• Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • 1 kommentti (Tonttu 3 päivää sitten)
    • Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 109 päivää sitten)

Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?

26.08.2014 07:44 #41 : The Big Bad Wolf
Velat kirjastolle. Taitaa olla kymmenen sentin päässä kympistä, joka lukitsee kortin. Ei käteistä, joten pitää käydä maksamassa syyslomamatkakassasta. Tulevatko varaukset perille vaikka kortti ei ole toiminnassa?

Ja liikkatunti on kaukana. Pesiskentällä. Ahdistaa jos myöhästyy tai eksyy oikoteiden takia.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

• Ansa hahmo
  • Ansa
26.08.2014 22:13 #42 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Viimeiset pari viikkoa olen ollut suhteellisen rauhallinen sen suhteen, että kyllä se päätös sieltä työkkäristä tulee ennen koulun alkua. Nyt kun on enää tämän viikon loppuun asti aikaa odotella asian suhteen, niin alkaa hieman stressi kohota. Päätös olisi hyvä saada ennen koulun alkua tai muuten kaikki menee pipariksi. Varmaan joudun lopulta tyytymään opintotukeen + asumislisään, joka ei taida edes riittää vuokran maksuun saati sitten kaikki muut kustannukset. Sossun luukulle en haluaisi mennä ellei ole ihan pakko. Ärsyttää...

27.08.2014 13:49 #43 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
En osaa käyttää aikaa. Tiedän, mitä minun pitäisi tehdä ja osaan arvioida puuhan nielaiseman ajan - väärin. Niinpä hermostun, kun kello mokoma jaksaa ääneen raksuttaa tuolla seinällä kuin muistuttaen minua siitä, mitä vielä pitäisi tehdä. (Tietenkään se jokin ei ole keskustelupalstoilla marmattamista eikä naamakirjakavereitten esittelemien valokuvien arvioimista :eek: .)
Joskus tuntuu siltä, että aika käyttää minua.

27.08.2014 19:44 #44 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Älkää kuulkaa ruvetko käyttämään kofeiinia.

Kitattuani vuosikausia kahvia kuppikaupalla päivittäin tulin tulemaan: eihän tästä edes enää piristy, sen sijaan ennen ensimmäistä kahvikupillista ei saa mitään aikaiseksi ynnä toiletissa saapi käydä ehtimiseen kun diuriittia nauttii. Päätin, että nyt saa riittää ja kylmä kalkkuna-henkinen täysstoppi, joka luterilaiseen tapaan tapahtui perjantaina.

Viikonloppu menikin sitten semiparanoidissa kvasikatatonisessa tilassa, vähän niinkuin turkulaisen sarjakuvatapahtuman jälkeisessä krapulassa. Yhtään mitään en saanut aikaiseksi. Maanantaina eli toissapäivänä pääsin sitten töihinkin ja onhan sitä joskus täytynyt mennä töihin nukkumatta lainkaan, joten mikäs siitä vaikka samassa tilassa olisi nukuttuaan normaalit yöunetkin.

Jännittävästi tuntui siltä, että kropassa ei toimi mikään ihan niinkuin pitäisi (mikä ei tietysti ole kummallista kun kofeiini vaikuttaa mm. aineenvaihduntaan). Aivot eivät tosiaan myöskään meinanneet toimia, piti keskittyä keskittymiseen ja tämän lisäksi yllättäviä ahdistuskohtauksia.

Nyt on keskiviikko ja tilanne alkaa vaikuttaa melkein normaalilta.

• Ageha hahmo
  • Ageha
27.09.2014 11:30 - 27.09.2014 22:36 #45 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?

Sen lisäksi kovin hämmentävä tunne kun tällä hetkellä stressaan vain yhden (1) ihmisen hengen puolesta. Tässäkin kyllä yksi aivan liian paljon. Toivon että sen terveys ei petä... Eikä minulla ole oikein tiedonlähteitä nyt siihen että miten se voi. :neutral: Enkä tiedä tuleeko enää koskaan olemaan, ahdistaa että jonain päivänä vain luen jostain päin somea/kuulen joltain yhteiseltä tutulta että nyt sen sydän/maksa/asia x sitten lopulta petti.

Edit: Kiitos Aavikselle halauksesta ;_; *halaa takaisin*

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 27.09.2014 22:36 Ageha.

27.09.2014 12:58 #46 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Mietin: saanko työni ajoissa valmiiksi vai en ... ehdinkö töiltäni harrastuksiin, joihin minua odotetaan vai en...
Miten oppisin käyttämään aikaa paremmin? En kirjoita ´tehokkaammin`, sillä se juolauttaa mieleeni tehotuotannon. Tehotuotannon puristimeen en halua päätyä aikaa laajentamaan.

• Aavis hahmo
  • Aavis
27.09.2014 22:22 #47 : Aavis
Vastaus käyttäjältä Aavis aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?

Ageha kirjoitti: Ihmissuhteet. Tai niiden puute. En ihan tiedä. Minä itse. Vähän kaikki. Se, että pitäisi käsitellä ja ymmärtää niin paljon itsestäni ja ihmissuhteistani ja toisesta ihmisestä ja lievästi ahdistaa kun asioiden ymmärtäminen ei enää tässä kohden tule muuttamaan mitään. Jos jo entuudestaan tapahtuneet asiat voivat stressata niin sitten myös juuri ne.

*halaus*

avatar © thegamercat.com

• Laine hahmo
  • Laine
30.09.2014 09:16 - 30.09.2014 09:20 #48 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Kaksi koulutehtävää jotka on saatava viimeistään tällä viikolla valmiiksi x__x Taas on yli tunti tässä vain istuskeltu tekemättä yhtään mitään enkä saa mitään aikaseksi. Ärsyttää.
Niin ja viikonloppukin on pyhitetty rästitehtäville, jos vain saan itseni pysymään erossa koneesta..
Viimeksi muokattu: 30.09.2014 09:20 Laine.

• Kuura hahmo
  • Kuura
30.09.2014 20:47 #49 : Kuura
Vastaus käyttäjältä Kuura aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Tulevat talokaupat. Tai lähinnä niiden odottaminen. Vielä ei uskalla hihkua muutosta, koska mun tuurilla kuitenkin tulee jotain vastoinkäymisiä vielä. :huh: Ja kun kaupat on saatu (toivottavasti) ensi viikolla tehtyä, olisi edessä kylpyhuoneremontti uudessa kodissa. Aiemmin stressasi myös tuo laattojen valinta, mutta nyt alkaa onneksi pikkuhiljaa hahmottua millaista laitetaan.

• Strato hahmo
  • Strato
30.09.2014 22:57 #50 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Huomaa, että on täysi tohina viimein päällä kun laskuharjoitukset stressaa. Deadline on torstaina klo 12, mutta en kerkeä aloittamaan niitä ennen torstai aamua... siltikään ei varsinaisesti vielä ole paniikkia päällä, ehkä sen aika on sitten myöhemmin :cheesy:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

01.10.2014 11:25 #51 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Tuntuu siltä, että olen unohtanut ison osan aiemmin oppimastani ja hallitsemastani tietomöhkäleestä. Nyt en osaa juuri mitään. Joskus lähimmäiset siitä huomauttavat, ehkä ilkeästikin. Mutta kuinkahan moni häijy huomauttelija on olemassa vain minun epävarmassa mielessäni?

01.10.2014 15:31 #52 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Verokarhu :D Tein yhden todella tyhmän sopimuksen sillä ymmärsin väärin erään yhtiön asianlaidan (sanoisin että huijasivat elleivät olisi itse niin auttamattoman pihalla). Minun täytyy valita kahden väliltä ja molempien vaihtoehtojen supertyhmyysmahdollisuudet ovat 50 %. Joskus ennakkoverot ovat yhtä itsemurhaa. Etenkin kun tulot ovat seuraavalta tilikaudelta 0 tai monta eikä mitään väliltä. Tulta päin sanoi puliukko kun öljyisenä nuotion näki.

Ars Longa Vita Brevis

• Saki hahmo
  • Saki
01.10.2014 15:42 #53 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Ensi päivien kokeet :roll: Olen ihan ulkona uskonnosta, historiasta ja kemiasta. Fysiikka menee jotenkin. Eikä aika tahdo riittää millään, mihinkään. Stressaa.. ._.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
06.10.2014 21:23 #54 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Pitäisi saada aikaan työhakemus. Taas kerran. Olen vääntänyt niitä sen verran, että olen alkanut inhota omaa ilmaisuani. En osaa kehua itseäni tai "valehdella" (tyyliin "voi tietysti rakastan asiakaspalvelua"). En vaan keksi miten saisin aikaan kiinnostavan ja erottuvan hakemuksen. Pitäisi kertoa miksi olen kiinnostunut juuri tästä paikasta mutta syyksi ei varmaankaan riitä "Koska mulla ei oo töitä". Tuloksena on vaan sekavaa horinaa, joka ei ole poikinut haastatteluja ainakaan palkallisiin töihin. Äh...

Don't mess with the neon love chicken.

07.10.2014 17:33 - 07.10.2014 17:34 #55 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
No ei varsinaisesti stressaa, mut ärsytti todella paljon aikaisemmin. Pyöräilijät ketkä ei tiedä liikennesääntöjä. Pyöräilijä tuli samalla puolella tietä, kuin minä, mua vastaan. Kattelin siinä maisemia, odottaen tietysti että ei ihan heti, kukaan idiootti, tule samaa kaistaa vastaan. No sieltähän tuli joku idiootti melkein päälle, joku pari metriä ennen törmäystä kerkesin väistämään, se vaa menee ohi ja vilkaisee. Jos olisin nähnyt saman jätkän sanotaan siinä kymmenen minsan sisään uudestaan, olisin kyllä joutunut opettaa liikennesääntöjä. Painoin kyllä naaman mieleen. Ei jumankauta.
Se on sellanen juttu, että evoluutio on joittenkin kohdalla kyllä pysähtynyt tohon apinan tasolle. Anteeksi apinat, se oli loukkaus. Ameeban tasolle.

Clone Megan Fox!
Viimeksi muokattu: 07.10.2014 17:34 poistettu.

08.10.2014 12:22 #56 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Ulkona sataa ... ja juuri nyt, kun minun pitää lähteä ulos keikalle. Onhan tässä jo nautittu syyssäiksi kohtuullisista ilmastonosasista mutta silti minua riepoo lähes aina, jollei ole vähintään pilvipoutaa, kun minun on lähdettävä ulos.
Jos ei keikkoja olisi, niin happanisinko syystalvialkukeväisin sisälle? Jo kysymyskin tympii.

• Wanderer hahmo
  • Wanderer
09.10.2014 20:41 #57 : Wanderer
Vastaus käyttäjältä Wanderer aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Elämä yleensä. On niin paljon velvollisuuksia. Eikö saisi välillä olla vain rauhassa.

09.10.2014 21:19 #58 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Oli menny sulake. Jääkaappi sulana/lämpimänä. Ihmettelin hajua, selkis.

Clone Megan Fox!

09.10.2014 21:42 #59 : The Big Bad Wolf
Kesälukiossa kaksi kurssia.
Kakkosvuonna kolmekymmentäviisi kurssia.
Abivuonna seitsemäntoista kurssia.

Tähän pitäisi vielä ympäri vanhojen tanssit. Mutta kun italiafysiikkakemiafilosofia on niin kivaa.

10.10.2014 12:37 #60 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?
Tuntuu siltä, etten kerkiä puuhastamaan Piihemmon (a.k.a. tietokone/kompuutteri...) ääressä sitä, mitä tulin tänne kirjastoon tekemään jo toissapäivänä ja eilen. Sekunnit haukkaavat toisiaan ja kello konkreettisesti raksuu, kun minä seikkailen ns. naamakirjan syövereissä antaakseni valistuneet kommenttini noin jok`ikisestä kuvasta. Ja näin syysluonnon aikaan otoksia pulppuaa kuin pisaroita sadataivaalta.

(Huokaus)- materiaali, jota minun piti tänään tutkiman, on vielä tältä päivältä koskemattomana etämuistissani. (Huokaus) - iltapäiväksi minulla on muuta tekemistä. (Huokaus) - iltapäiväksi olisi toistakin muuta tekemistä.
Tässä istun ja valitan. Se stressaa. Miksei aikaa voi siirtää löhöpäivistä ruuhkahetkiin!

Wanda
Uusin jäsen: jouko Salonen