• Hiistu hahmo Kirjoittaja

11.12.2013 10:48 #81 :: Hiistu
Avatar-keskustelu
Ei ollut vielä oikein kyllin tonttu olo... Joten säätelin vähän lisää. :tongue:
Muokannut 11.12.2013 11:02 Hiistu

11.12.2013 17:52 #82 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Hiistun vihreä koiruus on aika... vihreä, huh. :shock:

Pikkujoulutopikissa kaivattiin oletusavasta tonttuversiota, jossa on läpinäkyvyys tallella. Sellainen löytyy nyt sieltä tai vaikka tästäkin:

11.12.2013 20:00 #83 :: Louhikäärme
Radioaktiivinen hehkuva tonttukoira...? :shock:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

12.12.2013 09:11 #84 :: Hiistu
Avatar-keskustelu
^ Heh, lämpöiset jouluterveiset Talvivaarasta.. :lol:Sori, joulun yli saatte nyt vaan siristellä silmiänne.

• Vanamo hahmo
  • Vanamo

12.12.2013 15:59 #85 :: Vanamo
Avatar-keskustelu
Minulle mieleen tuli zombiekoira, mutta Talvivaaran leppeä hehku taitaa tosiaan olla se luultavampi vaihtoehto. :lol:
Tykännyt: Hiistu

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti

12.12.2013 23:11 #86 :: Xariel
Avatar-keskustelu
Hiistu, vain punaiset kiiltävät silmät puuttuvat, hui!

Tämä höpsötys on kerännyt niin suuren suosion, etten sitä oikein voi jättää huomioimatta. Tässä siis uus, jouluisampi versio minunkin avattarestani hyvän ystäväni Paintin avulla muokattuna. Taisi tonttulakin myötä vaihtua myös kengät, mekko ja kampauskin... Hyvää pikkujoulua!
Muokannut 12.12.2013 23:14 Xariel

12.12.2013 23:40 #87 :: Dyn
Xariel, tulipa hieno! :D

• Iivari hahmo
  • Iivari

01.01.2014 20:05 #88 :: Iivari
Avatar-keskustelu
Minkälaista aikataulua olette ajatelleet jouluavatarien varastoonsiirtämiseen? Minä tuumin, että voisin kunnioittaa loppiaisen perinteistä merkitystä siirtymällä silloin takaisin tavalliseen avatariini, mutta jotkut ovat tainneet jo vaihtaa jouluavan pois. Tai aika monetkin :tongue:
Muokannut 01.01.2014 20:06 Iivari

01.01.2014 20:33 #89 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Mä vaihdoin jo tapaninpäivän jälkeen, en kunnioita perinteitä. Kun oltiin lapsia, ei sitä joulukuustakaan kukaan katellut loppiaiseen asti.

• Vanamo hahmo
  • Vanamo

01.01.2014 21:51 #90 :: Vanamo
Avatar-keskustelu
Minä vaihdoin jouluavatarin pois palattuani äidin luota omalle kämpälle. Joulu loppui minun kohdallani siihen ja samoin innostus tuijotella jouluavaa. (Jotain tekemistä saattoi myös olla sillä, että silloin kännykkä vaihtui taas isompaan ruutuun.)
Muokannut 01.01.2014 21:52 Vanamo

• Rinja

01.01.2014 22:47 #91 :: Rinja
Avatar-keskustelu
Olin aikeissa pitää omani loppiaisen tienoille asti, mutta pari päivää sitten totesin monien (~ kaikkien) vaihtaneen omansa pois ja oma jouluisuus alkoi äkkiä näyttää kovasti aikansaeläneeltä :P Vähän tekisi mieli tuunata tämä susiava vielä johonkin toiseen teemaan, mutta osaaminen ei taida riittää.

01.01.2014 23:45 #92 :: Dyn
Avatar-keskustelu
Rinja, oisko tää ajankohtaisempi?

Tykännyt: Rinja

• Rinja

02.01.2014 00:29 #93 :: Rinja
Avatar-keskustelu
Awskis :heart:Mahtavia värejä, hieno asettelu! Pidän tätä vähintäänkin koko tammikuun. Kiitos, Dyn :cheesy:

02.01.2014 17:39 #94 :: Louhikäärme
Jouluhan loppuu viimeistään vuodenvaihteessa. Kyllä näin on :tongue:

02.01.2014 18:28 #95 :: Jaragil
Avatar-keskustelu
Kyllä meikäläisen talouksissa on aina pidetty joulukoristeita vähintään loppiaiseen, joten kyllä tuo oma avani vielä vähintään maanantaihin tuossa on.
Tykännyt: Ageha

03.01.2014 09:46 #96 :: Warghast
Avatar-keskustelu
Oma avatar tulee omalta deviantart sivulta.
kyseinen mölli on vihreän paprikan kanta ja sisusta, mistä on saatu hieno avaruusolento lisäämällä 2 nepparin puolta silmiksi. hyvä tuli ja kauan aikaa oli puheenaiheena keittiön pöydällä..

03.01.2014 20:09 #97 :: Celestine
Avatar-keskustelu
Ja minähän sitten pidän tonttulakkia loppiaiseen asti, halusittepa tai ette! :grin:
Tykännyt: Jaragil

21.02.2014 17:48 #98 :: Taru Väyrynen
Avatar-keskustelu
Minua kiehtovat ihmisten hahmokuvat. Jotkut saavat minut oikein hyvälle mielelle! :heart:Minun hahmokuvani on kissa, jonka tallensin kameraan Mallorcalla muutama vuosi sitten. Se loikoili erään kaupan terassilla, ja minua viehätti sen levollinen valppaus. Eikös olekin nätit silmät ja tyylikkäät viikset?
Muokannut 21.02.2014 19:13 Taru Väyrynen

21.02.2014 19:46 #99 :: pihlajapuu
Avatar-keskustelu
Mie oon aina ollut vähän laiska näissä avatar-hommissa. En jaksa oikein panostaa pikkukuvana toimivan otoksen etsimiseen saati värkätä itse alusta lähtien uutta. Toisaalta en kuitenkaan halua käyttää vähänkään tekijänoikeuskysymysten kannalta harmaalla maaperällä olevaa aineistoa, joten omissa otoksissa on helpoin pysyä. Saatte siis nyt toistaiseksi tuijotella tuota epämääräistä ja kaiken lisäksi pari vuotta vanhaa omakuvaani, jossa kävi valkotasapainon kanssa tuommoinen (mielestäni kuitenkin ihan hauskan näköinen) vahinko. Katsotaan, josko jaksaisin etsiä jonkin tolkullisemman avatarin vielä lähiaikoina.
Muokannut 21.02.2014 19:46 pihlajapuu

22.02.2014 12:20 #100 :: tiarAnon
Avatar-keskustelu
Laitoin avatarin vaihtoon, kun uusi promokuva on niin upea, että sitä on pakko päästä käyttämään. Totesin tossa tovi sitten, että mulla on ittestäni todella huonosti tuoreita, hyvälaatusia kasvokuvia, joissa mulla ei ois sarvia, verta tai maalia kasvoissa tai muuten vaan tosi epäilyttävä habitus. Aattelin, että semmonen ois hyvä olla vaikka työnhakua varten, ja vähän feissarissa huudeltuani tuttu kuvaaja ehdotti, että räpsitään vähän. Otettiin viralliset kuvat ja sitten vähän tällasta taiteellisempaa muuhun käyttöön. Huomasi kyllä, että ammattikuvaajan käsittelyssä on kuvanlaatu selkeesti upeampaa. Pikkukuva ei tee tälle oikeutta. Jatkan siis samalla linjalla kuin aiemminkin eli pidän oman naamani avatarina.