Valkyrie

Valkyrie
Otus
Valkyrie loi aiheen: Valkyrie
16.12.2016 21:56 #1

Hei, olen Valkyrie, ja olin yllättynyt, että tilini on yhä olemassa. En edes muista, koska viimeksi olen ollut kirjautuneena, mutta siitä on vuosia.
Tavallaan tuntui jotenki nostalgiselta koittaa jälleen uudelleen tulla tänne.
Merkittävimmät tapahtumat sitten viimeisimmän käyntini ovat:
1. Valmistuin kokiksi, ja olen ollut kausityöläisenä, tätä nykyä teen satunnaisia keikkeoja catering-firmassa.
Asun Tukholman läänissä, Ruotsissa siis, olen asunut jo toista vuotta, koska ruotsintaitoni on olematon, käyn SFI-kurssia, jonka aloitan ja lopetan sitä mukaa, olenko töissä vai en. Otan sen tätä nykyä harrastuksena, käyn pari kertaa viikossa jotta pysyn kurssilla, kirjoitan pari ainetta ja kiroan syyrialaisenemmistön tarvetta puhua omaa kieltään.
Minulla on lapsi, pieni tytöntyllerö, joka on isäni mukaan yhtä rämäpäinen kuin äitinsä. Juoksee kaikkialle, siis kaikkialle, kaatuu jatkuvasti ja hänen isänsä on ihmeissään kun tulee lähes viikottain kotiin päiväkodista mustelmilla. Vihaa vettä, mutta rakastaa kuralammikoita.Kehittää omaa tahtoaan päivittäin, ja osaa jo sanoa, (ei sanoilla, mutta eleillä) mitä tahtoo.
Olen edelleen käsityöihminen, kudon paljon, koska minulla ei ole aikaa tai tilaa tehdä koruja. Tällä hetkellä teen sukkia joululahjoiksi muiden tuttavaperheiden lapsille.
Kun käyn Suomessa, tapaan eniten Sallya, Ilmaria ja Kuurankukkaa. Sally käy joskus Tukholmassa, viimeksi tosin oli liian kiire tuoda minulle muumilimppaa, pandan valkosuklaata ja halpoja raskaustesejä. (raskaustestit on kalliita, niitä saa mukavasti Suomesta parilla eurolla)
Käyn paljon Suomenkielisten vanhempien liiton tapahtumissa, satutuokioissa, viikonloppupäivissä, ja silloin tällöin Svenska med babyn tapahtumissa. Svenska med baby on muuten konsepti, joka pitäisi saada suomeen, ehdottomasti.
En ole ehtinyt, päässyt eikä ole ollut rahaakaan tulla miitteihin pitkään, pitkään aikaan, ensi kesäksi ehkä pyrin Suokkiin, jos on varaa tulla.
En tiedä mitä muutakaan itsestäni kertoisin, olen postiivinen, laskelmoiva, juoruileva ihminen.
Äitinä olen rento, ja tekopyhä. Kiellän lapseltani karkit ja suklaan, mutta vedän kumpaakin kun hän nukkuu tai on päiväkodissa. Pyrin asettamaan rajoja, mutta hänen isänsä on parempi kurinpitäjä.
Olen niitä ihmisi, jotka tulevat ulos täydellisestä tuhosta lähes naarmuitta, lievänä pelkona että joku syttää minua siitä (joskus jopa aiheellisesti.)
Minulla ei ole tällä hetkellä suosikki fantasia sarjaa, tosin olen ottanut jopa masokistiseksi harrastukseksi katsoa fantasiaelokuvia, ja lukea kirjat, joihin ne perustuvat. Haaveilen Peculiar childrenin etsimisestä kirjastosta.
Kuten sanottunu, lähimmät kontaktini ovat Kuurankukka, Ilmari ja Sally, joista viimeisen kanssa puhun niin usein, että olemme huolissamme toisistamme, jos emme kuule mitään parina päivänä. :D

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: NoctilucA, Nylkky, Salmikki

Dyn vastasi aiheeseen: Valkyrie