Taudit, vaivat ja parantelu

Adolfina Romanov
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Taudit, vaivat ja parantelu
14.03.2018 15:09 #61

Meillä on äiti ollut melko kovaa flunssassa jo jonkin aikaa. Koulusta ja harrastuksista on ollut hirveästi väkeä pois ja ylläri: nokka valuen olen siis itsekin. Eilen väsytti niin vietävästi ja nyt sieraimet ja vasen silmä valuttavat jatkuvasti, kuumetta unohtamatta . Vapaapäivä siis, olen huudellut täällä Risingissa koko päivän. Vinkki kaikille flunssaisille sairastupalaisille: maistuuko mustikka? Se tuntuu olevan ainoa asia, mitä tällä hetkellä tekee mieli...

Viimeksi muokattu: 14.03.2018 15:11 : Adolfina Romanov. Syy: täsmennys viestin kohdeyleisöön

Dyn vastasi aiheeseen: Taudit, vaivat ja parantelu
14.03.2018 21:38 #62

Morgan Blood kirjoitti: Sama vaiva kuin Dynilla. Yleensä nämä taudit vielä kiertävät minut kauempaa, mutta uusi työ tuo aina huomaamatta stressiä. Vastustuskyky heikkenee ja tässä sitä ollaan.

Mä tulen näemmä kans aina kipeäksi kun vaihdan työpaikkaa tai olen paria viikkoa pidempään toisessa maassa. Paikalliset pöpöt ja stressi, kova yhdistelmä. :neutral:

Dyn vastasi aiheeseen: Taudit, vaivat ja parantelu
16.03.2018 17:45 #63

Alkaa pikkuhiljaa olla parempi, tänään ja eilenkään ei enää ole ollut ainakaan niin korkeaa kuumetta, että sen olisi ilman mittaria havainnut. Epäsäännöllinen (vähän väliä) nukkuminen viikon ajan näemmä teki vain sen, että nyt on erittäin pöpperöinen ja mitään jaksamaton olo vieläkin. Kaupassa olisi ainakin hyvä käydä, koska viikon aikana onnistuneet pikkuostokoset on kyllä enimmäkseen syöty, ja Irlannissa on edessä pitkä viikonloppu Pyhän Patrikin päivän takia, eikä mitään hajua miten kaupat ovat siis la-ma auki.

Adolfina Romanov
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Taudit, vaivat ja parantelu
04.06.2018 09:11 #64

Kesäloma, kesätyö kirpparilla, 21 uutta kirjaa, lämmintä ja kesän projekti päätettynä!

...ja jos nyt jotain mainitsisin vielä niin että on muuten halvatun mukava röhnöttää kotona flunssan ja vatsataudin sekoituksen kourissa (erottakaa sarkasmi).

Enpä ole pitkiin aikoihin ollut näin kipeänä!