× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

PercyJacksonfani

25.06.2017 20:00 #1 : PercyJacksonfani
Moi!
Olen 11-vuotias tyttö Kouvolan seudulta. Täällä Risingshadow'ssa olen ollut puolisen vuotta, viime vuoden joulukuusta lähtien. Löysin tämän sivuston, kun etsin lisää fantasiakirjoja luettavakseni. Rekisteröidyin, koska tämä vaikutti todella mielenkiintoiselta. Olin sitä ennen lukenut noin puoli miljoonaa (hauska vitsi :lol: :tongue: ) (ei niitä nyt ehkä niin paljon ole) fantasiakirjaa ja sen jälkeen määrä on vain kasvanut. Pidän myös mangakirjoista.

Kirjat ovat todella lähellä sydäntäni, suoraan sen ytimessä. En muista ensimmäistä lukemaani fantasiakirjaa, mutta Potterit tulivat suhteellisen alussa. Lähinnä sen takia, että isoveljeni oli lukenut ne monta kertaa ja meiltä löytyi ne kaikki. Kauan sen jälkeen J. K. Rowling oli lempikirjailijani. Voisi sanoa, että Potterit olivat oveni fantasiakirjojen maailmaan. Viime vuoden loppupuolella löysin Percy Jackson - sarjan. Siitä tuli oitis suosikkisarjani ja Rick Riordan nousi lempikirjailijakseni. Olen lukenut kaikki hänen suomennetut kirjansa. Myös Christopher Paolini, D. D. Everest, Holly Black, Cassandra Clare ja Kerstin Gier ovat hyviä kirjailijoita. Luen enemmän ulkomaalaisten (usemmiten brittien tai jenkkien) kirjailijoiden tuotantoon, mutta hyviä suomalaisiakin löytyy, mm. Tuulia Aho ja Reeta Aarnio.

Lukemisen ohella pidän myös omien tarinoiden kirjoittamisesta. En sano olevani hyvä, mutta olen huono monessa asiassa josta pidän, kuten luistelu ja pesäpallo. Tarinoitani on TODELLA monta ja niiden pituudet vaihtelevat kymmenistä sivuista muutamiin riveihin. En koskaan keksi juonta tapahtumajärjestyksessä, vaan keksin lyhyitä tarinanpätkiä, jotka yhdistän toisiinsa.

No, tuossa vähän juttuja minusta. Kiinnostaako ketään? Todennäköisesti ei.
Silti...
Olkaa hyvät!

25.06.2017 20:55 #2 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa PercyJacksonfani
Tervetuloa iloiseen joukkoomme, vaikka oletkin ollut täällä jo hetkisen. Taidat olla sivuston nuorin käyttäjä, mutta onhan se hyvä, että me vanhukset saamme vähän vastapainoa.

Minäkin olen huono monessa tykkäämässäni asiassa (kuten piirtämisessä ja rumpujen soitossa), joten meillä on selvästi jotain yhteistä.

Superheroes are real when they're drawn in ink.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: PercyJacksonfani

10.07.2017 14:32 #3 : PercyJacksonfani
Vihdoin.
Vihdoin.
VIHDOIN!!!!!!!!!!!!!!

Jos ette tiedä (niinkuin ette todennäköisesti) niin kerron teille ilouutisen kahdella sanalla.
Oletteko valmiit?
No niin. Täältä tulee:

Vaiennut oraakkeli.

Se on julkaistu suomeksi!
Ja mikä parasta, synttärit odottaa neljän päivän päästä!
JES!!!!!!

Okei tämä menee jo naurettavaksi

Mutta silti...
JES!!!:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

10.07.2017 14:33 #4 : PercyJacksonfani
Vastaus käyttäjältä PercyJacksonfani aiheessa PercyJacksonfani
Ja kuten näkyy, olen erittäin onnellinen.

14.07.2017 17:21 #5 : PercyJacksonfani
Vastaus käyttäjältä PercyJacksonfani aiheessa PercyJacksonfani
Viimein on koittanut päivä, jota me kaikki olemme odottaneet. Tai no, oikeastaan vain minä olen odottanut sitä, nimittäin se päivä on...

MINUN SYNTYMÄPÄIVÄNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Soittakaa rumpuja, olen vihdoinkin 12-vuotias.
Tai, en oikeastaan vielä. Vasta noin neljältä iltapäivällä, mutta silti...

JES!!!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

14.07.2017 17:23 #6 : PercyJacksonfani
Vastaus käyttäjältä PercyJacksonfani aiheessa PercyJacksonfani
Ja on ERITTÄIN "hauskaa" kun juhlat ovat ylihuomenna ja palattiin eilen illalla lomalta. Tänään pitää siivota ja huomenna leipoa. Onneksi sentään kaikkea tarvittavaa ei tarvitse leipoa huomenna, vain kakku ja korvapuustit. Kaikki muu jäi yli veljeni valmistujaisjuhlista, ne tarvitsee vain sunnuntaina ottaa pakkasesta. Huh...

15.07.2017 22:26 #7 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa PercyJacksonfani
Onnea synttärin johdosta. :smile:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: PercyJacksonfani

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
16.07.2017 21:28 - 16.07.2017 21:39 #8 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa PercyJacksonfani
Onnittelut multakin, vaikka alkaa olla vähän myöhässä.

Oma ikä alkaa olla sitä luokkaa, että henkäisen helpotuksesta jokaisena synttäripäivänä jonka muu maailma on jättänyt huomiotta. Mutta sinulla on parhaimmat synttäri-iät (15, 16, 18, 20, 21 ja 24) vasta edessä.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Viimeksi muokattu: 16.07.2017 21:39 Rasimus.

Pisania
Uusin jäsen: Tiia