Kisälli
IhmeRoPettaja loi aiheen: IhmeRoPettaja
11.04.2016 20:05 #1

Moi! Olen uusi tällä foorumilla. Eli harrastan lähennä Ropettamista eli roolipelaamista. Lisäksi pelailen muutenkin jonkun verran. Lukeminen on minulle tärkeä harrastus. Huomaathan että en suosittele LÄHESKÄÄN KAIKKEA, mitä luen. (Se olisikin jo mahdoton urakka!). Suosittelen vain niitä ihan parhaimpia. RoPettaminen on todella kivaa. Jos vain saisi porukan kokoon vähän useammin :smile: Olen myös tekevä tyyppi. Sävellän ja sanoitan lauluja. En ole toistaiseksi soittanut niitä. Olen myös aloittanut kirjan tekemisen. Ongelmana vain että kun suunnittelen kirjan niin nopeasti, että olisi jo jatko osillekkin juonet valmiina. Mutta sitten kun ne pitäisi kirjoittaa ylös...

Mutta tämmöinen tyyppi ja nopanheittäjä piilee tämän nimimerkin takana.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: IhmeRoPettaja
11.04.2016 20:17 #2

Hee, toinen ropeltaja täällä. Millaisia pelejä on tullut yleensä pelattua? Ja osallistu ihmeessä Vanhan linnan ropekeskusteluihin!

Kisälli
IhmeRoPettaja vastasi aiheeseen: IhmeRoPettaja
12.04.2016 15:16 #3

RoPetan pöytäroolipelejä, mulla on RoPe-porukka, ikvaihtelut kai jotain 13-45. Pelataan tällä hetkellä fantasiamaailmassa jossa haltiat, ihmiset, demonit ja vastarintaliike. FATE-hahmolomakkeet käytössä.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: IhmeRoPettaja
12.04.2016 16:47 #4

FATE:n hahmolomake ei näytä itselle ennestään tutulta, kun sen googlasin. Omat pelit kun vaihtelevat runsaasti (muun muassa Savage Worlds, Dungeons & Dragons, Pathfinder ja Iron Kingdoms ovat olleet kovassa käytössä viime vuosina). Oma peliporukka ropettaa kerran tai kaks viikossa, vähän riippuu pelistä ja pelaajista, ja siitä, kenellä on halua olla pelinjohtajana. :D