Kuunliekki loi aiheen: Kuunliekki
02.10.2013 23:04 #1

Hei, olen Kuunliekki, 21-vuotias Turkulainen. Tytöksi tai naiseksi minua voisi kutsua, tiedä häntä kummaksi, mutta sukupuoli kuitenkin taisi tulla selväksi. Rekisteröidyin aikani aikailtuani kesäkuussa eli olen aika uusi täällä. Rekisteröitymiseen oli kaksikin syytä. Ensinnäkin kirjahylly ominaisuus vaikutti kivalta ja sellaiseksi se on osoittautunutkin. Toinen syy on totta kai foorumi. Pidän fantasiakirjoista, vaikka en niitä ehkä ihan niin paljoa ole ehtinyt elämäni aikana lukea kuin monet muut täällä ja tottahan toki muiden fantasiaan hurahtaneiden kanssa on mukava lätistä.

Suosikkikirjailijoitani on Rowling, Tolkien, Michelle Paver ja Ilkka Auer. Potterit minut taisi alunperin fantasiamaailmaan kietoa ja ne onkin kaivautuneet syvimmälle sydämeeni. Toki muutakin kuin noita on tullut luettua, enimmäkseen tosiaan fantasiaa, mutta myös vähän sitä sun tätä muutakin. Kirjojen lukemisen lisäksi tykkään kirjoittaa. En tosin varsinaisesti kirjoja, vaikkakin kirjamittaisia tekstejä. Ne joille NaNoWriMo sanoo jotain tietänevät mitä tarkoitan. Vaikkakaan en silläkään saralla kovin vanha ole. Kaksi varsinaista nanoa ja kaksi camppia on kyhätty ja innolla odotan marraskuuta.

Myös musiikki näyttelee suhteellisen tärkeää osaa elämässäni. Musiikki on ajanvietettä, rentoutumiskeino, tunnelmanluoja ja terapiaa. Jos mainitsen Apulannan olen kertonut mitä tulee kuunneltua ainakin puolet siitä ajasta, kun jotain kuuntelen. Muita asioita joista pidän on mm talvi, kesä, kissat, sudet, toffee ja palapelit. Ja monet muut, mutta tämä viesti ei loppuisi ikinä jos kertoisin kaiken mistä pidän, joten ehkä nyt lopetan tämän lätinän, joka ei varmaan edes kiinnosta ketään.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Kuunliekki
02.10.2013 23:20 #2

Kuunliekki kirjoitti: joten ehkä nyt lopetan tämän lätinän, joka ei varmaan edes kiinnosta ketään.

Noh, miten sen nyt sanoisi.. Olet väärässä. :wink:

Apulanta-huppari on hyvä tuntomerkki. :smile:

Kuunliekki vastasi aiheeseen: Kuunliekki
05.10.2013 01:17 #3

Oh, minut siis muistetaan ja höpinäni eivät olekaan täysin epäkiinnostavia, hämmentävää. Pitäisiköhän mennä pöydän alle piiloon vai pistää pystyyn uusi miitti-topic... :D (Varmaan juuri nyt pitäisi mennä nukkumaan...) Kiva että Apulanta-hupparini toimi tuntomerkkinä. :)

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Kuunliekki
05.10.2013 01:22 #4

No siis jos haluat miittailla jossain muualla kuin Turussa (paitsi Jyväskylässä, Knox perusti sen) (tai leffamiitissä Helsingissä), niin perusta ihmeessä uusi miittiketju. Mutta jos uutta Turku-miittiä halajat, niin Morgan Blood perusti seuraavaa miittiä pohtivan ketjun :)

Ja kyllä minäkin sinut muistan, joskaan en tavannut vielä ole ^^

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Viimeksi muokattu: 05.10.2013 01:22 : Iivari.

Kuunliekki vastasi aiheeseen: Kuunliekki
05.10.2013 01:26 #5

Pitänee siis tosiaan mennä pöydän alle piiloon... Eikun kiitosta. :)

Tai sitten vain manaan uuden Risingin ja kipitän ihmettelemään Turkumiittiä. Ilkeä foorumi kun yrittää salata uudet viestit. :(

LordStenhammar, Siivetön lohikäärme
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen