Yksityisviestikaveri-ilmoituksia

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
20.10.2014 00:02 - 20.10.2014 00:04 #21 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
^ Vaihdoin ketjun symboliksi punaisen huutomerkin, josko edistäisi silmään sattumista. :smile:

Toivottavasti tässä ketjussa ilmoittaneet olette vastanneet myös toistenne ilmoituksiin ja saaneet yksäröintiseuraa! Tässä ketjussa saa myös kertoa, kun kaveri tai useampi on onnellisesti löytynyt. Voisi ikään kuin kannustaa ihmisiä ottamaan yhteyttä toisiinsa ja todistaisi ketjun toimivan. :wink:
Viimeksi muokattu: 20.10.2014 00:04 Hiistu.

• punnort hahmo
  • punnort
31.12.2014 22:38 #22 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Nostan tätä, koska tahdon yksityisviestikavereita.

Ensisijaisesti etsin sellaisia aikuisen ikäisistä naisista. Olen mies, 38. Olen sairaseläkkeellä oleva filosofian tohtori, matematiikasta.

Viime aikoina olen ollut kiinnostunut seuraavista asioista:
- Yliluonnolliset kauhuelokuvat.
- Hard rock.
- Netissä roikkuminen.
- Tarinoiden kirjoittaminen.
- Espresso.

Vastaajilta edellytän jonkunlaista kykyä ylläpitää keskustelua niin, että keskustelun ylläpitäminen ei jää yksinomaan minun harteilleni.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

01.02.2015 22:25 #23 : sinidean
Vastaus käyttäjältä sinidean aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Heips ihmiset ja otukset! :smile:

Osuipas silmään kiva idea täältä Sataman puolelta. Olen vielä niin uutukainen täällä keskustelualueen puolella, että olisi kiva saada viestittelykavereita ja näin vähän tutustua täällä sivustolla pyöriviin ihmisiin. Sukupuolellasi ja iälläsi ei ole merkitystä.

Olen kiinnostunut aika monipuolisesti eri asioista eli uskoisin juttua syntyvän melkein aiheesta kuin aiheesta. En pelkää syvällisiä pohdintoja, mutta myös kevyt jutustelu on mukavaa.

Olen siis valmis vaikka pohtimaan kanssasi elämän tarkoitusta tai Salkkarien juonikuvioita, antaa puolin ja toisin kirjavinkkejä tai tuskailla/fiilistellä kirjoittamisen ihanuutta/kauheutta tai jutella onko ydinvoima parempi vaihtoehto kuin tuulivoima tai onko Edward söpömpi kuin Jacob tai ihan mitä vain! :wink:

Tai kuinka ihanaa on, kun sataa ja ukkostaa... :heart:

Esittelystä löydät lisää minusta, ja jos joku asia osuu ja uppoaa, niin kuulisin mieluusti Sinusta.

01.02.2015 23:03 #24 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Kultasuukin kaipaisi yksityisviestikavereita!

Eli rohkeasti vaan viestiä tulemaan jos olet halukas juttelemaan ja filosofoimaan lähes kaikeasta maan päällä. Ja vaikka en kaikkea elämästä ymmärräkään, niin silti yritän keskustella tosiaan asiasta kuin asiasta. Lähinnä sydäntä ovat tietenkin kirjat, kirjoittaminen ja kirjallisuus yleensä. Samoin musiikki liikuttaa tätä kaveria eteenpäin, kuten myös hyvät leffat, enimmäkseen draamat, mutta voidaan kyllä jutella muidenkin genrejen tiimoilta. :smile:

• River hahmo
  • River
01.02.2015 23:12 #25 : River
Vastaus käyttäjältä River aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Celestinen ja noreenin kaveri-ilmoitukset olivat niin ihania, että ihan mieltä lämmitti! Ja mielenkiintoiset blogit kummallakin. Toivottavasti on kavereita löytynyt.

Minä itse olen (ikävä kyllä) sen verran varttuneempi, että juttukaveri saisi olla 32+. Politiikka minua ei jaksa kiinnostaa ja olen sitoutumaton. Kun noita aatteita ja oppeja aikoinaan opiskelin ja tulin omassa päässääni siihen tulokseen, että ihan turhaa kohkaamista ja pahaa mieltä se politiikka vain on, niin olen jättäytynyt niistä asioista puhumisen melkein kokonaan. Monesti tuntuu, että jos ihmiset niistä "keskustelevat", niin se on vain inttämistä ja perustelua perustelun perään sille, miksi itse on oikeassa. Ei siinä mitään yhteisymmärrystä yritetä etsiä. Voin toki jutella niistäkin asioista, jos joku todella avaramielinen löytyy, eikä millekään turhalle kilpailulle ole tarvetta.

Olen muutenkin sen verran "tylsä", että teoreettiset ja yliopistotason väittelyt ovat minun osaltani jääneet sinne jonnekin. On kivempi puhua asioista arkipäiväisellä tasolla. Koska sitähän se elämä on, tätä hetkeä ja käsin kosketeltavaa arkea. Kirjoittaessa artikkeleita sitä tulee tietysti keskityttyä enemmän abstrakteihin asioihin ja muotoihin, mutta muuten en jaksa. Täälläkään en kauheana mieti oikeinkirjoitusta tai asiasisältöjä loppuun asti, koska ei sillä loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. :smile:

Ja joo, kuten huomaatte, niin juttua riittää kyllä ja ihan tyhjästä. :smile:
Jos jolla kulla on suhteellisen samanlaisia ajatuksia sekä arvot ja elämänkatsomukset ovat linjassa, niin mukavahan se olisi vaihdella ajatuksia ja ideoita. Historia, uskonnot, henkisyys, musiikki, elokuvat ja leffat, kirjoittaminen sekä luonto ja fyysinen ja henkinen hyvinvointi ovat ainakin avainsanoja. Niitä juttuja voi käydä ainakin osittain vakoilemassa noista ketjuista. :smile:

It's never too late to become what you could be.

• Jupe hahmo
  • Jupe
05.04.2015 00:38 - 05.04.2015 00:47 #26 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Hei olen kiinnostunut kirjoittelemaan yksityisviestejä sekä mahdollisesti tavata netin ulkopuolella!

Olen parikymppinen nainen Helsingistä ja käyn töissä ja koulua (ja tosiaan tässä järjestyksessä).
Kiinnostuksen kohteet ovat:
- kissat
- Ulkoilu, hiihto, frisbeegolf, pyöräily, uinti
- Käsityöt (lähinnä vain ompelu)
- Taide
- Metallimusiikki
- Matkustelu
- Politiikka
- Historia
- Elokuvat
- Kirjat (yllätys yllätys mutta kauhu, romantiikka, fantasia ja jännitys)
- Alternatiivi muoti, gootti, rock & metalli, lolita, vintage, pin up

Olen hyvin ujo mutta kun pääsen hiukan eroon ujoudesta, minun on vaikeaa osata olla hiljaa. :wink: Innostun asioista todella innokkaasti ja olen luonnonläheinen.
Viimeksi muokattu: 05.04.2015 00:47 Jupe.

05.04.2015 01:16 #27 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Mullekin saa jutella kaikenlaisesta. En tosin yhtään tykkää tuosta yksityisviestisoftasta, joten etsin oikeastaan chättikavereita: mene Risingin chättiin ja sano viestin sijaan /query snorri, pääset puhumaan mulle. :wink:

• Melian hahmo
  • Melian
26.04.2015 02:13 #28 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Heis

Täällä yksäriseuraa kaipaa Melian, 22 vuotia, vastavalmistunut kodinhuoltaja.
Tykkään puhua kaikesta alkaen juonittelupeleistä ja loppuen politiikkaan. :D
Harrastan lukemista, elokuvia, kännykällä netissä oloa, lenkkeilyä ja Ghiblin elokuvia. :)
Saa laitaa aina yksäriä, en pure kuin suklaata.

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho
10.05.2015 12:51 #29 : Vehka
Vastaus käyttäjältä Vehka aiheessa Yksityisviestikaveri-ilmoituksia
Mullekin voi jutella! Olen kyllä taitava hajamielisyyksissäni ja sosiaalisen ähkyn myötä aina ignooraamaan kaikki, mutta se ei ikinä tarkoita sitä, ettenkö tykkäisi ihmisistä silti - oon vaan ailahtelevainen ja pöhkö.

Olen 25-vuotias, opiskelen yleistä kirjallisuustiedettä ja teologiaa, mua kiinnostaa melkein kaikki ja erityisesti ihmiset. Seuraavasta listasta ehkä saa kumminkin osviittaa:

-kirjat (!), erityisesti juuri nyt innostukseni kohteina ovat Ancillary Justice, Potterit, Helen Dewitt, C. S. Lewis, Italo Calvino, kirjallisuustieteen teoria, Auerbachin Mimesis, J. J. Abramsin S. ja Ursula Vernon.
-arjen pienet asiat
-mysteerigeokätköjen ratkominen
-Dota 2
-elokuvat laidasta laitaan
-ruoanlaitto ja leivonta
-lautapelit ja korttipelit
-steampunk
-se, että en tykkää nykyisestä hallituksesta yhtään
-tee
-kirjoittaminen
-vieraat kielet ja kulttuurit
-mytologia
-roolipelit

Välillä otan kaiken vakavasti, välillä kirjoitan vähän mitä sattuu. En tiedä, kuinka tyydyttävä viestittelykaveri olen, mutta ainakin tykkään saada viestejä ja kirjoittaa niitä - ehkä se on hyvä alku? :tongue:

the design in the stars
is the same in our hearts
in the rebuilt machinery of our hearts

Pisania
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen