× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Radoxeald

• Radoxeald hahmo Kirjoittaja
  • Radoxeald
05.10.2013 19:59 - 08.10.2013 16:13 #1 : Radoxeald
Radoxeald kirjoittanut Radoxeald
Terve, Radoxeald tässä. Tykkään metallimusiikista, parroista, huuliharpunsoitosta ja kirkkaanvärisistä poneista. Noin minua on kuvailtu kaveriporukassa, ja se kattaakin kaiken olennaisen tälle tl;dr -sukupolvelle. Voit siis tämän jälkeen häippästä. Moro.

Teille lopuille olen siis Tampereelle kotiutunut parikymppinen yliopisto-opiskelija, joka on Riisillä hengaillut joskus vähän ahkerammin mutta sitten vaipunut hiljaiseloon, kunnes nyt palaan kolmantena inkarnaationa. Mukafiksuna teini-idioottina kutsuin itseäni nimellä Vasilir, kunnes mukahauskana lukiolaisidioottina vaihdoin nimeksi irvokkaasta latinasta tehdyn väännelmän Radoxeald Lectunium, josta nyt poistin kakkosnimen pois. Koska se on kökkö.

Joskus ikivanhan Riisin aikaan kirjoitin mukahauskaa shaibaa Nuotiolle, kunnes kasvoin vähän ja oivalsin etten osaakaan enää kirjoittaa mukahauskaa shaibaa.

Olen hiljainen kuuntelijatyyppi, jolta voi kuulla kaikenlaista läppää sopivalle tuulelle ja kiinnostavaan aiheeseen päästessään. Ksättäilyssä minulla on tavallisesti vaikea keksiä muuta sanottavaa kuin huonoa läppää, joten pitkät kiusalliset tauot voivat olla arkea.

Harrastuksiini kuuluvat esimerkiksi metallimusiikkiin investointi levyjen osalta (lähinnä kaikenlaista melodista, eeppistä ja viihdyttävää, mukaan pääsee niin progea, rokkia ja ränttätänttää), kaikensorttinen teevee- ja leffaviihde, parran kasvattaminen ja internet-ilmiöiden selailu. Lisäksi soitan huuliharppua, mutta ihmisiä ei kokemukseni perusteella kiinnosta kuunnella kerralla muuta kuin pätkä jotain korneja Nuuskamuikkuskappaleita, joten ei siitä sen enempää.

Mitähän läppää sitten... niin, kirjoja. Joe Abercrombie on kova sana, ja odottelen etäisellä kiinnostuksella Lohkäärmetanssia (vaikken ole jaksanut katsoa Game of Thronesia, ja kirjatkin luin viimeksi vuosia sitten). Ajanpuutteen vuoksi luen nykyään tuskallisen vähän kirjoja muuten kuin opintojen puolesta. Enemmän kuluu verkkosarjakuvia, fanficcejä, mangaa, animea ja piirrettyjä, vaikka osassa niitäkin olen nykyään hirveän laiska etsimään uutta katsottavaa tai luettavaa.

Emmä osaa kertoa mitään itsestäni. Kysy alhaalle niin minä vastaan.

Laitetaan lopuksi vieläsukkela lainaus:

"Näin se kävi. Kysykää vaikka Johannekselta."
- Simon Evankeliumi, Luku 11, Jae 8

EDIT Ai niin, ja huuliharpunsoittoani voi siis kuulla täältä .
Viimeksi muokattu: 08.10.2013 16:13 Radoxeald.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Radoxeald hahmo Kirjoittaja
  • Radoxeald
15.07.2018 18:54 #2 : Radoxeald
Vastaus käyttäjältä Radoxeald aiheessa Radoxeald
Viisi vuotta myöhemmin katson menneisyyteen ja näen että mikään ei ole muuttunut. No, kirkkaanväriset ponit muuttuivat animeksi 2014, en ole asunut enää vuoteen Tampereella saati opiskellut, mutta aikaa ei ole vieläkään lukemiselle ja musamakuni on kaikkien mielestä edelleen päin helvettiä.

Näillä puheilla kokeilen aktivoitua jälleen Riisissä. Luvassa kyynistyneen ja antisosiaalisen nörtin huonoja mielipiteitä, eikä vieläkään mukahauskaa shaibaa Nuotiolle.

Salka, LordStenhammar, Pisania
Uusin jäsen: Anni