× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Knox Gargol

• Knox Gargol hahmo Kirjoittaja
  • Knox Gargol
04.10.2013 22:47 - 04.10.2013 22:53 #1 : Knox Gargol
Knox Gargol kirjoittanut Knox Gargol
Hei, olen Knox. Useimmat tuntevat minut täällä Knox-setänä, Knoxina, Noksina, Knoxanthroxina. Yleensä Knoxjotakin. Itse asiassa useimmat riisiläisystäväni kutsuvat minua Knoxiksi, vaikka olisimme tunteneet jo puolen tusinan vuoden verran verkon ulkopuolellakin. Oralgar Tammisielu on myös yksi täällä käyttämistäni nickeistä, mutta Knox on se vakiintunein. Hassua on mielestäni se, että, vaikken aina vastaisi etunimeeni, vastaan Knoxiin aina.

Opiskelen kulttuurihistorian aineopintoja avoimessa yliopistossa tällä hetkellä ja historia onkin lempiharrastuksiani. Muita lempiajantappoharjoitteitani ovat kirjoittaminen, lukeminen, roolipelaaminen, Magic: the Gathering ja hyvät televisiosarjat (omasta subjektiivisestä näkökulmastani hyvät).

Kirjoitan romaania, runosaagaa ja novellisarjaa sivustoa varten tällä hetkellä. Maailmani on vaihtoehtoisen todellisuuden maailma, joka käyttää siis maapalloa ja monia historiallisia elementtejä hyväkseen. Myös fantasia- ja tieteiskirjallisuus ovat läsnä maailmani monimuotoisuudessa.

Keskustelen ihmisten kanssa mieluiten puhumalla, joten skype on paras tapa ottaa minuun yhteyttä, jos kiinnostaa puhua.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Viimeksi muokattu: 04.10.2013 22:53 Darkki.

Eija, Siivetön lohikäärme
Uusin jäsen: Viola OwO