× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

noreen

• noreen hahmo Kirjoittaja
  • noreen
    Vampyyri

03.10.2013 19:46 #1 :: noreen
noreen
“I am still so naïve; I know pretty much what I like and dislike; but please, don’t ask me who I am. A passionate, fragmentary girl, maybe?”

- Sylvia Plath

Ilmentäkööt tuo kaunis kirjallinen lainaus tuossa kykenemättömyyttäni kirjoittaa itsestäni. Parhaiten minusta pääsee selville lukemalla viestejäni foorumilla (Ei niitä vanhoja, kiitos.) tai aloittamalla keskustelua yksityisviestillä. Muutamia perustietoja: olen 19-vuotias nainen Oulusta, opiskelen yliopistossa pääaineenani yleinen historia ja tykkään kirjallisuudesta. Tämän lisäksi kulutan aikaani taiteen, metallimusiikin, kuntoilun, piirtämisen, videopelien ja kirjoittamisen parissa. Tykkään myös lukea psykologiasta ja politiikasta, vaikka jälkimmäinen aiheuttaakin välillä melkoista maailmantuskaa.

Lempikirjailijoitani ovat muun muassa Terry Pratchett, George R.R. Martin, J.R.R. Tolkien, Diana Wynne Jones, Helena Waris, Scott Lynch, Patrick Rothfuss, Jane Austen, Emily Bronte, Philippa Gregory, Oscar Wilde sekä Haruki Murakami. TV-sarjoista en liiemmin välitä lukuunottamatta Doctor Whota, mutta animea kulutan suhteellisen säännöllisesti.
Muokannut 30.12.2015 16:37 noreen Syy: Pitäähän tämä esittelytekstikin uusia aina joskus. :D