FreakyMike loi aiheen: FreakyMike
02.10.2013 00:20 #1

Oikea nimeni on Mikko, mutta eri nettifoorumeilla tunnetaan parhaiten tällä nimimerkillä ja irkissä myös FreakGuyna. Olen pyörinyt Risingshadowin porukoissa jo 2000 vuodesta saakka ja aktiivisin kausikin sijoittui joskus sinne vuosien taakse, kun opiskelijakämpässä jäi iltaisin paljon aikaa koneella notkumiseen.
Sama pätee hyvin myös kirjojen lukemiseen sekä kuvataiteeseen ja niitäkin tulee harrastettua enää aika minimaalisesti "vanhoihin hyviin aikoihin" verrattuna. Kaikenlaisia scifi/fantasia/historia-aihetta sivuavia elokuvia elokuvia ja sarjoja tulee kuitenkin katseltua aktiivisesti vielä nykyisinkin ja valmistan usein myös esineitäkin niistä teemoista.

Heh.. Kirjojen hamstrausinto on kuitenkin säilynyt aivan samanlaisena kuin kymmenen vuotta sitten, joten lukemattomien pino kasvaa vuosi vuodelta aina vaan suuremmaksi. :tongue:

Opiskelin aikoinaan melko pitkän tovin erilaisia metalli/koru/kivialaan sekä kuvataiteeseen liittyviä asioita esimerkiksi Imatralla, Joensuussa, Joutsenossa ja Lappeenrannassa minkä jälkeen oli aika palata takaisin lapsuusmaisemiin pieneen kaakkois-suomalaiseen kuntaan 2006 ja otin joitakin vuosia sen jälkeen myös iäkkäiden vanhempieni maatilan omalle vastuulleni.
Aina kun metsänhoitotöiltä ja muilta ulkohommilta jää aikaa, niin yritän pyörittää siellä myös pientä käsityöbisnestä taidetakomoksi muutetussa vanhassa kivinavetassa, joten kesät menevät suurimmaksi osaksi kierrellessä erilaisia myyntitapahtumia omien takotuotteiden ja korujen kanssa. Tapahtumissa on hauskaa bongata välillä myös jotain tuttuja täältäkin.

Viimeksi muokattu: 03.10.2013 01:07 : FreakyMike.

Emelie vastasi aiheeseen: FreakyMike
03.10.2013 14:58 #2

FreakyMike kirjoitti: kesät menevät suurimmaksi osaksi kierrellessä erilaisia myyntitapahtumia omien takotuotteiden ja korujen kanssa. Tapahtumissa on hauskaa bongata välillä myös jotain tuttuja täältäkin.

Olen monta kertaa miettinyt erilaisissa tapahtumissa (Turun keskiaikamarkkinat etc) kulkiessani ja takotuotteita sekä koruja myyviä kojuja tutkiessani, että oletkohan joku niistä kojunpitäjistä (Risingilla kun viettää tarpeeksi aikaa, niin alkaa tietää joistakin ihmisistä erinäisiä asioita näemmä), mutten ole koskaan kehdannut keneltäkään myyjältä asiasta tiedustella. :)

FreakyMike vastasi aiheeseen: FreakyMike
03.10.2013 21:25 #3

En ole käynyt turun tapahtumassa vielä koskaan pitkän välimatkan takia, (Myös osallistumismaksu on kuulemma aika suolainen..) mutta esimerkiksi ropeconissa olen ollut myymässä jo yli kymmenen kertaa.
Viime kuussa kävin ihan testimielessä myös Pukkisaaren muinaismarkkinoilla, mutta suurin osa vakiotapahtumistani on täällä kotiseudullani Lappeenrannan ja punkaharjun välimaastossa.

Seuraavana on esimerkiksi antiikkimessut reilun viikon päästä Imatralla. :)

Emelie vastasi aiheeseen: FreakyMike
04.10.2013 08:24 #4

FreakyMike kirjoitti: En ole käynyt turun tapahtumassa vielä koskaan pitkän välimatkan takia

No sitten on vaan ollut ihan hyvä, etten ole kysynyt kojunpitäjiltä mitään. :cheesy:

Uusin jäsen: ArunaK