× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Vehka

• Vehka hahmo Kirjoittaja
  • Vehka
    Poimuvelho
16.10.2013 14:20 #1 : Vehka
Vehka kirjoittanut Vehka
Töks.

Olen Vehka.

Tykkään kirjoista (ja opiskelenkin yliopistossa kirjallisuustiedettä toisena pääaineenani, se on suuri rakkauteni) ja kirjoittamisesta. Tykkään myös teestä, aikaisista aamuista, syksystä, meripojasta, seikkailuista, matkustamisesta, to do -listoista, ruoanlaitosta ja uusista elämyksistä.

Olen yleisesti ottaen onnellinen, positiivinen ja niin kiltti, että surustun helposti, jos koen tehneeni jotain väärää tai jos joku on ilkeä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö tykkäisi keskustelemisesta, palautteesta tai muusta sellaisesta - rationalisoiminen vain saattaa viedä hetken, koska olen pohjimmiltani niin vahvasti tunneihminen.

Työskentelen opintojeni ohella lentokentällä turvatarkastajana ja siitä seuraa usein aikamoista kaukokaipuuta.

Olen puuskupuh. Pohjiani myöten.

NaNoWriMo on minusta yksi kivoimmista jutuista maailmassa. Kerroinko jo, että pidän kirjoista ja kirjoittamisesta ihan hurjasti?

the design in the stars
is the same in our hearts
in the rebuilt machinery of our hearts
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Metusalem hahmo
  • Metusalem
16.10.2013 22:55 #2 : Metusalem
Vastaus käyttäjältä Metusalem aiheessa Vehka
Hienoa että olet edelleen täällä. Koitathan pysyäkin.

Uusin jäsen: Mikko Toivanen