Greenhead morjestaa

Kisälli
Greenhead loi aiheen: Greenhead morjestaa
27.09.2016 10:25 #1

Arf~ *tassun heilututs*

Siitä on aikaa, kun täällä olen viimeksi käynyt ja ulkoasu on aivan erilainen. Ja tosiaan, olen liittynyt edellisen edelliseen foorumiin, ennen näitä upgradeja (~2007?). Muutamia tuttuja nimimerkkejä näkyy vielä ja muistaa hämärästi. Toivottavasti, joku muistaa vielä minut :3

Mitäs mitäs.. Olen 26 Rovaniemeläinen ja opiskelen nyt toista vuotta Lapin amkissa restonomiksi. Ihan mukavaa touhua. Sitten olen kaikenlaisessa yhdistystoiminnassa mukana esimerkiksi Lapin Ylioppilasteatterissa ja opiskelijatoiminnassa. Harrastuksissa on tällä hetkellä pääpaino lasitaiteessa eli lasin leikkaamista, hiomista, tinaamista, etsaamista, kaivertamista, maalaamista jne. En tee sellaisia kirkoissa näkyviä isoja ikkunoita, mutta samalla tyylillä sellaisia A4-A2 kokoisia. Kirjoittelen ja piirtelen/kuvitan, kun inspiraatio iskee.

Risingshadowin lähettämä uutiskirje koukutti tämänkin viestin kirjoittamaan. Kattoopi, jos on aikaa aktivoitua tännekin foorumille. :3

~Greenhead

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Greenhead morjestaa
27.09.2016 11:11 #2

Onpas hauskaa että palailet! Ei kannata ottaa paineita, täällä ollaan rennosti nykyään. Aika hyvältä kuulostaa sun elämäntilanteesi, siltä, että nautit elämästäsi. Oletko tietoinen, että Rovaniemellä toimii nykyään vapaamutoinen scifimafiakin?

"Kenellä on rohkeutta

Heiii Greenhead tervetuloa takaisin <3

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Greenhead morjestaa
27.09.2016 18:51 #4

Tervetuloa jälleen keskuuteemme. Moni kaltaisesi nuori kokeilee uusia juttuja eri puolilla maailmaa ja nettiä, mutta onneksi moni tajuaa, että kotona oli sittenkin parasta ja palaa takaisin. Toista kertaa ei sitten lähdetä pois.

I'm just a normal everyday pervert.

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Greenhead morjestaa
27.09.2016 21:49 #5

Hei! Mä muistan tän kaverin! Vuoden sisällä varmaan toinen palaava käyttäjä, joka tuntuu tutulta :grin:

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Greenhead morjestaa
30.09.2016 21:50 #6

Muistan, että osallistuit joskus Maailmanahjon toimintaan. Siispä omassa muistissani lokerossa "kunnon ihminen", heh. :wink: