Leikkinurkka
502 viestiä | Mustelmann
Ilmoitukset
huhtikuu 22, 21:32
67 viestiä | Omenavaras
× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

• Greenhead hahmo Kirjoittaja
  • Greenhead
    Kisälli
27.09.2016 10:25 #1 :: Greenhead
Arf~ *tassun heilututs*

Siitä on aikaa, kun täällä olen viimeksi käynyt ja ulkoasu on aivan erilainen. Ja tosiaan, olen liittynyt edellisen edelliseen foorumiin, ennen näitä upgradeja (~2007?). Muutamia tuttuja nimimerkkejä näkyy vielä ja muistaa hämärästi. Toivottavasti, joku muistaa vielä minut :3

Mitäs mitäs.. Olen 26 Rovaniemeläinen ja opiskelen nyt toista vuotta Lapin amkissa restonomiksi. Ihan mukavaa touhua. Sitten olen kaikenlaisessa yhdistystoiminnassa mukana esimerkiksi Lapin Ylioppilasteatterissa ja opiskelijatoiminnassa. Harrastuksissa on tällä hetkellä pääpaino lasitaiteessa eli lasin leikkaamista, hiomista, tinaamista, etsaamista, kaivertamista, maalaamista jne. En tee sellaisia kirkoissa näkyviä isoja ikkunoita, mutta samalla tyylillä sellaisia A4-A2 kokoisia. Kirjoittelen ja piirtelen/kuvitan, kun inspiraatio iskee.

Risingshadowin lähettämä uutiskirje koukutti tämänkin viestin kirjoittamaan. Kattoopi, jos on aikaa aktivoitua tännekin foorumille. :3

~Greenhead

• Iivari hahmo
  • Iivari

27.09.2016 11:11 #2 :: Iivari
Greenhead morjestaa
Onpas hauskaa että palailet! Ei kannata ottaa paineita, täällä ollaan rennosti nykyään. Aika hyvältä kuulostaa sun elämäntilanteesi, siltä, että nautit elämästäsi. Oletko tietoinen, että Rovaniemellä toimii nykyään vapaamutoinen scifimafiakin?

27.09.2016 17:41 #3 :: Kuurankukka
Heiii Greenhead tervetuloa takaisin <3

27.09.2016 18:51 #4 :: Mustelmann
Greenhead morjestaa
Tervetuloa jälleen keskuuteemme. Moni kaltaisesi nuori kokeilee uusia juttuja eri puolilla maailmaa ja nettiä, mutta onneksi moni tajuaa, että kotona oli sittenkin parasta ja palaa takaisin. Toista kertaa ei sitten lähdetä pois.

27.09.2016 21:49 #5 :: Rasimus
Greenhead morjestaa
Hei! Mä muistan tän kaverin! Vuoden sisällä varmaan toinen palaava käyttäjä, joka tuntuu tutulta :grin:

30.09.2016 21:50 #6 :: Hiistu
Greenhead morjestaa
Muistan, että osallistuit joskus Maailmanahjon toimintaan. Siispä omassa muistissani lokerossa "kunnon ihminen", heh. :wink: