× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

LongWalk

• LongWalk hahmo Kirjoittaja
  • LongWalk
27.06.2018 17:09 #1 : LongWalk
LongWalk kirjoittanut LongWalk
Muistelisin alunperin eksyneeni tälle sivustolle vahingossa etsiessäni jotakin kirjaa. Se että mikä kirja oli kyseessä ja löytyikö se, en muista

Olen 28 vuotias rakennustekniikan insinööri. Arki kuluu pääosin töissä. Töitä tasapainottaa mm. urheilu, vpk ja lukeminen. Toisinaan katselen paljon leffoja jos löytyy mieluisia. Luonteeltani olen sosiaalinen. Huumoria löytyy mutta se ei välttämättä uppoa heti ekalla kerralla, sarkasmia löytyy mutta hyvällä tavalla.

Olen kiinnostunut varsinkin historiasta ja politiikasta mutta se ei juurikaan näy lainaamissani tai ostamissani kirjoissa. Lukiossa tuli pärjättyä alan kisoissakin. Genreistä kauhu ja jännitys ovat scifin lisäksi minulle mieluisimmat. Pidän paljon post-apokalyptisistä kirjoista. Vaikka tykkään lukea, en koe että minulla itselläni olisi minkäänlaisia kirjallisia lahjoja. Tämänkin kirjoittaminen on vaativaa :D

En ole juurikaan lukenut mitään raskaita kultti-tason teoksia. Tällä hetkellä tunnun olevan jumittunut Kingiin. Useimmiten uutta kirjaa etsiessäni katson täältä arvostelut ja teen sen mukaan valinnan mitä alan seuraavaksi lukea. Tarkoitus oli jossain vaiheessa lähteä mukaan lukupiireihin.

Ei pimeys, vaan se mitä se kätkee sisälleen
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: NoctilucA, Adolfina Romanov

Salka, Klaus Kaarre