04.06.2014 20:35 #101 :: Formaldehyde
Avatar-keskustelu
Mietteliäs prinssi alas luoduin katsein, 40-luvun jälkipuolisko. Mikään ei ole muuttunut. Paitsi kuva. :tongue:

Vaihdan takaisin kun alan ikävöimään pääkalloani.

tiarAnon kirjoitti: Jatkan siis samalla linjalla kuin aiemminkin eli pidän oman naamani avatarina.

04.06.2014 20:53 #102 :: tiarAnon

Formaldehyde kirjoitti:

Okei, toi on pakko ottaa kohteliaisuutena. Se on onneks vielä blogin avatarina, niin voin siellä sitten kivasti starkkeilla. ^^
Muokannut 04.06.2014 21:11 tiarAnon

04.06.2014 22:24 #103 :: Knox Gargol
Avatar-keskustelu
Mikään ei ole niin legiittiä kuin Darth Sidious korvattuna mustalla kissalla.

06.06.2014 01:17 #104 :: Formaldehyde

tiarAnon kirjoitti:

Formaldehyde kirjoitti: Minulle tuli aiemmasta kuvastasi mieleen Rautamies-pukua hitsaileva Tony Stark. :cool:

Sen verran on pakko vielä huudella täältä takarivistä ja tarkentaa, että samaa settiä kuvat epäilemättä ovat, mutta blogissa oleva kuva on eri kuin Risingillä ollut.

Blogin kuvasta tulee enemmän Tom Waits does Oingo Boingo -fiilikset. :grin:

• Ansa hahmo
  • Ansa

25.06.2014 20:17 #105 :: Ansa
Avatar-keskustelu
Ajattelin vaihtaa takaisin SatWiin, kun GaMERCaTin Journey-kissa rupesi kyllästyttämään (ja oli se myös hieman talvinenkin). Tämä nykyinen oli kuitenkin aiemmalla foorumilla jo käytössä, joten ei paljoa muutoksia siihen nähden. Sama on muutenkin käytössä englanninkielisellä puolella, joten miksi pitää molemmissa eri kuvaa...
Muokannut 25.06.2014 20:19 Ansa

06.07.2014 12:10 #106 :: The Big Bad Wolf
Avatar-keskustelu
Vanha Susi oli nuokkunut tuolla samassa mustavalkoisessa olemuksessaan niin pitkään, että pikkuhiljaa alkoi houkuttaa ajatus jostain vähän omaperäisemmästä kuin kolmannella hakusanalla googlatusta pikkukuvasta.

Okei, susi on jälleen kopsattu netistä, mutta taustan valokuva (puu ja lätäkkö) on itseotettu. Kuun otin toisesta kopioidusta susikuvasta. Taisin vähän repiä jostain tummempia pilviä/jotain kummallista tuonne taivaalle myös jostain nettikuvasta, en ihan varmasti osaa sanoa mistä. Värimaailma on ainakin eri. Tavallisesti en ole yhdistellyt kuvia muuten kuin vaihtanut kavereiden hiusten paikkoja (vähän laihoin lopputuloksin, tai sitten vain pinkit pitkät kiharat eivät sovi kaikille) joten hiukan hermostutti kolmen kuvan liittäminen yhdeksi, mutta kivastihan tuo onnistui. Tein tästä kaksi eriväristä versiota ja tämä tummempi voitti, kun susi erottuu paremmin taustasta. Ja se on harmaa, ei vihreä. Siis susi.

Parasta tuossa sovelluksessa on, etten koskaan tule saamaan samanlaista lopputulosta, vaikka yrittäisin.

06.07.2014 12:43 #107 :: Rasimus
Avatar-keskustelu
Elämäni ensimmäinen avatar (muistaakseni), nytkin käytössä oleva Aku Ankka, kun Rising salli tavallisille käyttäjille avatarien käytön jokunen vuosi sitten. Enkä todellakaan aio siitä luopua. Se on jotenkin... minä...

Lisäksi on vaikea löytää kuvaa, jossa on yhtä hyvä ja luonnollinen kehystys. Omat Photoshop-taidot ja kiinnostus kun eivät riitä kehystyksen tekemiseen, ja taiteellinen silmä ei anna vain leikata jotain sopivaa palasta jostain ei-avatariksi suunnitellusta suosikkikuvasta.

Astorethein kirjoitti: Joku voisi luulla, että avani on vain peruskliseinen pääkallo, mutta elokuvien parissa tarpeeksi aikaa viettäneet luonnollisesti tietävät, ettei näin ole. Jos joku sivistymätön ei tiedä, mistä kuva on peräisin, en halua olla hänen kanssaan tekemisissä.

Mä en ole ihan varma, kannattaako tällasen tunnistamisella rehvastella, mutta olkoon...

Ensimmäinen ajatus oli Evil Dead, kun kallon ihmismäisempi osio (otsa ja silmät) toivat mieleen Bruce Campbellin. Olin asiasta ihan varma, en vain tiennyt mikä Evil Dead-leffoista, se piti tarkistaa googgelin kuvahaulla ja paljastui kakkososaksi.

20.07.2014 12:12 #108 :: maahinen
Avatar-keskustelu
Hevosen selästä on vaikea ottaa kuvia, voi tehdä piruetin juuri kun laukaisee ja syntyy taidekuva. Tästä tulee mieleen Musta Ratsastaja.

Knox Gargol kirjoitti: Mikään ei ole niin legiittiä kuin Darth Sidious korvattuna mustalla kissalla.

Tyylikäs on.
Muokannut 20.07.2014 12:12 maahinen

19.10.2014 04:03 #109 :: Formaldehyde
Avatar-keskustelu
Vaihdoin kuvaa lähestyvän halloweenin kunniaksi.

No mutta, sehän on Lurkki! :cool:
Tykännyt: Hiistu, Mab

19.10.2014 10:34 #110 :: Ageha
Avatar-keskustelu

Metusalem kirjoitti: Valittaako täällä joku muu avoista? Lienen viimeinen jäärä tällä sivustolla tässä asiassa :smile:.

Mutta ei se mitään, kyllähän noiden kanssa elämään pystyy.

Minäminäminä! Eli kolmas (vai jo neljäs?) jäärä. Minusta riitti ihan hyvin se, että modeilla ja admineilla oli avat ja rivikäyttäjillä ei mitään. :smile:Lukutaitoisena kyllä sitä osaa lukea nimimerkin siitä viestin vierestä, ja itselleni ainakin se on riittänyt ihan hyvin. Allekirjoitukset ovat vielä jees, mutta melkein teki mieli kapinoida avatareja vastaan.

Tosin nyt kun tähän on jo tottunut, saatan jossain kohden vaihtaa itselleni avatarin. Toisaalta taas tämä oletusavatar on tosi hieno, joten saatan kyllä pitäytyä ihan tässä. Olisi tosi turhaa vaihtaa johonkin kuvaan joka olisi huonompi kuin tämä.

19.10.2014 12:47 #111 :: Puolikuu
Avatar-keskustelu
Joskus kun peruskäyttäjillä ei ollut avatareja ja allekirjoituksia, vastustin niitä. Ajattelin, että sivusto on kauniimpi ilman. Joillain foorumeilla on allekirjoitusten suhteen myös melkoisia ylilyöntejä, valtavan kokoisia kuvia/animaatioita jne.

Nyt en haluaisi luopua avatareista, ne tuovat mukavan persoonallisen lisän ja foorumi näyttää yhä hyvältä. Oma avani valikoitu aika nopeaan omasta vesivärimaalauksestani. Sama avatar on käytöstä myös DeviantARTissa. Tykkään linnuista. :cheesy:Kokeilin myös yhtä korppikuvaa, mutta se oli niin tumma, että hukkui taustaan ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen tähän. :)

Edit: Muistuipa mieleen joku muinainen debatti, joka syntyi siitä, kun joku oli uskaltautunut kysymään, kuka tekee modern avat. Vastaavaa keskustelua tuskin enää syntyisi.
Muokannut 19.10.2014 13:11 Puolikuu

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

22.10.2014 22:47 #112 :: Hiistu
Avatar-keskustelu

Formaldehyde kirjoitti: Vaihdoin kuvaa lähestyvän halloweenin kunniaksi.

Periaatteessa vastustan halloweenia uusmuotisena kaupallisena hapatuksena... Mutta kun leikkiä saa, niin täytyyhän sitä, vähintään viikkoa etuajassa. :wink:(Kulmahampaat matkin Rinjan pörrö-öttiäiseltä.)
Tykännyt: Rinja, Mab, Ageha

23.10.2014 02:40 #113 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Saiskohan mun avaruusasemalle kans kulmahampaat... Ei oo ihan niin helppoa kuin se joululakkimuoti. :D
Tykännyt: Hiistu

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

23.10.2014 09:16 #114 :: Hiistu
^ Kyllä avaruusasemaakin varmasti jotenkin saisi mörömmäksi! :wink:

23.10.2014 13:23 #115 :: Formaldehyde
Avatar-keskustelu
Hieno hornanhurtta, Hiistu! Se näyttää vähän siltä mitä voisi syntyä jos Akseli Gallen-Kallelaa olisi pyydetty kuvittamaan vironsusitarina. :cool:Tai miltä Hopeanuoli näyttäisi jos Akakabutoa vastaan taistelemisen sijaan olisikin päättänyt liittyä tämän nallekerhoon. :wink:
Tykännyt: Hiistu

27.10.2014 20:19 #116 :: Ageha
Avatar-keskustelu
Luovuin oletusavatarista halloweenin torahammastrendin kilpailijan, perunalepakkotrendin hyväksi!
Tykännyt: Hiistu, Kuurankukka

27.10.2014 23:20 #117 :: Dyn
Ageha, voi ei, sinäkin. :D

27.10.2014 23:23 #118 :: Ageha

Dyn kirjoitti: Ageha, voi ei, sinäkin. :D

Minäkin, ja olin vielä (tietääkseni) eka koko Risingistä joka vaihtoi perunalepakon avakseen! :cheesy:Toka oli Kuuris ja kolmas noreen ellen erehdy. Echramath eli Perunalepakon syvin olemus on joukossa myös. Laskuista jätetty pois kaikki joiden mahdollista perunalepakkoavaa en ole vielä huomannut. :tongue:
Muokannut 28.10.2014 20:55 Ageha
Tykännyt: Kuurankukka

• Mab hahmo
  • Mab

28.10.2014 09:31 #119 :: Mab
Avatar-keskustelu
Minäkin liityn halloween-hahmoisten joukkoon, koska kuten Hiistu totesi, kun leikkiä saa, niin täytyyhän sitä (mä tosin en ehtinyt viikkoa etuajassa) :smile:

Vaikeampi tällaista oli tosiaan keksiä/toteuttaa kuin jouluteemaista, mutta kunhan nyt jotain saa raavittua kasaan :cool:
Tykännyt: Hiistu, Ageha

28.10.2014 15:03 #120 :: Puolikuu
Avatar-keskustelu
Minun avararissani on nyt synkkä kuoleman västäräkki. Täytyy kyllä sanoa, että korppi olisi viikatteen kanssa ehkä ollut uskottavampi. :tongue:
Tykännyt: Hiistu, Kuurankukka, Ageha