Marski

Marski
Marski loi aiheen: Marski
14.08.2017 15:36 #1

Moro!
Profiilin tietojen mukaan, olen luonut käyttäjäni vuonna 2012. Mutta koska olen laiska, esittelen itseni vasta nyt.

Elikkäs, nimi on Marski, hieno väännelmä oikeasta nimestäni. Täytän ihan just 20, eli poistun teini-iän piiristä. Asun Turussa ja opiskelen ammatti-instituutissa matkailualaa. Rakastan lappia. Joskus mietin, mitä naapurini ajattelevat, kun asunnostani kuuluu hulluja naurahduksia puolen yön aikaan.

Tänne löysin tieni ehkä jo joskus 2010, kun googlettelin tietoja kirjoista ja kerran tulin jäädäkseni.
En tiedä, minkä ikäisenä opin lukemaan, mutta koko sen ajan, ja jo ennen sitä kirjat ovat olleet iso juttu elämässäni. Erityisesti lomilla tykkään lukea paljon, koulun aikana on hyvä, jos energiat riittävät ruuan valmistukseen. Mutta aina kun on aikaa ja keskittymiskykyä, niin käytän osan siitä lukemiseen. En osaa määritellä lempikirjaani, on monia kirjoja, joista pidän ja monia, joista en pidä.

Muuta kirjalliseen toimintaan liittyvää: Olen aina luonut tarinoita. Aina. Lähtöpisteenä pääni sisäiset tarinat, leikkieni juonet, joista päädyttiin ensin yhteen nidottuihin paperinippuihin, jotka kuvitin, ja joiden tarinan vain minä ymmärsin, ja minun sanelemiini ja mummini kirjoittamiin tarinoihin. Tästä päästään taas yhteen nidottuihin paperinippuihin ja ihan oikeasti niihin kirjoitettuihin teksteihin. Kunnes: Viidennellä luokalla aloin kirjoittaa koneella ihan tosissani ja nyt tavoitteena olisi saada joskus teksti niin valmiiksi, että sen uskaltaisi lähettää kustantamoon (Viidennellä keksimäni juoni on yhä käytössä).

Puuhailen elämässäni myös kaikkea muuta, tykkään piirtää, vaikka tällä hetkellä poden valtavaa tyhjän paperin kammoa. Tykkään lukea mangaa ja katsoa animea, sekä myös animaatioita. Olen myös musiikin suurkuluttaja. Rakastan ruokaa, erityisesti aasialaista ruokaa, Intialainen, Kiinalainen, Japanilainen, Thaimaalainen, Vietnamilainen….Kaikki käy. Ja tämän kaiken keskellä harrastan partiota.

Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT

Viimeksi muokattu: 14.08.2017 15:37 : Marski.