× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Jupe

• Jupe hahmo Kirjoittaja
  • Jupe
14.10.2013 23:38 - 26.03.2014 23:22 #1 : Jupe
Jupe kirjoittanut Jupe
Hei olen vuonna -90 syntynyt nainen Helsingistä Vantaalta. Opiskelun takia olen kulkenut reittiä Helsinki-Porvoo-Helsinki-Hämeenlinna ja nyt asun Vantaalla.

Sivuston löysin saatumalta kun googletin Maggie Stiefvaterin Väristys kirja sarjaa. Etsin kirjoja jne. sivustolta noin vuoden ajan kunnes pari vuotta sitten rekisteröidyin tänne. :wink:

Luen lähinnä Vampyyri, paranormal harlekiini, ihmisusi, kauhu, Kuningas Arthur, Muumit ja muita fantasia kirjoja. Lempi kirjailijat ovat Tove Jansson, Astrid Lindgren, Charlaine Harris, Anne Rice, Nora Roberts (Morriganin risti trilogia) ja Richelle Mead. Ei fantasia jne. lempi kirjailijat ovat Jane Austen, Bronten siarukset, Marget Mitchell, Anna Godbersen, L.M. Montgomery, L.M. Alcott ja Sophia Kinsella.

Kuuntelen raskasta musiikkia. Lempi bändit ovar Rammstein, Nightwish, Sonata Artica ja Metallica.

Lempi elokuvat ovat Indiana Jones, Jurassic Park, Star Wars, Taru sormusten herrasta, Audrey Hepburn elokuvat, Harry Potter, Vampyyri elokuvat (ei nyt sentään kaikki, etenkin Twilight), Jane Austenin kirjoista tehdyt elokuvat, Marie Antoinette, Oopperan kummitus, Grease, Tim Burtonin elokuvat, Disney, Pirates of the Carribbean ja Paluu tulevaisuuteen.

Lempi tv-sarjat ovat True Blood, Vampyyripäiväkirjat, The walking dead, Downton Abbey, BBC:n pukudraama sarjaat, Olipa kerran ja Game of Thrones.

Olen ammatiltani vaatetusalan artesaani ja modisti. Haaveilen kisälli tutkinnosta.

Vapaa ajalla ompelen(vaatteita, hattuja ja hiuskoristeita), luen kirjoja ja pyöräilen. Keräilen My Little Ponyja, Hello Kitty tavaroita ja kirjoja. :cheesy: Taide ja estetiikka ovat aina olleet lähellä sydäntä, vaateuslalasta kiinnostuin kuin pidän kauniita vaatteita "päällä käytettävää taidetta". Rakastan pukudraamoja ja kauhuromantiikkaa, joka näkyy vahvasti kirja, elokuva ja vaate maussani.

Olen henkeen ja vereen kissaihminen, mutta kotona pyörii yksi marsu mutta tulevaisuudessa sitten ainakin kaksi kissaa.
Viimeksi muokattu: 26.03.2014 23:22 Jupe.

HourglassEyes, Jouni, Fievre
Uusin jäsen: Ella Joku