Marski loi aiheen: Marski
14.08.2017 15:36 #1

Moro!
Profiilin tietojen mukaan, olen luonut käyttäjäni vuonna 2012. Mutta koska olen laiska, esittelen itseni vasta nyt.

Elikkäs, nimi on Marski, hieno väännelmä oikeasta nimestäni. Täytän ihan just 20, eli poistun teini-iän piiristä. Asun Turussa ja opiskelen ammatti-instituutissa matkailualaa. Rakastan lappia. Joskus mietin, mitä naapurini ajattelevat, kun asunnostani kuuluu hulluja naurahduksia puolen yön aikaan.

Tänne löysin tieni ehkä jo joskus 2010, kun googlettelin tietoja kirjoista ja kerran tulin jäädäkseni.
En tiedä, minkä ikäisenä opin lukemaan, mutta koko sen ajan, ja jo ennen sitä kirjat ovat olleet iso juttu elämässäni. Erityisesti lomilla tykkään lukea paljon, koulun aikana on hyvä, jos energiat riittävät ruuan valmistukseen. Mutta aina kun on aikaa ja keskittymiskykyä, niin käytän osan siitä lukemiseen. En osaa määritellä lempikirjaani, on monia kirjoja, joista pidän ja monia, joista en pidä.

Muuta kirjalliseen toimintaan liittyvää: Olen aina luonut tarinoita. Aina. Lähtöpisteenä pääni sisäiset tarinat, leikkieni juonet, joista päädyttiin ensin yhteen nidottuihin paperinippuihin, jotka kuvitin, ja joiden tarinan vain minä ymmärsin, ja minun sanelemiini ja mummini kirjoittamiin tarinoihin. Tästä päästään taas yhteen nidottuihin paperinippuihin ja ihan oikeasti niihin kirjoitettuihin teksteihin. Kunnes: Viidennellä luokalla aloin kirjoittaa koneella ihan tosissani ja nyt tavoitteena olisi saada joskus teksti niin valmiiksi, että sen uskaltaisi lähettää kustantamoon (Viidennellä keksimäni juoni on yhä käytössä).

Puuhailen elämässäni myös kaikkea muuta, tykkään piirtää, vaikka tällä hetkellä poden valtavaa tyhjän paperin kammoa. Tykkään lukea mangaa ja katsoa animea, sekä myös animaatioita. Olen myös musiikin suurkuluttaja. Rakastan ruokaa, erityisesti aasialaista ruokaa, Intialainen, Kiinalainen, Japanilainen, Thaimaalainen, Vietnamilainen….Kaikki käy. Ja tämän kaiken keskellä harrastan partiota.

Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT

Viimeksi muokattu: 14.08.2017 15:37 : Marski.

Marski vastasi aiheeseen: Marski
13.08.2019 18:42 #2

Huomenna tästä avauksesta on kulunut 2 vuotta. Aika hurjaa. Tässä vaiheessa mä olen valmistunut amiksesta Matkailuvirkailijaksi tai nykyisillä ammattikoulun määritelmillä Matka asiantuntijaksi ja muuttanut Turusta Saloon. En ole siis juurikaan päässyt elämässäni eteenpäin. En tee matkailualan töitä, mutta onnekseni olen töissä ja kaiken lisäksi vielä ihan mukavassa paikassa. Salossa olen asunut reilun vuoden ja ehtinyt asua tuona aikana jo kahdessa asunnossa. En vieläkään tiedä, mitä elämältäni haluan, ellei kyseessä ole aasialainen ruoka.

Viimeksi muokattu: 22.08.2019 21:22 : Marski.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: NoctilucA

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Marski
24.08.2019 21:54 #3

Marski kirjoitti: En ole siis juurikaan päässyt elämässäni eteenpäin.

Jos olet valmistunut ammattiin, muuttanut onnistuneesti ja päätynyt vielä töihinkin, niin onhan siinä eteenpäin pääsemistä jo melkoisesti. Ja mikäli päätät aktivoitua foorumilla enemmänkin, on sekin ilman muuta positiivista kehitystä.

I'm just a normal everyday pervert.

NoctilucA
Epäkuollut
NoctilucA vastasi aiheeseen: Marski
07.10.2019 17:10 #4

Tietääkö kukaan, mitä haluaa elämältä? ^_^

People need to start appreciating the effort I put in to not be a serial killer.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Adolfina Romanov

LordStenhammar, Jukuke, Pisania