× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Greenhead morjestaa

• Greenhead hahmo Kirjoittaja
  • Greenhead
    Kisälli
27.09.2016 10:25 #1 : Greenhead
Arf~ *tassun heilututs*

Siitä on aikaa, kun täällä olen viimeksi käynyt ja ulkoasu on aivan erilainen. Ja tosiaan, olen liittynyt edellisen edelliseen foorumiin, ennen näitä upgradeja (~2007?). Muutamia tuttuja nimimerkkejä näkyy vielä ja muistaa hämärästi. Toivottavasti, joku muistaa vielä minut :3

Mitäs mitäs.. Olen 26 Rovaniemeläinen ja opiskelen nyt toista vuotta Lapin amkissa restonomiksi. Ihan mukavaa touhua. Sitten olen kaikenlaisessa yhdistystoiminnassa mukana esimerkiksi Lapin Ylioppilasteatterissa ja opiskelijatoiminnassa. Harrastuksissa on tällä hetkellä pääpaino lasitaiteessa eli lasin leikkaamista, hiomista, tinaamista, etsaamista, kaivertamista, maalaamista jne. En tee sellaisia kirkoissa näkyviä isoja ikkunoita, mutta samalla tyylillä sellaisia A4-A2 kokoisia. Kirjoittelen ja piirtelen/kuvitan, kun inspiraatio iskee.

Risingshadowin lähettämä uutiskirje koukutti tämänkin viestin kirjoittamaan. Kattoopi, jos on aikaa aktivoitua tännekin foorumille. :3

~Greenhead

• Iivari hahmo
  • Iivari
27.09.2016 11:11 #2 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Greenhead morjestaa
Onpas hauskaa että palailet! Ei kannata ottaa paineita, täällä ollaan rennosti nykyään. Aika hyvältä kuulostaa sun elämäntilanteesi, siltä, että nautit elämästäsi. Oletko tietoinen, että Rovaniemellä toimii nykyään vapaamutoinen scifimafiakin?

"Kenellä on rohkeutta

Vastaus käyttäjältä Kuurankukka aiheessa Greenhead morjestaa
Heiii Greenhead tervetuloa takaisin <3

27.09.2016 18:51 #4 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Greenhead morjestaa
Tervetuloa jälleen keskuuteemme. Moni kaltaisesi nuori kokeilee uusia juttuja eri puolilla maailmaa ja nettiä, mutta onneksi moni tajuaa, että kotona oli sittenkin parasta ja palaa takaisin. Toista kertaa ei sitten lähdetä pois.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
27.09.2016 21:49 #5 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Greenhead morjestaa
Hei! Mä muistan tän kaverin! Vuoden sisällä varmaan toinen palaava käyttäjä, joka tuntuu tutulta :grin:

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

30.09.2016 21:50 #6 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Greenhead morjestaa
Muistan, että osallistuit joskus Maailmanahjon toimintaan. Siispä omassa muistissani lokerossa "kunnon ihminen", heh. :wink:

Jukuke
Uusin jäsen: Spaced_out