Yksityisviestikaveri-ilmoituksia

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
04.06.2014 11:05 #1 : Hiistu
Yksityisviestivaihto toimii kuin perinteinen kirjekavereiden välinen kirjeenvaihto, mutta postikorttien ja -kirjeiden sijasta yksityisviestikaverit lähettävät toisilleen yksityisviestejä. Yksityisviestit piristävät päivää ja niitä vaihtamalla voi tutustua uusiin ihmisiin. :smile:

Tähän ketjuun voi lähettää ilmoituksen, mikäli haluaisi yksityisviestivaihtoon toisten käyttäjien kanssa! Ilmoituksessaan voi kertoa jotain itsestään ja esim. millaisista asioista tykkää jutella. Ilmoitustaan voi myös myöhemmin muokata tai poistaa, mikäli on jo löytänyt haluamansa määrän viestikavereita tai ilmoitus ei enää muutoin ole ajankohtainen.

Ilmoituksiin vastataan lähettämällä yksityisviesti ilmoituksen jättäneelle käyttäjälle. Ilmoituksiin voi vastata kuka vain käyttäjä riippumatta siitä, onko lähettänyt oman ilmoituksen. Viestivaihdon mahdollisista käytännöistä uudet yksärikaverukset sopivat sitten keskenään.

Tietenkin yksityisviestejä voi jokainen lähetellä toisilleen kuten ennenkin eli ihan myös ilman mitään eri ilmoituksia, mutta tämä ketju toivottavasti helpottaa viestivaihdon alkamista!

04.06.2014 13:06 #2 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Meikämimmi-ilkiö haluaisi jutella tieteis-, fantasia- ja runokisoista, esiintymisestä, elokuvanteosta - ja ennen ei toki kaikkea vaan monta muuta asiaa, urheilusta.

• punnort hahmo
  • punnort
04.06.2014 13:49 - 04.06.2014 21:31 #3 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Eli mies, 37 etsii yksityisviestikavereita. Itsestäni sen verran, että olen mielenterveyssyistä sairaslomalla oleva filosofian tohtori, joskin ihan tolkuissani satunnaista angstausta lukuunottamatta.

Asiantuntemusta löytyy seuraavista asioista:

- Matematiikka
- Filosofia
- Scifiklassikot
- Go-peli

Tällä hetkellä kirjoitan enemmän kuin luen, viime aikoina olen keskittynyt kirjoittamaan eroottisia tarinoita.

Keskustelun aiheella ei ole niin väliä, joskin keskustelusta nautin eniten, kun sen abstraktiotasoa on edes hiukan nostettu ihan konkreettisten tapahtumien kuvailun yläpuolelle.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 04.06.2014 21:31 punnort.

04.06.2014 14:54 #4 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Avoimesta oikeaan yliopistoon himoitseva historianopiskelija ja orastava kirjailija arvostaa stimuloivaa keskustelukumppania.

Nautin muun muassa seuraavista keskustelunaiheista:
-spefi (etenkin fantasia ja uuskumma)
-tietokone- ja konsolipelit
-filosofia
-politiikka
-pöytäroolipelaus
-Magic: the Gathering
-tennis

Jos olet myönteinen riistokapitalismin, NATO:n tai EU:n suhteen, en suosittele politiikkaa puheenaiheeksi. Lisäksi tykkään keskustella vaihdellen kieltä suomen ja englannin välillä, joten sekin vaihtoehto on pöydällä.

Your body and soul,

Tämä puhuu mielellään

*Jalkapallosta
*Elokuvista ja TV-sarjoista
*Kirjallisuudesta

Ainakin nuo puheenaiheet kiinnostavat tätä.

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

• Noora hahmo
  • Noora
04.06.2014 21:28 #6 : Noora
Vastaus käyttäjältä Noora aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
20 vuotias lukutoukka neitiJoka on suorittanut liiketalouden perustutkinnon,mutta ei ole vielä löytänyt omaa juttuaan etsii yksityisviestitoveria.

Puhun mieluiten:
Kirjallisuudesta
Leffoista ja tv-sarjoista
Nintendon konsolipeleistä
musiikista
Mutta noiden lisäksi voin jutella kaikesta muustakin,mutta urheilusta en tiedä oikeastaan yhtään mitään.

A reader lives a thousand lives before he dies, The man who never reads lives only one(GRRM)

• noreen hahmo
  • noreen
04.06.2014 21:37 #7 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Tulevan syksyn abiturientti, joka lipuu hitaasti kohti epätoivon kurimusta, etsii itselleen piristävää juttuseuraa. Tykkään jutella vähän kaikesta, mutta ainakin näistä seuraavista:
* Musiikki
* Kirjallisuus
* Taide
* Historia
* Pelit

Yksityisviesteissä voi ihan vaan lörpötellä mukaviakin, en vaadi mitään syväluotauksia maailman nykytilasta tai olemassaolon perimmäisestä tarkoituksesta, vaikka toki noitakin voi pohtia. :D

04.06.2014 22:05 #8 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Hihhei, mahtavaa!

Yhdeksännelle luokalle syksyllä menevä fantasianörtti etsiskelee juttuseuraa. Puhun mieluiten

-kirjoittamisesta
-kirjoista/lukemisesta
-historiasta
-piirtämisestä
-musiikista
-ihan normaalia höpöttelyä :smile:

Tämä on ihana idea :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Iivari hahmo
  • Iivari
04.06.2014 22:10 #9 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Muistakaa myös vastailla toisillenne! Nimimerkillä "kolme yksityisviestiä viimeisen viikon ajalta odottaa edelleen vastausta, kiitos osanetittömyyden".

Jos joku haluaa kerryttää vastaamattomien yksäreitteni kuormaa (erittäin sallittua), minulle saa kertoilla mielipiteitä Risingista, ajatuksia siitä, olenko pelottava vai söpö vai niin kaukainen ja ylhäinen hahmo, ettei minusta osaa mitään ajatella, ja olenko minä vanha vai nuori, saa toki minullekin yksityisviestin lähettää. Vastaus tulee. Mutta milloin, sitä en uskalla luvata ^^ :blush:

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

• Ansa hahmo
  • Ansa
05.06.2014 01:23 - 26.09.2014 20:39 #10 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Jos nyt tekisin tämän vähän paremmin... köhöm.

Paria vuotta vaille kolmekymppinen, pöytäroolipelaamisesta ja muutenkin digitaalisista peleistä kiinnostunut neitokainen, joka innostuessaan jostain aiheesta puhuu siitä niin paljon, että ääni lähtee. Näin ollen kirjoittaminen on loistava vaihtoehto, johon ei väsy!

Muita aiheita ovat elokuvat ja kirjallisuus sekä kirjoittaminen, varsinkin Camp Nano ja Nanowrimo ovat itselle olleet tämän vuoden yhtenäinen teema kirjoittamisen suhteen.

Genren puolesta scifi, fantasia ja kauhu ovat sellaisia, joista voi puhua.

Jos itselläsi on mielessä jotain muuta, niin kerro toki! Positiivistahan se on, että oppii ja löytää jotain uutta.

Aikaa on ei oikeastaan ole vaikka muille jakaa, koska työttömyys opiskelu, joten viestiä saa kyllä laittaa tulemaan. Vastaan suhteellisen nopeasti hitaasti. :)

Viimeksi muokattu: 26.09.2014 20:39 Ansa.

05.06.2014 01:42 #11 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Heitän itsenikin likoon ja totean, että viesteillä saa halutessaan heittää, etenkin jos tyytyy leppoisaan viestitahtiin :D Olen kahdennenkuudennen ikävuoden syksyä elävä opiskelija. Tutkinto on ICT-insinöörin, mutta graafisesti suuntautuneena ja taidepuuharina olen päätynyt tekemään peligrafiikkaa, -käsikirjoittamista ja pelisuunnittelua pääasiassa :) Tällä hetkellä keskityn sooloprokkiksiin.

Harrastan maalaamista, piirtämistä, luontoa, lukemista ja kirjoittamista. Noin pääosin :D Elän tekemisen kautta pitkälti.

Lempikirjailijani vaihtelevat paljon. Tällä hetkellä Ruis-Zafon ja Mukka ovat kuumaa kamaa ja haluan tutustua Haruki Murakamiin.

Ronja Rövardotter on pahuksen kova elokuva! Myös Wong Kar Wai ja Jim Jarmusch tuotantoineen kelpuutetaan.

Ajatuksia olisi hauska vaihtaa taiteesta ja etenkin tekemisen (niin taiteen kuin muunkin) ilosta ja tuskasta. Myös liitäviä ideoita on hauska vaihdella ihmisten kanssa!

Ars Longa Vita Brevis

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen
11.06.2014 22:29 #12 : Wuntvor
Vastaus käyttäjältä Wuntvor aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Kolmekymppinen lukutoukka mies etsii yksityisviestikaveria.

Kirjallisuudessa eniten kiinnostaa klassikot, kulttuuri, historia ja filosofia. Myös osa fantasiasta ja scifistä kiinnostaa.

Elokuvien ja musiikin suhteen laatu korvaa määrän.

Harrastan monipuolisesti kulttuuria. Pidän intohimoisista keskusteluista.

Urheilu ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos olet rasisti, kapeakatseinen, juppi, äärioikeistolainen tai hihhuli olemme todennäköisesti täysin eri planeetalla.

• Ageha hahmo
  • Ageha
25.09.2014 19:49 - 10.10.2015 17:20 #13 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Hei~

Jos ilmoitukseni näyttää nyt erilaiselta kuin silloin kun luit sen aikaisemmin, on suuresti mahdollista että olen kirjoittanut sen uusiksi sitten viime lukemasi!

Olen siis 18 19 ja viimeistä vuotta lukiossa. Etsin ihmisiä joiden kanssa yksäröidä ja miksei vaikka muutakin (skype, irl-tapaaminen tms). ^.^

...mitäs minä. Minusta esittelyn löydät myös täältä . Tykkään lukemisesta (mikä oli ehkä vähän ilmeistä) ja ihmisistä ja keskusteluista. Huitelen itsevarmuuden ja ujon apua-en-uskalla-mitenihmisilledespuhutaan-paniikin välimaastossa ja joskus myös ääripäissä, riippuu hyvin pitkälti hetkestä.

Haaveilen monien asioiden tekemisestä, teen niihin nähden hyvin vähän mitään. (Okei ketä kuvittelen huijaavani, en oikeasti tee yleensä _mitään_.) Sain aloitettua aikuisbaletin nyt syksyllä, haaveilen hiphopin tms aloittamisesta, tosin kovasti kutkuttaisi myös aikido tai muu itsepuolustuslaji eli saa nähdä mitä aloitan vai aloitanko mitään. Hengailen kausittain myös parilla muulla foorumilla, fb-addiktio löytyy ja mahdollisesti orastava twitteraddiktio myös.

Vastaan viesteihin, yleensä vielä melko nopeasti (paitsi nyt on pienoinen epäaktiivikausi käynnissä mutta ei anneta sen häiritä!). :smile: Lähetä siis sellainen jos yhtään siltä tuntuu. :>

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 10.10.2015 17:20 Ageha.

• Ayna hahmo
  • Ayna
25.09.2014 22:39 #14 : Ayna
Vastaus käyttäjältä Ayna aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Ainahan se on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja tätä kautta se voikin olla vielä helpompaa. Kokeillaan siis. Olen 24-vuotias tadenomitutkinnon (liiketalous) suorittanut kirjanpitäjä/palkanlaskija(/jokapaikanapu).

Jutella tykkään ihan yleistasolla melkein mistä vain (politiikka ja filosofia poikkeuksina).
Kiinnostuksenkohteisiini kuuluvat lähinnä raskaamman puoleinen musiikki, fantasiakirjallisuus ja elokuvat, koirat ja hevoset.

"Sinä vaikutat kamalan viisaalta, sen takia ettet koskaan sano mitään."

26.09.2014 20:06 #15 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Voisihan sitä. Vähään aikaan ei ole tullut viestiteltyä ja yritys hengailla risingillä on suuri. Tämä voisi edesauttaa plus uudet kaverit ovat aina mukavia.

Olen 16-vuotias lukiolaistyttö Pohjois-Suomesta. Olen vaihtelevasti hyvin kypsä ja mukasivistynyt, vaihtelevasti riemuissaan kuin kolmevuotias joululahjoista ja ensilumesta.

Allekirjoituksen kautta pääsee blogiini.

Olen kiinnostunut kirjallisuudesta, teatterista, kirjoittamisesta, musiikista ja lumesta. TIIKERI on hieno eläin. Sudetkin totta kai.

En ole kiinnostunut urheilusta, mutta voin ilomielin keskustella miksen siitä pidä.

Vastailen varmaan aika nopeasti, ellei viestisi saavu minulle yötunneilla.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
26.09.2014 20:35 #16 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Jos joku haluaa urheilusta puhua niin sitä kyllä täältä suunnalta löytyy. Ainoa ongelma on etten paljoa jalkapallosta tykkää jutella mut muut urheilupuolen asiat sujuu. :D

Piru Naiseksi pistä viestiä ;)

Race like first!
Train like second!

• noreen hahmo
  • noreen
07.10.2014 21:34 #17 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Laitan uuden ilmoituksen, koska haluaisin vain jutella ihmisten kanssa.

Olen siis 18-vuotias lukiolaistyttö tuolta Oulun lähettyviltä. Tykkään puhua ainakin seuraavista asioista:
* Doctor Who
* Taru Sormusten herrasta
* Fantasia ja scifi ylipäätään
* Historia
* Piirtäminen
* Videopelit
* Poliikka ja ajankohtaiset aiheet
* Onko muualla elämää/mikä on elämän tarkoitus/mitä söisin tänään

• Aemilia hahmo
  • Aemilia
    Upseeri
07.10.2014 21:45 #18 : Aemilia
Vastaus käyttäjältä Aemilia aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Viestikää minulle! Ujostuttaa liikaa jostain syystä avata geimejä, mutta en pure ketään.

"Sinun tähtesi ovat niitä, jotka osaavat nauraa."
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

08.10.2014 00:06 - 08.10.2014 00:08 #19 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Mullekkin saa laittaa viestiä. En pure. Ainakaan lujaa. No en ollenkaan. No ehkä vähän. Ikää ja yksityisasioita en viitti julkisesti kertoa, mutta olen innokas kirjoittaja. Tarkoitus ois kirjoittaa ihan työkseni. Hyvältä näyttää tähän asti.

Pelailen ja kalastelen. Urheilusta en oikein muista lajeista voi sanovani tietävän mitään, kuin nyrkkeily ja kaikki hakkaus. Ite tykkään pelata futista, korista ja vaikka mitä, mutta penkkiurheilua vähän vihaan. Teen sitä jos joku pyytää, mutta lähinnä puhun koko ajan ihan muita asioita (ihme että mua muuten ees kukaa ikinä kutsuu kattoo matsia). Tykkään puhua syvällisiä, oikeastaan ihan mistä tahansa aiheesta. Mähän tiedän kaikesta kaiken, kiitos isojen aivojeni, tai törkeän itsekehun. Eniten lähimpänä sydäntä tällä hetkellä on kriminologia ja kirjoitus. Filosofia, historia, sotahistoria ja psykologia menee kans. Musiikki on todella lähellä mun sydäntä. Ei mene päivääkään etten kuuntelisi musiikkia. Ole varmaan ikinä mennyt.

En paljoa ujostele mitään, ainakin annan sellaisen kuvan. Olen aivan älytön Doors- fani, eli jos sulla on jotain pahaa sanottavaa Jim Morrisonista tai Doorsista, niin varaudu kokemaan raivoni sen syvimmässä olemuksessa. :cheesy:

Mutta saa ottaa yhteyttä.

Clone Megan Fox!
Viimeksi muokattu: 08.10.2014 00:08 poistettu.

• Ageha hahmo
  • Ageha
19.10.2014 23:09 - 19.10.2014 23:13 #20 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Mietin tässä, että voisikohan tämän ketjun jopa kiinnittää vai olisiko se jotenkin liikaa? :smile: Sillä tavalla se ei katoaisi näkyvistä ja ja... niin. Löytyisi helposti ja sattuisi ihmisille silmään että hei täällä on tällainen. Kun näihin varmaan löytyy välillä vastaajia aika pitkällä aikavälillä ja tämä on kuitenkin aika kiva niin olisi harmi jos se tomuttuisi unohduksiin.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 19.10.2014 23:13 Ageha.

Eija, NoctilucA, Thialfi
Uusin jäsen: Ella Parviainen