Celestine loi aiheen: Celestine
02.10.2013 21:56 #1

Heippa vaan kaikille! Olen Celestine, 14-vuotias tyttö Synkmetsästä. Rakastan lukemista ja kirjoittamista, musiikkia ja tanssia. Rakastan villasukkia, koiria ja suklaata.

Olen harrastanut kuviskoulua 7 vuotta, tanssia puolitoista ja tänä syksynä aloitin sanataiteen. Lisäksi kirjoitan yksin huoneessani ja luen hyviä kirjoja. Risingissä olen ollut tämän vuoden tammikuusta asti ja uudistus tuli vähän puun takaa. Katsotaan ja ihmetellään.

Suosikkimusiikkiani on The Beatles, Abba, Enya ja SMG, näin muutamia mainitakseni. Parhaita lukemiani kirjoja on vaikea nimetä, mutta yksiä niistä ovat olleet L.M. Montgomeryn kirjat, Harry Potterit, Mustemaailma-trilogia, Väristys-trilogia, Tähtiin kirjoitettu virhe, Faunoidit, LOTR, Linnunradan käsikirja liftareille jatko-osineen jnejne.

Haaveilen oman kirjan julkaisusta sekä koirasta. Olen kirjoituksieni ja piirrosteni perusteella hyvinkin synkkä hahmo, mutta toiselämässä olen hyvinkin positiivinen, melkoisen rauhallinen mutta jos suutun, suutun. Lisäksi olen ärsyttävä ja todella jääräpäinen, mutta vieraiden kesken aika ujo.

Kirjoittelemisiin,

Celestine :heart:

Muoks. Laitanpa tähän vielä linkin blogiini: lasisipulissa.blogspot.fi

Viimeksi muokattu: 18.12.2014 16:33 : Celestine. Syy: Linkki

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Celestine
02.10.2013 23:28 #2

Jos tahdot, niin laita ihmeessä joskus joitain piirroksiasi tänne Galleriaan näytille. Kuvataidetta on aina iloa katsoa! (Leirinuotion käyttöön ei varmaan tarvitse erikseen kehottaa, sinne kun löysit jo viime foorumilla. :wink: )

Celestine vastasi aiheeseen: Celestine
03.10.2013 21:49 #3

Laittaisin jos osaisin... :roll:

Sarantha
Liejuvelho
Sarantha vastasi aiheeseen: Celestine
03.10.2013 22:06 #4

Kiva, että löysit nopeasti uudistuneelle sivustolle.

Kuvien lisääminen tai pikemmin linkittäminen ei ole kovinkaan monimutkaista. Perusidea on, että kuvan tulee olla valmiiksi jossain netissä (esim. Flickr ja Photobucket hyviä vaihtoehtoja), josta se linkitetään foorumille kirjoittamaasi viestiin "linkki"- tai "kuvalinkki" -nappuloiden avulla. Jos kaipaat tarkempia ohjeita, laita yksityisviestiä jollekin meistä ylläpitäjistä. Lupaan tulla kommentoimaan kuviasi jos laitat niitä näkyville :wink:

"Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä,
suitsi mielesi pirut."

Viimeksi muokattu: 03.10.2013 22:07 : Sarantha.

Celestine vastasi aiheeseen: Celestine
04.10.2013 21:56 #5

Eli kuvat on apkko ensin ladatta ensin johonkin muualle nettiin? Ja sinne johonkin pitäisi rekisteröityä ja... äh, menee liian vaikeeksi. Voisiko koneelta liittää viestiin kuvia ihan vaan muuten ovelasti?

Nokka10
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen