× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Cerasi

• Cerasi hahmo Kirjoittaja
  • Cerasi
04.10.2013 12:52 #1 : Cerasi
Cerasi kirjoittanut Cerasi
Olen heiman reilu parikymppinen nainen Tampereen seudulta. Risingiin rekisteröidyin ensi kerran joskus jo aika monta vuotta sitten, mutta en ole koskaan ollut erityisen aktiivinen kirjoittelija. Käytän aika paljon kirjatietokantaa ja esimerkiksi etsin sieltä sekä foorumin puolelta lukuvinkkejä.

Tällä hetkellä olen vielä toistaiseksi kauppatieteiden opiskelija, mutta valmistuminen häämöttää kyllä jo ihan nurkan takana. Vapaa-aikani kuluu hyvin paljolti koiraharrastuksen parissa. Muita harrastuksiani ovat geokätköily (nimimerkillä cerasitt) ja valokuvaus - ja tietysti kirjat/lukeminen. Lukemiselle tosin tuntuu nykyisin olevan hävettävän vähän aikaa.

Kirjojen suhteen pyrin olemaan kaikkiruokainen, vaikka toki fantasia ja scifi -teokset uppoavat yleensä parhaiten. Olen myös muutamien viime vuosien aikana ymmärtänyt, että elämä on liian lyhyt (omasta mielestäni) huonojen kirjojen lukemiseen, ja että jonkin kirjan voi joskus jättää kesken, jos sen lukeminen ei vaan millään tasolla tunnu kivalta. Tätä ennen olin jostakin syystä vakaasi sitä mieltä, että aloitettu kirja on pakko lukea aina loppuun asti.

Uusin jäsen: fiona