14.12.2014 21:01 #161 :: The Big Bad Wolf
Avatar-keskustelu
Jos sitä sitten minäkin saisin jotain aikaan. Viimevuotinen menisi muuten, mutta ava vaihtui ja tahdoin käyttää tätä omaa. :smile:

23.12.2014 15:08 #162 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Melkein unohtuikin laittaa myssy päähän.
Tykännyt: Ageha

27.12.2014 19:48 #163 :: Louhikäärme
Avatar-keskustelu
Joulu on ohi ja aika riisua tonttulakit.
Tykännyt: Kirjaneito

• Ageha hahmo
  • Ageha

27.12.2014 20:36 #164 :: Ageha
^Pyhpah, joulu loppuu loppiaiseen. :tongue:
Muokannut 27.12.2014 20:37 Ageha

11.01.2015 11:29 #165 :: The Big Bad Wolf
Avatar-keskustelu
Mä sain vasta nyt vaihdettua avan... Mutta jouluhan on tunne, ei vuodenaika, vai mitä? :wink:

Susi näyttää jotenkin... pienipäiseltä. Oliko se oikeasti aina noin... Lättänä?
Tykännyt: Ageha

06.02.2015 09:46 #166 :: Hiistu
Avatar-keskustelu
Ystävänpäivän teemana punainen sydän! :heart:Samalla tulee kätevän kierosti osallistuneeksi Risingin ystävänpäivä-tempaukseen . :wink:

Itse tosiaan lisäsin avaani sydämen jo nyt heti hyvissä ajoin. Ja tuli sitten vähän muutakin muokkailtua. (Jos avoihin voisi lisätä tuoksuefektejä, se lemahtaisi ruusuvedeltä. :lol:)
Muokannut 06.02.2015 09:56 Hiistu
Tykännyt: Strato, Ageha

11.02.2015 17:47 #167 :: Toislehto
Avatar-keskustelu
Valitsin avatariksi ystäväni Rahulan , koska tykkään asioista, joissa on mahdollisimman monta silmää - kuin Tamperkeleellä ikään.

• HVM hahmo

Muokannut 21.10.2015 19:42 HVM
Tykännyt: Strato

19.03.2015 15:11 #169 :: Swordsman
Avatar-keskustelu
Nyt sain tuon avan vaihdettua. Oli muuten ensimmäinen kerta ikinä kun etsin netistä jonkin kuvan jotain nettisivustoa varten (avaksi tai muuten vain sivustolle ladattavaksi). Nyt vaan toivon etten mennyt mitään tekijänoikeussääntöjä rikkomaan, vaikken sivustolta kyllä mitään mainintaa sellaisista löytänyt. :huh:

Joka tapauksessa olen tähän nyt tyytyväinen :smile:
Muokannut 19.03.2015 15:12 Swordsman

• Ageha hahmo
  • Ageha

21.10.2015 17:32 #170 :: Ageha
Avatar-keskustelu
Lankesin vihdoin, joten nyt minullakin on kuvana muu kuin oletusavatar. :cheesy:Kuvani on peräisin hyvin ihanasta fanitaidekuvasta, joka on ollut työpöytäni taustakuvana siitä asti kun sen löysin. :eek:Tahtoisin kamalasti kreditoida tekijää kun hieno on, mutta minulla ei ole kuvan tekijästä hajuakaan. Internetin nopean kuvienlevityksen varjopuoli on ehdottomasti tämä, että kuvien alkuperä jää vähän turhan usein hämäräksi.

21.10.2015 19:16 #171 :: Argentum
Avatar-keskustelu
Tuli tuossa tuhrittua paperille jotain, eikä oikein mitään hyvää kuvaa löytynyt mistään, niin tungin sen tuohon :roll:pitäsi kai sitä joku järkevämpi kuva löytää jostain :lol:

22.10.2015 02:38 #172 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Argentum, hieno lohari on!

Mulla on edelleen tämä sama avaruusasemani, vähän mietin jaksaisiko sitä jossain vaiheessa tehdä uuden... pikselinkäsittely on niin hubaisaa. :roll:

26.10.2015 19:34 #173 :: Hiistu
Avatar-keskustelu
Halloween! Hirmun hyvä syy muokkailla avatariinsa jotain kammostuttavaa. Joten jos suinkin innostaa, muokatkaa/vaihtakaa avaanne. Saadaan tänne mörköjuhlatunnelmaa. :cool:

Rohkeimmat (tai pelottavimmat!) voivat vaikka ottaa itsestään kuvan. Siis teemaan sopivasti naamioituneena, köh. :wink:

Jollei itsellä ole mahdollisuuksia muokata kuvaa, voi vaikka tässä ketjussa pyytää toisilta apuja. (Ja muistakaa päivittää sivuja aina välillä, jotta näette omanne ja toistenne uudet avat.)

Itse ajattelin ensin käyttää viime vuoden avatariani, mutta intouduin sitten muokkaamaan uudenlaisen version.
Muokannut 26.10.2015 19:35 Hiistu

• Mab hahmo
  • Mab

26.10.2015 22:05 #174 :: Mab
Avatar-keskustelu
Laitoin minäkin halloween-kuosin ylle, mutta laiskasti turvauduin viimevuotiseen :cool:

Aina on kivaa, kun saa tekosyyn leikkiä.
Tykännyt: Puolikuu

• Strato hahmo
  • Strato

26.10.2015 22:05 #175 :: Strato
Avatar-keskustelu
Jaahas, se on näköjään avan muokkauksen aika taas. Vähän täytyy miettiä miten sitä muokkaisin. Toki voisin käyttää aikaisempaa halloween avaani, mutta toisaalta minulla on yksi idea koittaa saada tämä näyttämään pelottavalta kurpitsan päältä, eli se osa kasvoista joka näkyy voisi vaihtua kaiverretuksi kurpitsaksi.

Todennäköisesti on kuitenkin minun taidoilleni liikaa, kuten jouluavani nähneet voivat todistaa :cheesy:

26.10.2015 22:17 #176 :: Puolikuu
Avatar-keskustelu
Hiphei! Minäkin olen laiska ja käytän viimevuotista kuoleman västäräkkiä. Oon jotenkin niin kiintynyt muutenkin tähän västikseen, että tuntui ihan kauhealta, kun mulla teknisistä syistä oli hetken se oletus-lohari.
Tykännyt: Dyn, Mab

26.10.2015 22:36 #177 :: Pisania
Avatar-keskustelu
Tästä alkaa muodostua jo perinne ja ainoa asia minkä halloweenin eteen teen. Ei tuosta kuvasta nyt kovin hyvin selvää saa, mutta sen on tarkoitus olla pyörijä. Yksi Return to Oz -elokuvan (monista) hyytävistä hahmoista.

Äh, muutin mieltäni. Tämä viimevuotiseni on vaan niin paljon hienompi että haluan käyttää sitä uudestaan.
Muokannut 29.10.2015 18:08 Pisania

26.10.2015 23:10 #178 :: Hiistu
Avatar-keskustelu

Strato kirjoitti: mutta toisaalta minulla on yksi idea koittaa saada tämä näyttämään pelottavalta kurpitsan päältä, eli se osa kasvoista joka näkyy voisi vaihtua kaiverretuksi kurpitsaksi.

Hih. Aloin kuvitella ava-hahmoasi... heristelemässä hirmuista mörköpiparkakkua! :wink:No ei vainen. Oikein hauskalta kuulostaa kurpitsapäähahmo.

Ja kiva nähdä ihmisten teema-avoja, vanhoja tuttuja ja uusia. :smile:
Muokannut 26.10.2015 23:12 Hiistu

• Strato hahmo
  • Strato

27.10.2015 00:10 #179 :: Strato
Avatar-keskustelu

Hiistu kirjoitti: Hih. Aloin kuvitella ava-hahmoasi... heristelemässä hirmuista mörköpiparkakkua! :wink:

Haha! Toi olis kyllä kanssa hyvä idea, ehkä ensi vuonna sitten :lol:
Tykännyt: Hiistu

27.10.2015 12:38 #180 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Puolikuun kuoleman västäräkki on kyllä aivan mahtava. :cheesy: