itselle ennestään tutulta, kun sen googlasin. Omat pelit kun vaihtelevat runsaasti (muun muassa Savage Worlds, Dungeons & Dragons, Pathfinder ja Iron Kingdoms ovat olleet kovassa käytössä viime vuosina). Oma peliporukka ropettaa kerran tai kaks viikossa, vähän riippuu pelistä ja pelaajista, ja siitä, kenellä on halua olla pelinjohtajana. :D

Pisania, Rinja, LordStenhammar
Uusin jäsen: Dragon X