Kirjahyllyjen synkronointi sivustoilla (Suomi - Englanti)

Darkki
Darkki loi aiheen: Kirjahyllyjen synkronointi sivustoilla (Suomi - Englanti)
25.07.2017 12:01 #1

Jos sinulla on tunnus täällä ja meidän englanninkielisellä puolella, niin voit automaattisesti synkronoida kirjahyllysi tiedot keskenään!

Kun sinulla on tunnukset molemmilla sivustoilla, niin näet oman kirjahyllysi asetuksissa aivan viimeisenä kohdan "Kirjahyllyn synkronointi". Voit määrittää täällä onko synkronointi kirjahyllyjesi välillä päällä tai poissa. Jos tila on määritetty päälle, niin aina antaessasi kirja-arvosanaa kirjalle kummalla tahansa sivustolla tulee sama arvosana myös toiselle puolelle kirjanhyllysi tietoihin jos kirja löytyy myös toiselta sivustolta.

Asetuksien kohdassa näkyy myös onko kirjahyllysi ajantasalla molemmilla sivustoilla. Jos kirjahyllyt ovat ajantasalla niin näet ilmoituksen "Kaikki kirja-arvosanasi ovat ajantasalla kirjahyllyissäsi!". Jos taas jotain arvosanoja puuttuu, niin näet montako arvosanaa on synkronoimatta kirjahyllyjesi välillä ja linkin, josta voit halutessasi synkronoida kaikki arvosanat automaattisesti kuntoon.

Huom! Kirja-arvosanat synkronoidaan vain kirjoille, jotka arvosanaa annettaessa löytyvät suomen- ja englanninkielisestä kirjatietokannastamme. Kirjan lisääminen ylläpidon toimesta jälkeenpäin toiselle sivustolle ei automaattisesti anna antamaasi arvosanaa kirjalle toiselta sivustolla.

Etkö näe synkronointiasetusta? Käyttäjän kirjahyllyjen tunnistus tapahtuu sähköpostiosoitteen perusteella, joten varmista vain, että olet rekisteröitynyt molemmille sivustoillemme samalla sähköpostiosoitteella. Tarvittaessa voit vaihtaa sähköpostiosoitettasi omista asetuksistasi yhtenäiseksi.

Viimeksi muokattu: 25.07.2017 12:04 : Darkki.

Eija
Uusin jäsen: Pekka Pietiläinen