× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Dragonil

• Dragonil hahmo Kirjoittaja
  • Dragonil
03.10.2013 20:37 #1 : Dragonil
Dragonil kirjoittanut Dragonil
Heipä hei! Tunsitte minut (jos tunsitte) aikaisemmin Galadrielina. Nyt siis nimimerkkinä Dragonil, joka on väännös Fairy Tailin Natsu Dragneelin nimestä. Olen pirteä viidentoista paikkeilla oleva tyttö täältä pohjoisen pakkasista. Harrastuksiini kuuluu jääkiekko, jota olen pelannut kolme vuotta, pianon/viulun soittaminen ja laulaminen, piirtäminen, liika rahan tuhlaaminen, kirjojen ja mangan lukeminen ja animen katseleminen. Erityisesti kirjoissa pidän fantasia-toiminnasta, mun sarjoissa pitää olla räiskettä ja rätinää. Sama pätee mangaan ja animeen.
Suosikkikikirjailijoitani ovat J. R. R. Tolkien, Rick Riordan, David & Leigh Eddings, Dan Brown, J. K. Rowling ja Ursula K. Le Guin. Heidän kirjansa ovat luontevasti suosikkejani. Lempi mangakani on Kaoru Mori, puhtaasti piirtotyylinsä ansiosta. Parhaita animeita, joita olen katsonut, ovat Shingeki no kyojin, Fate/Zero ja Sword Art Online.
Mitä musiikkia kuuntelen? Tuohon en ala edes vastaamaan. Musiikkini vaihtelee Kalafinasta Rammsteiniin, joten kirjo on kova.
Tieni risingiin löysin teoreettisesti vajaa pari vuotta sitten, mutta aktiivinen aloin olemaan vasta viimeaikoina.

There is no ignorance, there is knowledge.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

• Iivari hahmo
  • Iivari
03.10.2013 21:33 - 03.10.2013 21:34 #2 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Dragonil
Hei ja tervetulot myös uudelle nimi-inkarnaatiolle! Ja samalla pahoittelut siitä, että se nimimerkin vaihtaminen jäi vaiheeseen, edellisellä foorumialustalla se oli viimeisen vuoden hyvin vaikeaa ylläpitäjillekin, täällä se onneksi onnistuu käyttäjiltä itseltäänkin, ja en viitsinyt ottaa riskiä, että kiireellä vaihtaminen ongelmoisi asioita lisää.

Tiedän, että on virheolettama, että ihmiset lukevat mielellään lajeista, joita harrastavat, mutta kysynpä silti oletko lukenut Kirsi Pehkosen Aloituskiekosta [url] alkavaa nuortenkirjasarjaa?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen
Viimeksi muokattu: 03.10.2013 21:34 Iivari.

04.10.2013 22:55 #3 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Dragonil
Etsin sua edelleen täältä Galadrielina. :wink: Ongelmia syntyy kun yritän lähetellä yksityisviestejä... Ja nyt kun viestit nollaantuivat, meillä alkaa sota aktiivisuudesta... :grin:

Ihan kiusallani kommentoin nyt, kun me oleillaan samassa tilassa kymmenen metrin päässä toisistamme. Enkä varmaan mainitse tästä face to face.

Sota alkakoon, rakas ystäväni. :cool:

• Aemilia hahmo
  • Aemilia
    Upseeri
14.10.2013 22:15 #4 : Aemilia
Vastaus käyttäjältä Aemilia aiheessa Dragonil
Ai Galadrielkos :D Moi. Luet näemmä Olympus Overdrivea, jee!

"Sinun tähtesi ovat niitä, jotka osaavat nauraa."

• Dragonil hahmo Kirjoittaja
  • Dragonil
16.10.2013 18:30 #5 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Dragonil

Aemilia kirjoitti: Ai Galadrielkos :D Moi. Luet näemmä Olympus Overdrivea, jee!

Minähän se! :cheesy: Jep, kaverini kehui todella paljon, joten päätin itsekin lukea. Kannatti :wink:

There is no ignorance, there is knowledge.

jznq, Eileen
Uusin jäsen: Viola OwO