Warriorgirl

Warriorgirl
Aseenkantaja
Warriorgirl loi aiheen: Warriorgirl
05.10.2013 20:48 #1

Kas niin, nimimerkin takaa löytyy himpun verran yli kaksikymppinen nainen ja äiti. Asun perheeni kanssa Jyväskylässä ja opiskelen lähihoitajaksi, tavoitteena valmistua vuonna 2015. Risingilla olen pyörinyt vuodesta 2007 alkaen ja aktiivisin kausi oli silloin joskus 2007-2009 kun oli paljon aikaa lukea ja kirjoittaa. Nykyään olen enemmänkin hiljainen sivusta seuraaja, en nimittäin ehdi enää lukemaan kovinkaan paljon saati sitten kirjoittamaan mitään ihmeitä. Nykyisin aika uppoaa opiskeluun ja lapsiperheen arkeen, mutta yritän aina lukea vähän jotain.

Suosikkikirjailijoitani ovat Tolkien, Rowling, Margaret Weis & Tracy Hickman. Mutta luen paljon muutakin, ja yleensä valitsen kirjan nimen, kannen tai jonkun suositusten mukaan (siksipä täällä tulee pyörittyä). Itse en omista paljoakaan kirjoja, mutta olen aktiivinen kirjaston käyttäjä ja luen myös jonkin verran e-kirjoja.

Harrastukseni ovat hyvinkin tavallisia. Ihan vain lukemista, valokuvaamista ja joskus piirtämistä tai runojen kirjoittelua. Kuvissani esiintyy nykyisin hyvin usein pieni tyttäreni tai jokin omasta mielestäni kaunis pieni (tai vähän isompikin) esine/asia. Kuvaan paljon ulkona, niin metsässä kuin urbaanissa kaupunkiymppäristössäkin. Ja suurin osa kuvistani on epämääräisiä räpellyksiä jotka ovat olevinaan taiteellisia.

Kysymällä saa lisätietoa :smile:

Linnunlento, LordStenhammar, Jouni