VMN

VMN
VMN loi aiheen: VMN
15.10.2013 14:32 #1

Hei!

Olen oikeassa elämässä Ville-Markus Nevalainen, joka on täällä lyhentynyt VMN:ksi. Löysin Risingin jo useita vuosia sitten, mutta jostain syystä en sen pidempään siellä ollut. Reilu vuosi sitten löysin sivuston uudestaan, rekistyröidyn ja aloin pyöriä täällä lähes päivittäin.

Kommentointi ja muutenkin näkyvä aktiivisuus on jäänyt varsin vähäiseksi, koska käyn täällä useimmiten puhelimella jolla en lähde kirjoittamaan mitään. Seuraan kuitenkin monia keskusteluja hyvin usein. Suosikkialueeni ovat kirjoittajien ja lukijoiden nurkkaukset, Lukusali ja Leirinuotio.

Mistä minut varmasti löytää, ja on luultavasti nähnytkin, on sivuston etusivulla jossa on toisinaan kirjoittamiani arvosteluja. Aloitin arvostelujen kirjoittamisen Risingille aika pian liittymisen jälkeen, ja hauskaa puuhaa on ollut.

Olen itse intohimoinen kirjoittaja ja kirjailijan ura on ollut hyvin pitkään haavenani. Nyt olen alkanut viime vuosina todella jahdata tätä unelmaa ja olen alkanut kirjoittaa tosissani. Olen saanut paljon aikaa, muutaman romaanikäsikirjoituksen ja novelleja, mutta opittavaa on vielä paljon. Suurin ongelma lienee siinä, että minulla on usein vaikeuksia keskittyä pitkäksi aikaa projektin pariin. Aina vähän väliä ajautuu nettiin (muun muassa tänne) tai muuta tekemään. Olen myös yksi niistä, jotka saavat vähän väliä ideoita ja haluavat lähteä jahtaamaa sitä ideaa nyt heti. Joten paljon olisi keskeneräistä, niinkin paljon että olisi useammaksi uraksi kirjoitettavaa.

Viimeisin tempaukseni oli oman kirjoittamiseen liittyvän blogin perustaminen. En ole koskaan ennen pitänyt blogia, vaikka kauan olen sitäkin suunnitellut, joten hieman armoa ainakin alkuun. Siellä tulen käsittelemään kirjoittamista ja arvostelemaan lukemiani kirjoja. Toivotaan että mahdollisimman moni löytäisi blogin ja kokisi sen hyödylliseksi, tällekin on suuria suunnitelmia.

Blogini löytää osoitteesta: kirjailijankellarissa.blogspot.fi/

Jos on kiinnostusta, niin etsin myös esilukijoita teksteilleni. Kirjoitan kaikkea maan ja taivaan välillä, niin pituuden kuin genrenkin suhteen, joten jos on uskalias, saa laittaa viestiä. Ja saa sitä mistä tahansa muustakin laittaa!

Blogi kirjoittamisesta ja kirjoista:
kirjailijankellarissa.blogspot.fi/