Ja minä niin inhoan kommentoida viestiketjuja, jotka ovat jo ns. "autioituneet", mutta nyt ajattelin, että ehkä tämä olisi sopiva paikka suorittaa sellainen pienimuotoinen esittäytyminen. Onhan se hyvä, että joku käy välillä herättelemässä kuukausia/vuosia unohduksissa olevia ketjuja...
Mutta joku on saattanut huomata, että olen käynyt suht säännöllisesti heittelemässä satunnaisia kommentteja ympäri risingia, joten tämä viesti voi olla ihan hyvä idea sen suhteen. Joten:
Olen Adolfina Romanov, syksyllä 16 vuotta täyttävä tavallinen ihminen, joka ihastui risingiin ensi silmäyksellä. Olen ykkösluokan jaarittelija, murehtija, jossittelija ja valittaja. Simpukkapuhelimineni, teknologiakielteisyyksineni ja mieltymyksineni klassiseen kirjallisuuteen elän uskossa, että synnyin täysin väärään aikaan.Ennen oli niin paljon paremmin...
Ehdoton, ylivoimainen ja lyömätön lempikirjailijani on Aleksisi Kivi (vetoomus kaikille niille, jotka eivät Seitsemään veljekseen ole vielä tutustuneet: olkaa kilttejä ja edes harkitkaa!). Uskon vakaasti, että niin kutsuttu vanha kirjallisuus on nykyään pahasti aliarvostettua. Jos kaipaatte puhetta siitä, miten epäreilu Aleksis Kiven kohtalo oli, ja miten August Ahlqvist oli inhottava ja ilkeä vanha rusina, minä voin tulla pitämään!
Siinä olin minä pähkinänkuoressa. Todella todella hauska tutustua, rakkaat kansalaiset.