• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut

10.10.2013 09:04 #41 :: Sapfo
Salome.
Ehkä ollaan vähän samanlaisia.. ??? Ainakin vähän..

10.10.2013 09:46 #42 :: Huoleton
Avatar-keskustelu

Kirjaneito kirjoitti: Oman avani löysin joltain netin ihmeellisen maailman ilmaiselta avatarsivustolta. Pidin kuvasta ja lisäksi se on mukavan syksyinen. (Kyseinen kuva oli minulla kylläkin käytössä myös vanhalla Risingilla!)

Olen muuten aina katsonut kuvassasi oleva punasiipinen enkeli, joka seisoo vasemmassa reunassa siipi eteenpäin käännettynä..
Muokannut 10.10.2013 09:49 Huoleton Syy: Hups. Lainasin sit Celestinenki :D

10.10.2013 10:21 #43 :: Warriorgirl
Avatar-keskustelu
Minun avatarini on ajopuun pätkä. Mustavalkoinen kuva jonka olen ottanut muutama vuosi sitten erään järven rannalta löytämästäni ajopuusta. Se on vain yksinkertaisuudessaan kaunis kuva, ja sitäpaitsi jotenkin ehkä kuvaa minuakin. Tai sitten ei. Minulla on tuo sama kuva kotona seinällä kehystettynä mustiin kehyksiin ilman mitään koristeita, pidän sen yksinkertaisesta kauneudesta. Harmi ettei se pikkuisena kuvana ihan oikeuksiinsa pääse mutta nätti tuossakin.
Tykännyt: Iivari

13.10.2013 19:17 #44 :: Fantasyfan
Avatar-keskustelu
Minä annan toistaiseksi olla oletusavatarin kunnes löydän jotain mikä sopii tänne. Lisäksi minulla on ollut adminina avatar niin kauan, että se on ihan reilua että teillä käyttäjillä on avatarit ja minulla ei :wink:

• Laine hahmo
  • Laine

20.10.2013 17:16 #45 :: Laine
Avatar-keskustelu
Mummolan puuhellan liekeistä tosi elegantti kuva.
Ensimmäinen kuva mikä pisti kansiosta ensimmäisenä silmään :D vaihtuu ehkä joskus
Muokannut 20.10.2013 17:19 Laine
Tykännyt: Piru Naiseksi

• max hahmo
  • max

20.10.2013 17:47 #46 :: max
Avatar-keskustelu
Vaihdoin avataria jonkin aikaa sitten.
Taiteellinen kuva Brandon Sandersonin (ehdoton suosikkikirjailijani) pääteoksen Stormlight Archivesin ykkösosasta. Oletusavatarista tulee liikaa mieleen 00-luvun alun tribaalitatuoinnit ja kiva on jotenkin erottua ja ilmaista samalla faniutensa. En muuten erityisemmin innostu nimimerkeistä tai avatareista. Ei jännempää tarinaa..
Muokannut 20.10.2013 17:55 max

• Thialfi hahmo
  • Thialfi

21.10.2013 23:36 #47 :: Thialfi
Avatar-keskustelu
Olen seurannut oravateemaa lähiluonnon kunniaksi. Lähimetsässä saattaa piileksiä liitokurrejakin, mikä on huomioitu myös kadunnimissä. Uhkaavista jättiläisoravista ei kuitenkaan ole tietoa.

• Skie hahmo
  • Skie

24.10.2013 00:21 #48 :: Skie
Avatar-keskustelu
Olin jotenkin ihan varma että olin tähän aiheeseen jo vastannut, mutta näköjään sitten en.

Olen avatarien kanssa vähintään yhtä huono kuin allekirjoitusten, en juurikaan ole tarvinnut niitä, joten mielikuvituksen puute vaivaa tässäkin. Niinpä siis jatkoin vanhalla hyväksi havaitulla linjalla ja pidin käytössä entisen avatarin. Kuvassa on lapsuuden sarjakuvasankarini Modesty Blaise. Nainen, jolle mikään ei ollut mahdotonta. Pidän siitä, että kuva on mustavalkoinen. Lisäksi Modestyn ilme on tässä niin tyyni ja seesteinen, toivon kait sen antavan jonkinlaista sisäistä rauhaa mullekin. Minkäänlaista yhdennäköisyyttä kuvan naisen ja näppäimistön takana istuvan henkilön välillä ei ole havaittavissa. :wink:

• Nafisan hahmo
  • Nafisan

24.10.2013 00:31 #49 :: Nafisan
Avatar-keskustelu
Minäkin muuten luulin Tapsan avataria Minecraft-viittaukseksi.

Minun kuvani vaihtui suuren muutoksen jälkeen. Kuvassa olen minä itse, vähän muokatulla sinertävällä värimaailmalla, joka sopii tänne aika hyvin. Muuta käsittelyä kuvassa ei sitten olekaan. Tällainen kissanainen (vaiko crazy old cat lady?) kun olen. Joskin nyt ilman kissaa (mies kun on allerginen).
Tykännyt: Tapsa, Jaragil

24.10.2013 12:35 #50 :: Piru Naiseksi
Avatar-keskustelu
Ylen ylpeänä ilmoitan, että onnistuin väkertämään avatareni itse ottamastani kuvasta, joka kuvastaa heijastusta omasta olemuksestani. ITE avattaren avuin siis tieteislen palstalla.

15.11.2013 22:45 #51 :: Muukalainen
Avatar-keskustelu
Toinen jäärä ilmoittautuu, viihdyin itsekin paremmin avattomassa Riisissä.

Mutta koska löivät modeksi, mokomat, oli pakko vain tottua, ja nyttemmin valitus tuntuu tekopyhyydeltä. Onneksi pään sisällä saan sentään haikailla takaisin menneeseen niin paljon kuin haluan :tongue:(Tarinatuokio milloin?)

Mutta joo, oma avatarini on vanhasta, halvalla digipokkarilla otetusta valokuvasta rajattu puupari, johon lyötiin päälle aimo annos GIMPiä. Ensimmäinen versio tiiviisti kehyksen sisällä, kehysten poistuttua nopeasti säädetty tekotaiteellinen läpinäkyvyysrepeilysysteemi.

En usko vaihtavani, olen huono keksimään avatareja.

• Mab hahmo
  • Mab
    Baronetti

15.11.2013 23:49 #52 :: Mab
Avatar-keskustelu
Itsekin taisin hieman harmistua, kun uudistuksen myötä tuli avatar-pakko. Olin vähän aikaa oletusavassa, mutta sitten tulin siihen tulokseen, ettei se yksinkertaisesti käy. Vaikka ihan hieno kuva onkin, ei se ole sellainen, jonka itselleni valitsisin ja kun muillakin käyttäjillä näkyi samaa kuvaa, tilanne tuntui turhan sekavalta. En kuitenkaan ole mikään avatar-vastustaja henkeen ja vereen, vaan otin tyynesti Vuotiksessa käyttämäni avan tännekin. Aiempi avattomuuteni johtui pääosin vain laiskuudesta. En ollut viitsinyt viritellä mitään, kun ilmankin pärjäsi.

Kuten kaikki huomaavat, myös mun avattareni kuuluu kissakastiin, joten sikäli tämä ei ole kauhean persoonallinen valinta. Olen kuitenkin aina pitänyt Irvikissaa hyvin symppiksenä. Vaikkei mulla itselläni yhtä viehkoa hymyä olekaan, ajattelen kuitenkin mielelläni, että jos mulla olisi joku suojelius-hahmo, niin tämä se voisi olla :)

Toivottavasti ihmiset täällä malttavat pysyä samassa avattaressa - mä aina hämmennyn pitkäksi aikaa, jos joku tuttu vaihtaa kuvaansa. Hyvä, että aika monella on sama avatar kuin vanhassa riisingissä, vaikka nyt kun ne ovat isompia, saatan huomatakin, ettei kuva olekaan sellainen, miksi sitä kuvittelin. Iivarilla esimerkiksi ei ole keltaista ruusua vaan joku kaapuihin sonnustautunut kaveri (en tosin olisi sitä huomannut, ellen olisi lukenut tätä viestiketjua ja huomannut Iivarin kommenttia).

27.11.2013 15:04 #53 :: Pyrexia
Avatar-keskustelu
Elikkäs, avana on nyt meidän edellisen koiran pentukuva. Törmäsin koneellani tuohon kuvaan pitkästä aikaa, ja oli pakko ottaa se käyttöön.

01.12.2013 21:45 #54 :: Radoxeald
Avatar-keskustelu
Näin joulukalenterin ja Riisin lumisateen keskellä onkin aika vaihtaa jouluavaan. Halvasti photoshopilla väkerretty tonttulakki-Pinkie on ollut mulla tällainen kitschin fiilistelyn edustaja jo pari vuotta.

Onko kellään muulla ollut mielessä vaihtaa loppuvuoden kuvakkeeksi jotain punaista ja kornia? :cheesy:
Tykännyt: Hiistu

• Mab hahmo
  • Mab
    Baronetti

01.12.2013 22:34 #55 :: Mab
Avatar-keskustelu
Alun perin ei ollut mielessä avan vaihto jouluisammaksi (en itse asiassa ollut ajatellut asiaa lainkaan), mutta kun hyvää esimerkkiä näytettiin, niin päätin ottaa poroa sarvista kiinni.

01.12.2013 23:24 #56 :: Knox Gargol
Avatar-keskustelu
Päätin liittyä jouluavatarkerhoon., vaikka alkuun ajatusta vastustinkin.

01.12.2013 23:45 #57 :: Louhikäärme
Avatar-keskustelu
Otetaan avatareista täysi hyöty kun ne nyt ovat täällä käytössä.
Tonttulakit kaikille! :cheesy:

01.12.2013 23:52 #58 :: Dyn
Muokannut 01.12.2013 23:53 Dyn

02.12.2013 00:10 #59 :: Elthadora
Avatar-keskustelu
Pitäisi varmaan joku päivä pitää avatar-työpaja tms. Ei tästä muuten tule mitään. Toinen ongelmallinen on tuo "allekirjoitus". Minulla on ollut sellainen viimeksi varmaan vuosikymmen sitten ja silloinkin jollain muulla foorumilla.

Näiden tekemisellä ja laittamisella on jotekin kauhean suuri kynnys. "Onko tämä nyt oikeasti riittävän hyvä?" "Tämänkö minä nyt haluan kertoa itsestäni? Todellako?" Minun (ärsyttävässä) todellisuudessani Avatarin pitäisi jotenkin olla sieluni täydellinen heijastuma ja jokainen nyt ymmärtää, että se on aika vaikea tehtävä täytettäväksi. Joten peruslohikäärmellä mennään. Dynin mainitsema musta pikselikin kertoisi mielestäni minusta liikaa enkä ole harkinnut tätä vaihtoehtoa ja sen merkitystä riittävän perusteellisesti.

Pah. On minullakin ongelmat.

Ehkä joku päivä otan itseäni niskasta kiinni ja väkerrän koko päivän saadakseni aikaiseksi jotain sopivaa.

02.12.2013 00:32 #60 :: Knox Gargol
Avatar-keskustelu

Dyn kirjoitti: Haha, loistava meemi. :cheesy:Vaan mitenköhän mun 'avaruusalukselle' sais istumaan tonttulakin...

Kumpi? Mulla oli aluks "Y U no?", mutta vaihdoin sitten myöhemmin tähän Grumpyyn.