× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

The Big Bad Wolf

09.10.2013 22:03 #1 : The Big Bad Wolf
Tsau. Olen viidentoista ikäinen teinisusi muuan pienestä porokylästä. En pidä poroista. Ne tunkeilevat sairaalan pihalla ja kavereiden kotiovilla. Se on ärsyttävää.

Harrastan näyttelemistä, kirjoittamista, lukemista, musiikin kuuntelua, bloggaamista ja liikunnanpuutteen takia zumbaa. Näytteleminen on toisinaan parasta ikinä, toisinaan vähemmän. Suhtaudun vähän vaihtelevasti, kuten vanhalla foorumilla ehkä ehti käydä selväksi. Tällä hetkellä... Meneehän se siinä... Zumba oli vähän herätevalinta. Kaveri pyysi ja lähdin mukaan. Käynyt en ole kertaakaan niin, että tanssimaan oltaisiin päästy. Omaa vikaani vain kerran.

P!nk on ehdoton ykkönen. Bryan Adams, Bon Jovi, Nickleback, Apulanta, Biffy Clyro, Imagine Dragons ja PMMP tulevat siinä perässä. Salaa ja pyhässä yksinäisyydessäni kuuntelen Taylor Swiftiä, Ke$haa, Katy Perryä ja muutamia yksittäisiä kappaleita. Kirjojen suhteen syön mitä vain, jos teksti on sujuvaa ja kaunista, eikä juutu kurkkuun. Tarina saattaa paikkailla joskus kielelliset ongelmat. Suosikkeja ovat J.K.Rowling, Carlos Ruiz Zafon, Cornelia Funke, Eoin Colfer, Cassandra Clare, Suzanne Collins, Annukka Salama, Elina Rouhiainen, Dan Brown ja Rick Riordan. Salaa luen vieläkin Timo Parvelan Elloja, Siri Kolun Rosvoloita, Jim Bentonin Rakkaita nuijia päiväkirjojani sekä Jeff Kinsleyn Neropatin päiväkirjoja. Varsinkaan viimeistä en myönnä kenellekään. Se on siis suuri salaisuus.

Kirjoittamiseen olen kehittänyt riippuvuuden. Se vain tuntuu hyvältä kasata suunnilleen tuo kymmenen aavitosta päivässä. Kaverini ovat ihania. He eivät koskaan katso kieroon, jos kesken tärkeän perhepalaverin kännykkä soi ja meikäläinen tivaa hysteerisesti ruotsalaista lohikäärmenimeä. Kirjoitan puolittain fantasiaa, puolittain tavan tylsää proosaa. Samaan tarinaan, tietenkin. En yleensä voi keskittyä kahteen juttuun yhtä aikaa, mutta saatan ehkä osallistua näihin talviprojekteihin vähän aktiivisemmin, sillä,se oli ikään kuin uuden foorumin lupaukseni.

Siinä minä... Jos kysyttävää jäi, saa kysyä ja muutenkin ottaa yhteyttä,jos siltä tuntuu.

Kirjoittelemisiin :cool:

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
09.10.2013 22:28 #2 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa The Big Bad Wolf
Totta kai me ollaan ihania.
Ja mie oikeasti luulin, että sie et tykkää PMMP:stä? Vai muuttiko se ikimuistoinen-melkein-kosketin-miran-kättä keikka mielesi? Kannatti tulla :wink:
Vastaan sotahaasteeseesi täällä. Eihän me nyt oikeasti? Ihan lapsellista... Btw, sä muuten johdat. Niukasti.

There is no ignorance, there is knowledge.

12.10.2013 21:18 #3 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa The Big Bad Wolf
Duh? Tietenkin johdan. :grin: Mikään ei ole liian lapsellista mulle. :wink: Ja PMMP... En mä koskaan sitä vihannut ole,vähän vain vieroksunut... Hyviä ne on. Ja oli ihana keikka!

Onraj
Uusin jäsen: Mikko Toivanen