Teatteri
22 viestiä | Thialfi
Satama
huhtikuu 23, 12:37
3 viestiä | Morgan Blood
× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

• Marski hahmo Kirjoittaja
  • Marski

14.08.2017 15:36 #1 :: Marski
Moro!
Profiilin tietojen mukaan, olen luonut käyttäjäni vuonna 2012. Mutta koska olen laiska, esittelen itseni vasta nyt.

Elikkäs, nimi on Marski, hieno väännelmä oikeasta nimestäni. Täytän ihan just 20, eli poistun teini-iän piiristä. Asun Turussa ja opiskelen ammatti-instituutissa matkailualaa. Rakastan lappia. Joskus mietin, mitä naapurini ajattelevat, kun asunnostani kuuluu hulluja naurahduksia puolen yön aikaan.

Tänne löysin tieni ehkä jo joskus 2010, kun googlettelin tietoja kirjoista ja kerran tulin jäädäkseni.
En tiedä, minkä ikäisenä opin lukemaan, mutta koko sen ajan, ja jo ennen sitä kirjat ovat olleet iso juttu elämässäni. Erityisesti lomilla tykkään lukea paljon, koulun aikana on hyvä, jos energiat riittävät ruuan valmistukseen. Mutta aina kun on aikaa ja keskittymiskykyä, niin käytän osan siitä lukemiseen. En osaa määritellä lempikirjaani, on monia kirjoja, joista pidän ja monia, joista en pidä.

Muuta kirjalliseen toimintaan liittyvää: Olen aina luonut tarinoita. Aina. Lähtöpisteenä pääni sisäiset tarinat, leikkieni juonet, joista päädyttiin ensin yhteen nidottuihin paperinippuihin, jotka kuvitin, ja joiden tarinan vain minä ymmärsin, ja minun sanelemiini ja mummini kirjoittamiin tarinoihin. Tästä päästään taas yhteen nidottuihin paperinippuihin ja ihan oikeasti niihin kirjoitettuihin teksteihin. Kunnes: Viidennellä luokalla aloin kirjoittaa koneella ihan tosissani ja nyt tavoitteena olisi saada joskus teksti niin valmiiksi, että sen uskaltaisi lähettää kustantamoon (Viidennellä keksimäni juoni on yhä käytössä).

Puuhailen elämässäni myös kaikkea muuta, tykkään piirtää, vaikka tällä hetkellä poden valtavaa tyhjän paperin kammoa. Tykkään lukea mangaa ja katsoa animea, sekä myös animaatioita. Olen myös musiikin suurkuluttaja. Rakastan ruokaa, erityisesti aasialaista ruokaa, Intialainen, Kiinalainen, Japanilainen, Thaimaalainen, Vietnamilainen….Kaikki käy. Ja tämän kaiken keskellä harrastan partiota.
Muokannut 14.08.2017 15:37 Marski

• Marski hahmo Kirjoittaja
  • Marski

13.08.2019 18:42 #2 :: Marski
Marski
Huomenna tästä avauksesta on kulunut 2 vuotta. Aika hurjaa. Tässä vaiheessa mä olen valmistunut amiksesta Matkailuvirkailijaksi tai nykyisillä ammattikoulun määritelmillä Matka asiantuntijaksi ja muuttanut Turusta Saloon. En ole siis juurikaan päässyt elämässäni eteenpäin. En tee matkailualan töitä, mutta onnekseni olen töissä ja kaiken lisäksi vielä ihan mukavassa paikassa. Salossa olen asunut reilun vuoden ja ehtinyt asua tuona aikana jo kahdessa asunnossa. En vieläkään tiedä, mitä elämältäni haluan, ellei kyseessä ole aasialainen ruoka.
Muokannut 22.08.2019 21:22 Marski
Tykkännyt: NoctilucA

24.08.2019 21:54 #3 :: Mustelmann
Marski

Marski kirjoitti: En ole siis juurikaan päässyt elämässäni eteenpäin.

Jos olet valmistunut ammattiin, muuttanut onnistuneesti ja päätynyt vielä töihinkin, niin onhan siinä eteenpäin pääsemistä jo melkoisesti. Ja mikäli päätät aktivoitua foorumilla enemmänkin, on sekin ilman muuta positiivista kehitystä.

07.10.2019 17:10 #4 :: NoctilucA
Marski
Tietääkö kukaan, mitä haluaa elämältä? ^_^
Tykkännyt: Adolfina Romanov