• Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 16 päivää sitten)
    • Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 88 päivää sitten)

Jalkapallon MM-kisat

×

Kysely: Suosikkijoukkueesi jalkapallon MM-kisoissa?

Alankomaat
Brasilia
Chile
Costa Rica
Äänestäjiä yhteensä: 27
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
  • Hiistu hahmo Kirjoittaja
12.07.2014 23:17 - 12.07.2014 23:21 #41 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Jalkapallon MM-kisat
Brasilia-Alankomaat -pronssipeli täytyy nyt melkeinpä katsoa ihan kokonaan, sen verran jännä alku taas.

tpi kirjoitti: Mielenkiintoisempaahan olisikin nähdä mikä prosentti ei moisesta höpsötyksestä välitä, kuin se kuka kannattaa mitäkin ihan yhtä yhdentekevää maata.

Äänestysvaihtoehtona ei tosiaan ole, mutta tähän ketjuun voi vapaasti kommentoida aiheen kiinnostamattomuutta. :smile:
Viimeksi muokattu: 12.07.2014 23:21 Hiistu.

• Wanda hahmo
  • Wanda
12.07.2014 23:56 #42 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Jalkapallon MM-kisat
Tämä pronssipeli on herkku :) Oranje on ainoa suosikeistani, joka edelleen mukana joten tänään juhlitaan! aka mennään nukkumaan heti pelin jälkeen. Mutta pelin aikana juhlitaan! Mutta tää kyllä tietää huonoa karmaa ku sanon näin :S Ignoorataan edelliset ja: Jännä peli!

“Most people who deal in words don't have much faith in them and I am no exception.”

13.07.2014 12:46 #43 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Jalkapallon MM-kisat
Sääliksi käy brasseja. :sad: Onneksi ei eilinen peli mennyt aivan samanlaiseksi teurastukseksi kuin edellinen. Tänään päästään onneksi jännäämään finaalia ja Argentiina olisi paras voittaa :lol: (Rukoilen, ettei päädytä pilkkukisaan, sillä vaikka Argentiinan otteet Hollantia vastaan olivat vakuuttavat, tänään on Neuer vastassa...)

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

14.07.2014 00:54 #44 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Jalkapallon MM-kisat
"Jalkapalo on sitä, että 32 joukkuetta pelaa kuukauden ja Saksa voittaa."
-englantilainen sanonta

• Wanda hahmo
  • Wanda
14.07.2014 00:56 #45 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Jalkapallon MM-kisat
Maalittomuudesta huolimatta oli kyllä finaalin arvoinen peli! Pienen rukouksen tapaisen kyllä päästin jatkoajalle mentäessä, ettei vain ratkeaisi mestaruus rankkareilla..

14.07.2014 01:00 #46 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Jalkapallon MM-kisat

Jalkapalo on sitä, että 32 joukkuetta pelaa kuukauden ja Saksa voittaa."
-englantilainen sanonta

True dat. Saksalainenkin versio sanonnasta oli, mutten muista enkä tänään viitsi kysellä ko kansalaisuuden kavereiltani. Heillä on ehkä muutakin tekemistä ;)

Onneksi mimmini oli kiltti ja katsoi kanssani matsin vaikkei mitän fudiksestä ymmärrä. Olen kaukana kotikaupungistani nyt, enkä kavereiden kanssa matsia katsomassa, niin kuin normaalisti olisin. Mahtavaa kun Saksa voitti! Jännä peli.

Ars Longa Vita Brevis

• Hillo hahmo
  • Hillo
    Upseeri
14.07.2014 10:24 #47 : Hillo
Vastaus käyttäjältä Hillo aiheessa Jalkapallon MM-kisat

Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win.

- Gary Lineker

Omasta mielestäni ihan nautittava finaali. Molemmat joukkueet pelasivat hyvin, oli tasaista, mutta kuitenkin joitain hyviä paikkoja molemmissa päissä.

Mielestäni kuitenkin myös ihan ansaittu voitto Saksalle, joka on tuttuun tapaan koko turnauksen ajan pelannut hyvin ja nousujohteisesti.

Argentiinan hyvyys itse asiassa vähän yllätti minut turnauksen edetessä. Kaipa olen liian tottunut niiden alisuorittamiseen muutamissa viime kisoissa.

Kaiken kaikkiaan kisat olivat nautinnollista seurattavaa. Olen iloinen että James Rodriguez vei maalikuninkuuden, sen verran hyvät kisat mies pelasi. Ja Hollannin taktista nerokkuutta oli ilo seurata aina Espanja-pelistä lähtien, harmi vain että maalinteko ontui paremmin puolustavia joukkueita vastaan (vaikka sekin ehkä johtui taktiikasta, ainakin Argentiinaa vastaan).

Oma lempijoukkueeni ennen kisoja oli Japani. Ihastuin sen pelitapaan ja -tyyliin viime vuoden Confederations Cupissa. Iloiseen ja nopeaan syöttöpeliin ja juoksuvoimaan, jotka korvaavat hyvin Japanin heikkouksia fyysisessä pelissä, pääpelissä ja puolustuksessa. Ja ajoittaisiin nerokkaisiin viimeisiin ratkaisuihin. Sen perusteella, miten Japani silloin pelasi isojakin maita vastaan, oli sen peli nyt vain varjo entisestään. Tehotonta pallonsiirtelyä, puolustus vuoti ja viimeiset ratkaisut olivat pääasiassa surkeita. Mutta ehkä tulevaisuudessa Japanista tulee jotain, ja saavat peliään kehitettyä, kun pelaajat käyvät ottamassa oppia Saksan kentiltä.

mietin vasta
miten ajatella

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
14.07.2014 11:10 - 14.07.2014 12:32 #48 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Jalkapallon MM-kisat
Darum lieb ich alles, was aus Gold ist, weil mein Schatz ein Weltmeister ist... Hoilotihoi. :cool:

Saksalaisten riemuun on varsin helppo samaistua, minustakin hyvin ansaittu voitto. Pelissäkin riitti jännättävää, kun kummallakin oli useita paikkoja tehdä maalia. Sen verran minua kuitenkin pitkän päivän jäljiltä väsytti, että jatkoajat kului vähän pilkkien, mutta oli hyvä luottaa siihen, että havahdun viimeistään huutoon. :smile:
Viimeksi muokattu: 14.07.2014 12:32 Hiistu.

HourglassEyes
Uusin jäsen: Ville Suur-Askola