Mikä stressaa sinua tällä hetkellä?

10.10.2014 14:46 #61 :: poistettu

Piru Naiseksi kirjoitti: Tuntuu siltä, etten kerkiä puuhastamaan Piihemmon (a.k.a. tietokone/kompuutteri...) ääressä sitä, mitä tulin tänne kirjastoon tekemään jo toissapäivänä ja eilen. Sekunnit haukkaavat toisiaan ja kello konkreettisesti raksuu, kun minä seikkailen ns. naamakirjan syövereissä antaakseni valistuneet kommenttini noin jok`ikisestä kuvasta. Ja näin syysluonnon aikaan otoksia pulppuaa kuin pisaroita sadataivaalta.

(Huokaus)- materiaali, jota minun piti tänään tutkiman, on vielä tältä päivältä koskemattomana etämuistissani. (Huokaus) - iltapäiväksi minulla on muuta tekemistä. (Huokaus) - iltapäiväksi olisi toistakin muuta tekemistä.
Tässä istun ja valitan. Se stressaa. Miksei aikaa voi siirtää löhöpäivistä ruuhkahetkiin!

Olipas se kauniisti kirjotettu jotenkin. " Sekunnit haukkaavat toisiaan ja kello konkreettisesti raksuu, kun minä seikkailen ns. naamakirjan syövereissä antaakseni valistuneet kommenttini noin jok`ikisestä kuvasta. Ja näin syysluonnon aikaan otoksia pulppuaa kuin pisaroita sadataivaalta."

Iha vaa tälläsen vetäsit sitten huomaamattas? :lol::heart:
Muokannut 10.10.2014 14:46 poistettu
Tykännyt: Kattinka

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari
    Tasolla 34
    6.51

16.10.2014 12:16 #62 :: Saki
Huomenna palautetaan hissan kokeet joka meni varmasti päin persettä. :huh:En muistanut vuosilukuja, nimiä tai valtioita ollenkaan. Jos edes kutonen tai seiska tulisi.

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

19.10.2014 17:55 #63 :: Strato
Nyt rupes stressaa opinnot ihan huolella... näköjään mulla on viikolla 51 4 tenttiä, joista 2 on samana päivänä putkeen. Ne on vielä hemmetin vaikeita ja pitkiä kursseja (toinen 5 op, toinen 7 op). Näiden lisäksi on vielä ohjelmoinnin lopputyön haastattelut samalla viikolla, millä ihmeellä mä noi vedän läpi :huh:

19.10.2014 20:23 #64 :: Gespenst
Vanhemmat ostivat ensimmäisen oman talon. Iloinen asia muuten, mutta saivat puolet halvemmalla kun remonttia on niin paljon. Tänään kävin siellä ekaa kertaa ja tuli kurkku kipeäksi. En halua heille siihen vielä hometta riesaksi, kun muutenkin elämä risainen >_<

19.10.2014 20:42 #65 :: Dragonil
Jäähalliimme rakennettiin kolmas jää, joka saadaan piakkoin toimintakuntoon. Uusi jää pisti aikataulut täysin sekaisin ja tällä hetkellä kaikki harjoitukseni menevät päällekkäin joko näytelmäharkkojen ja japanin tunnin kanssa. Miten saa kaiken toimimaan, kun oikein mistään ei voisi luistaa?

29.10.2014 13:29 #66 :: Piru Naiseksi
Työ heresi tökähtelemään eikä urakka siis ota valmistuakseen. Muutama päivä on aikaa ja tiedän, että yleensä saan työni tehdyksi määräaikaan mennessä ja pomo auttaa mutta olen kai auttamaton huolehtija. Joudun liikkumaan ulkona, joten sääkin stressaa. En pidä sitten niin yhtään syksytätalvestaalkukeväästä!

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

02.11.2014 18:26 #67 :: Strato
Millä piristät ihmistä, joka on kokenut kouluhommissa niin paljon vastoinkäymisiä, ettei viitsi enää edes yrittää, koska mikään ei kuitenkaan onnistu (mikä on itseään ruokkiva noidankehä)? Jotenkin voimaton olo kun ei tiedä mitä voisi tehdä toisen hyväksi :sad:, muuta kuin koittaa saada edes vähäsen opiskelemaan ja auttamaan toista opinnoissa parhaansa mukaan, ettei opinnot menisi täysin penkin alle. Varsinkin kun tietää, että nämä opinnot on kuitenkin niitä mistä hän on haaveillut.

02.11.2014 18:46 #68 :: HourglassEyes
Pelottaa. Itkettää. Ensimmäisen kerran yli 7 vuoteen joudun viemään kanin aamulla eläinlääkäriin. Se ei ole koskaa aiemmin sairastunut ja ikää tulisi tammikuussa jo täysi 10 tauluun. Vaikuttaa päälisinpuolin ihan pirteältä, mutta olen silti huolissani... :sad:

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti
    Tasolla 39
    67.46

02.11.2014 21:19 #69 :: Ageha

HourglassEyes kirjoitti: Pelottaa. Itkettää. Ensimmäisen kerran yli 7 vuoteen joudun viemään kanin aamulla eläinlääkäriin. Se ei ole koskaa aiemmin sairastunut ja ikää tulisi tammikuussa jo täysi 10 tauluun. Vaikuttaa päälisinpuolin ihan pirteältä, mutta olen silti huolissani... :sad:

Voih, otan osaa. :/ Toivottavasti sen vointi paranee ennalleen...

Itseäni stressaa tuohon nähden aika pieni asia, pitäisi uskaltaa laittaa viestiä yhdelle ihmiselle. Ja järjestellä kaikki viralliset asiat, aikuisuus huoh.
Muokannut 02.11.2014 21:19 Ageha

• Iivari hahmo
  • Iivari
    Arkkivelho
    Tasolla 47
    66.20

03.11.2014 00:14 #70 :: Iivari
Strato: hetken jo ajattelin, että ootkohan mulle yliopistolta tuttu, mutta ei, ei me taideta varsinaisesti tuntea.

Mulla on ollut vuosikausia tuo kuvailemasi tila. Olen opiskellut tai usein ollut opiskelematta haaveideni ja sydämeni alaa. Se on edelleen se, mistä olen kiinnostuntu kaikkein eniten, ja mikä olisi ehdottomasti jotain, jota haluaisin tehdä, jos vain...

Mutta onneksi päädyin vahingossa sivariin kolme ja puoli vuotta sitten, ja tajusin, että koska musta ei selvästi näillä opiskelemisella tule ammattilingvistiä ja tutkijaa (ainakaan seuraaviin vuosiin), vaikka kuinka haluaisinkin, voin sillä välin opiskella itseni kirjastonhoitajaksi, ja tehdä loistavaa työtä ammatissa, joka on yhtä lailla tärkeä, ja vaikka ei kolmen kaikkein suurimman unelmani joukossa, ihan hyvin neljäntenä tai viidentenä.

Mutta koska yhteiskunta ja sen ilmapiiri, "loputtomiin ei voi elää velaksi" vaikka Suomi ei ole juurikaan veloissa verrattuna muihin ja koska ne, joilla on valtaa, eivät arvosta kirjastoja, mun stressinaihe onkin, että missä mä saan tehdä niitä töitä. Oon kesäkuusta lähtien hakenut jokaiseen kirjastovirkailijan ja kirjastonhoitajan hakuilmoitukseen kaikkialla maassa (paitsi Inarissa, koska sinne haluaisin liikaa). Kolme haastattelukutsua on sinänsä ihan hyvin, varsinkin kun kaksi niistä tuli paikkoihin, joista en ennestään tuntenut ketään, mutta kyllä tää työttömyys nyt stressaa tosi pahasti, kun mistään ei saa rahaa eikä ees oo sellainen fiilis, että sitä vielä joskus sais töitä, koska virkoja vähennetään koko ajan.

07.11.2014 08:55 #71 :: HourglassEyes
Ei niinkään stressaa, mutta suruni on suuri. Mun rakas pupuni poistui eilen tästä maailmasta. Jokainen rasahdus ja heinän tuoksu... :sad:

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti
    Tasolla 39
    67.46

07.11.2014 09:12 #72 :: Ageha

HourglassEyes kirjoitti: Ei niinkään stressaa, mutta suruni on suuri. Mun rakas pupuni poistui eilen tästä maailmasta. Jokainen rasahdus ja heinän tuoksu... :sad:

Voi ei... : / Otan osaa, juuri eilen mietin että mitenköhän se voi... Lemmikin menetys on varmasti raskasta.

Itseäni stressaa (ironisesti) psykan stressikurssi. Sain kuulla opettajalta yhden lauseen liikaa siitä miten kurssi menee katki kohta näillä poissaolomäärillä enkä olettanut kuulevani siitä juuri nyt ja jotenkin tämä yksi lause onnistui hetkellisesti rikkomaan uskoni siihen että kykenen pitämään asiani kasassa (vaikka tiedän että tämä ei ole iso juttu eikä tarkoita ettenkö kykenisi). Nyt tuntuu siltä että ihan turhaan menen enää koko kurssin tunneille jos se on kohta kuitenkin katki plus että niillä tunneilla tehdään usein juttuja joihin en ahdistukseltani pysty niin ei se opettaja varmaan päästäisi lävitse kuitenkaan. Tulee sellainen olo että ihan turhaan yritän. Ja se harmittaa koska mielestäni olen pitänyt tarkkaa kirjaa siitä että yhdenkään kurssin poissaoloraja ei ylity vaikka joudun käymään sekä terapiassa että psykologisissa testeissä eli aikoja pitää sovittaa kolmelle kohdalle viikkoa, mutta tämän poissaolomäärät ovat jääneet sitten huomaamatta ja on vielä se antoisin kurssi, mutta kai se on sitten päästettävä menemään poikki jos on mennäkseen...
Muokannut 07.11.2014 11:06 Ageha
Tykännyt: HourglassEyes

07.11.2014 12:34 #73 :: Piru Naiseksi

HourglassEyes kirjoitti: Ei niinkään stressaa, mutta suruni on suuri. Mun rakas pupuni poistui eilen tästä maailmasta. Jokainen rasahdus ja heinän tuoksu... :sad:

Myötätuntoni! Suru lemmikin menetyksestä lienee hintana sille, että saa iloita lemmikin seurasta. Useimmiten seuraeläimet kuolevat ennen ihmiskumppaneitaan, vaikka eläisivät huomattavasti vanhemmiksi kuin luonnossa asustavat lajitoverinsa. Kenties lemmikin poismeno saa ihmiskumppanin paitsi suremaan menetystä myös olemaan kiitollinen siitä, että lemmikki oli. Muistot jäävät.
Tykännyt: HourglassEyes, Kattinka

07.11.2014 12:37 #74 :: poistettu

Ei mikään.

• Ruusy hahmo
  • Ruusy
    Soturi
    Tasolla 23
    73.62

07.11.2014 15:15 #75 :: Ruusy
Eikä! Kirjastot on supertärkeit ja nii mutta täälä meidän lähistöllä haettiin joku aika sitte kirjastoautonkuljettajaa :grin:

• Hiistu hahmo
  • Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 60
    91.47

07.11.2014 18:21 #76 :: Hiistu
HourglassEyes: Osanottoni. :sad:

07.11.2014 18:44 #77 :: Niittysalvia

Osanotto! :heart:;___;

Itselläni niinkin tavanomainen ja typerä asia kuin koulu. Kokeet tuntuvat painavan päälle, eikä läksyjä kerkeä tekemään kun aika menee harrastuksiin. .__.

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari
    Tasolla 34
    6.51

07.11.2014 19:49 #78 :: Saki

Otan osaa :heart::'/

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti
    Tasolla 39
    67.46

09.12.2014 22:53 #79 :: Ageha
Koulu. Elämä. Vähän kaikki. Pitäisi tehdä sekä isoja että pieniä päätöksiä ja saada hoidettua niin paljon omia asioitani. Ja vielä pitää pää edes suunnilleen kasassa kaiken keskellä.

09.12.2014 23:09 #80 :: Kattinka
Kandi. En vaan ole hyvä tällaisessa yksin pakertamisessa.

Valvojat: SaranthaHiistu