× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Shireh

• Shireh hahmo Kirjoittaja
  • Shireh
    Kisälli
12.10.2013 17:16 #1 : Shireh
Shireh kirjoittanut Shireh
Hei kaikille!

Bongasin sivuston puolivahingossa Facebookista löytyvän Geeks Unite! –ryhmän kautta ja päätin sitten liittyä.

Olen 25-vuotias miehenalku Lahdesta. Muutin paikkakunnalle opiskeluiden perässä ja tarkoituksena olisi siis valmistua materiaalitekniikan insinööriksi jossain lähitulevaisuudessa. Teoriassa. Taustakoulutukseltani olen teollisuuspuuseppä eli massatuotanto ja tietokoneohjattu puuntyöstö on miun juttuni.

Harrastuksia on kirjojen lukeminen sekä hamstraaminen, moottoriurheilun seuraaminen ja tuoreena tulokkaana piirtäminen. Koulu on tosin tahtonut rajoittaa harrastustoimintaa jonkin verran. Pöytäroolipelit ovat esimerkiksi jääneet taustalle kokonaan.

Kirjojen sekä elokuvien kohdalla fantasiaa ja SciFiä tulee eniten kulutettua, mutta muistakin genreistä löytyy aina jotain mielenkiintoista ja tsekkaamisen arvoista. Lukemisen alla olisi Ville Vuorelan Vanha koira –teos. Tv-sarjoista voisi mainita Doctor Who, Attack on Titan, Games of Thrones ja Näkemiin vaan muru!. Elokuvista Children of Men, 28 Days Later, The Road ja Transformers.

Musiikkimaku on kallistunut raskaampaan genreen ja soundtrackeihin. Viime aikoina on soittimissa pyörinyt Shade Empire, Wintersun, Omnium Gatherum ja soundtrackeista Thomas Bergensen sekä Two Stepps from Hell.

Luonteeltani olen introvertti persoona joka nauttii ympäröivän maailman seuraamisesta. :)

12.10.2013 17:52 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Shireh
Onnekas puolivahinko. Tervetuloa sivustolle!

Onraj
Uusin jäsen: Mikko Toivanen