Mitkä asiat sivustolla kaipaavat sääntöjä tai ohjeita?

Hiistu
Neurovelho
Hiistu loi aiheen: Mitkä asiat sivustolla kaipaavat sääntöjä tai ohjeita?
02.10.2013 12:19 #1

Kuten näkyy, ei tälle alueelle ole vielä ennätetty koota paljoakaan sisältöä. Sisältöä on kuitenkin tarkoitus kerryttää niin, että lopulta tältä alueelta löytyisi neuvo kaikkeen sivustolla vastaan tulevaan pulmatilanteeseen.

Etenkin nyt uudistetun sivuston ja aivan uuden foorumipohjan myötä ohjeet ovat varmasti tarpeen.

Tähän ketjuun voikin siis listata, mitkä asiat sivustolla (Kirjasto, Keskustelut jne.) kaipaisivat ohjeistusta. Itsestään selviltäkin tuntuvat asiat kannattaa mainita, jotta kaikki tarvittavat ohjeet varmasti tulevat laadituiksi. Erityisesti olisi hyvä kertoa, jos jokin asia on nyt tai aikaisemmin tuottanut ongelmia, koska samaa asiaa pohdiskelee varmasti moni muukin käyttäjä!

Ohjeita täydennetään lähipäivinä.

Akuuttia apua ongelmiinsa saa myös Viisasten kiviltä: Linkki.

Viimeksi muokattu: 02.10.2013 18:08 : Hiistu.

max
max vastasi aiheeseen: Mitkä asiat sivustolla kaipaavat sääntöjä tai ohjeita?
03.10.2013 10:05 #2

Tämä ei suoraan liity aiheeseen, saa vapaasti siirtää oikeampaan ketjuun jos sellainen on, mutta mistä saa nykyisin näkyviin "lukemattomat viestit" eli ne uudet viestit mitä on tullut ja mitä ei ole vielä lukenut?

Viimeksi muokattu: 03.10.2013 10:05 : max.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Mitkä asiat sivustolla kaipaavat sääntöjä tai ohjeita?
03.10.2013 10:13 #3

^ Hyvä kysymys.. Minä en tiedä.

Kopsasin kysymyksen myös Viisasten kiville, niin että joku asiasta tietävä varmasti huomaa sen. Näkyy siis tuolla: Linkki.

Laitetaan tieto sitten myös tänne ohjeisiin. :smile:

Viimeksi muokattu: 03.10.2013 10:13 : Hiistu.

FreakyMike
Uusin jäsen: Vilma Takala