Randomi jutusteluketju

• Rinja
20.09.2014 23:25 #301 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Randomi jutusteluketju

Niksu kirjoitti: Itse jouduin kuitenkin taannoin poistumaan eräältä foorumilta (ei liittynyt kirjoihin) koska siellä oli niin kamala tunnelma ja ala-arvoista käytöstä. Sen jälkeen kun kirjauduin Risingille, saatoin vain hengähtää huojennuksesta. Täällä en ole ikinä nähnyt törkeää käytöstä ja ihmiset ovat enimmäkseen asiallisia. Toivottavasti asia on näin myös jatkossa. *koputtaa puuta*

Toki Risingillakin on ehtinyt pyörähdellä vähemmän asiallista porukkaa kun näin monta vuotta ollaan keretty olla pystyssäkin, mutta epäasiallisuuksiin on aina ylläpidon taholta puututtu. Eiköhän sama linja säilyne jatkossakin :smile: Myös silloin on usein lähtenyt käyttäjälle viestiä, jos esitetään vahva mielipide (esim. "tää kirja oli ihan paras lukekaa kaikki tää" tai "tää oli ihan täyttä kakkaa hyi yök") mutta täysin ilman perusteluja. Sellaiset ovat aika hedelmättömmiä etenkin keskustelunaloituksina toimiessaan.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
21.09.2014 19:28 - 21.09.2014 19:29 #302 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Randomi jutusteluketju
Sitten pitää vielä lisätä, että ihmiset yleensä mukautuvat ilmapiiriin. Risingilla ei esiinny samanlaista ns. perseilyä kuin muilla foorumeilla, joten käyttäjät eivät sitten sellaiseen syyllistykään, koska se tuntuisi täysin paikkaan sopimattomalta. (Yrittäjiä silloin tällöin on, mutta he eivät täällä kauan viihdy vaan lähtevät ilman bannejakin)

En tiedä enää kun en muista nähneeni (tai muista enää nickkiä), mutta taannoin täällä itseasiassa asioi erittäin hyväkäytöksinen veikko, jonka kuitenkin tunsin erään toisen foorumin ammattitrollina. Ero käyttäjänä oli kuin yöllä ja päivällä. Foorumi oli luonnollisesti sellainen vähän kovanahkaisempien sisäpiiri-ihmisten paikka.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Viimeksi muokattu: 21.09.2014 19:29 Rasimus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
21.09.2014 21:32 #303 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Randomi jutusteluketju
Pappani lahjoitti minulle tänään kolme Misha-karhu -figuuria. Yksi niistä on keraaminen (omistin jo ennestään pienemmän samanlaisen), kaksi muuta jotain "sametti"päällysteistä vaahtomuovia/kumia ja niillä on kirjavat nauhat vöinä ja metalliset olympiarenkaat solkina. Olen aina ollut varsin tykästynyt kyseiseen nallukkaan, se on olympialaismaskottien ykkönen. Miksi sen jälkeen edes vaivaannuttiin keksimään uusia? Tätä nostalgian määrää... En voi lakata hypistelemästä pehmoista kontiota. :smile:

Don't mess with the neon love chicken.

23.09.2014 15:49 #304 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Randomi jutusteluketju
Pitäisi luokitella huomiseksi 20 galaksia. Tässä tulee kestämään kauan, koska olen menossa ekassa, enkä osaa päättää näenkö siinä tiettyjä ominaisuuksia vai en :lol:

Huomenna pitäisi esitellä muulle ryhmälle omat luokittelut, joten siitä vähän lisää paineita hyvään suoritukseen...

24.09.2014 11:12 - 24.09.2014 11:13 #305 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Randomi jutusteluketju
Olen aika ylpeä henkisestä kasvustani internetissä: näin viestin, joka meni pahasti tunteisiini mutta sen sijaan että olisin heti vastannut tulikivenkatkuisesti, sekavasti ja loukkaantunein tunneargumentein vedin vain syvään henkeä ja totesin että nyt ei onnistu ja jätin vastaamisen myöhemmäksi. (Pitää vain sitten oikeasti muistaa kirjoittaa se vastaus... :roll: )

Ja harmistunut kun koulun koneet eivät osaa avata Risingin chattia. :'D

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 24.09.2014 11:13 Ageha.

25.09.2014 17:41 #306 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Randomi jutusteluketju
Onko jotenkin epänormaalia, että itkee Pikku Kakkosrn ohjelmalle? :roll:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
25.09.2014 23:38 #307 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju

Celestine kirjoitti: Onko jotenkin epänormaalia, että itkee Pikku Kakkosrn ohjelmalle? :roll:

Ei! :smile: Ainakin itse olen itkenyt joskus Muumeja katsoessani, aikuisena. Myöskään piirrettyjen katsominen tässä iässä ei ole epänormaalia, ainakaan jos minulta kysytään.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuura, Ansa, Celestine, Ageha

26.09.2014 09:28 #308 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Randomi jutusteluketju

Nope :wink:

Puolikuu kirjoitti: Myöskään piirrettyjen katsominen tässä iässä ei ole epänormaalia, ainakaan jos minulta kysytään.

Koskaan ei ole liian vanha piirretyille. Me ostetaan paljon piirrettyjä ihan vain omaksi iloksemme. Ah, :heart: Megamind! :heart:
Olisikohan ollut viime sunnuntai aamuna, kun telkasta tuli vanhoja Kelju K. Kojootti pätkiä. Pistää aina nauramaan. Ei ole piirretyt enää niin kuin ennen...

26.09.2014 12:26 #309 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Randomi jutusteluketju
Aion syödä puuroa hillolla. Sitten lähteä ulkomaille shoppailee ruokaa ja nauttia VAPAUDESTA!

Clone Megan Fox!

26.09.2014 21:36 #310 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Randomi jutusteluketju
Joku on saattanu näitä nähdäkkin, mutta on aika hauskoja sarjakuvia :cheesy:

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
27.09.2014 23:03 #311 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Randomi jutusteluketju
Katsoin vuorokauden sisään koko ensimmäisen kauden Psycho-passia, ja olen tällä hetkellä henkisesti murtunut. Seuraavalla kerralla varmistan, että anime jota alan katsomaan, on varmasti edes jotenkin iloista katsottavaa...

There is no ignorance, there is knowledge.

02.10.2014 17:30 - 02.10.2014 17:33 #312 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Randomi jutusteluketju
Menossa on pahimman luokan identiteettikriisi, toisaalta taas sama identiteettikriisi on kuplinut kaiken alla jo hyvin pitkään. Kyseenalaistan kaikki motiivini jotka vain jaksan, paitsi kun olen liian väsynyt ja kykenemätön ajattelemaan mitään mihinkään suuntaan. On vaikea käyttäytyä aikuisesti missään asiassa vaikka joissain pitää (vastuu omista teoistaan on asiana ihan hyvä). En jaksaisi ottaa vastuuta, tekisi mieli vain käpertyä nurkkaan ja odottaa että joku tulee tekemään puolestani kaiken ja selittämään minulle että mitä oikein tapahtuu.

Viime viikot olen jollain ihmeellä jaksanut olla vahva mutta romahduksia on alkanut tulla ja argh en tiedä. Pitäisi tehdä niin paljon asioita. Enkä oikeastaan enää edes haluaisi käpertyä nukkumaan mitä normaalisti tahtoisin, koska yleensä vähemmän kypsä ratkaisuni kaikkeen oli mennä nukkumaan ja nähdä unia riippuvuuteni kohteesta koska tuli kiva ja lämmin olo, jee... :roll: Mutta tosiaan, pitäisi ottaa yhteyttä tanssikouluun että jos aloitan kesken kauden niin mitä teen etenkin kun en ole aiemmin tanssia harrastanut, sen lisäksi pitäisi hankkia passi, nettipankkitunnukset ja vähän kaikki mikä on tässä jäänyt hankkimatta. Kaverisuhteiden luominen irlkin voisi olla aika kiva.

Olen tosin päättänyt aloittaa siitä tanssista. Ja ehkä ihmissuhteiden luomisesta/parantamisesta.

Ps. Olenko koskaan maininnut miten paljon rakastan Risingin hymiöitä? Kaverini joskus vuonna -08 kopioi ne itselleen meseen ja oli ihanaa kun sain ne kopioitua itsellenikin ja käyttöön mesessä. x)

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 02.10.2014 17:33 Ageha.

08.10.2014 21:24 #313 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Randomi jutusteluketju
Tajusin äkkiä tänään saniksessa, että mikäli John Lennon eläisi, hän täyttäisi huomenna 74 vuotta. Mua alkoi itkettää kauheasti. Lepää rauhassa John, missä ikinä oletkin.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• punnort hahmo
  • punnort
08.10.2014 22:09 #314 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Randomi jutusteluketju
Vielä yksi keksimäni korttipeli on päässyt pagatin tietokantaan.

www.pagat.com/invented/sakaali.html

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

09.10.2014 15:26 #315 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Randomi jutusteluketju
Dragon Age: Origins on nyt saatavilla ilmaiseksi rajoitetun ajan. DLC:t eivät kuulu tarjoukseen.

Origin

• Metusalem hahmo
  • Metusalem
09.10.2014 16:34 - 20.10.2014 17:32 #316 : Metusalem
Vastaus käyttäjältä Metusalem aiheessa Randomi jutusteluketju

Strato kirjoitti: Joku on saattanu näitä nähdäkkin, mutta on aika hauskoja sarjakuvia :cheesy:

Sarah's Scribbles

Kiitos linkistä! Joidenkin strippien kohdalla tuntuu, että tuohan on kuin suoraan minun elämästäni. Minulle kävi tismalleen näin kummipoikani kanssa vähän aikaa sitten. Ja tämäkin tuntuu niin todelta (vaikka onkin tietysti hiukan kärjistetty).
Viimeksi muokattu: 20.10.2014 17:32 Metusalem.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato, Ageha

12.10.2014 13:16 - 12.10.2014 13:25 #317 : Ageha

Metusalem kirjoitti:

Sarah's Scribbles

Ohoho joo komppaan, ihania. :cheesy: Samaistun. Moneen. Paljon.

Lisäksi, minulla on Rising-identiteettihämmennys. En tiedä mihin se etenee.

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 12.10.2014 13:25 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

19.10.2014 12:56 - 19.10.2014 13:21 #318 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Randomi jutusteluketju
Ilmeisesti valloitan tämän ketjun yksikseni. :grin: Tuplapostaus.

Toissapäivänä tuli lunta ja nyt sataa. Otan kyllä sateen mieluummin vastaan, en kaipaa talvea tänne vielä! Hrr. :huh:

Olen tässä sadepäivän kunniaksi vaellellut ympäri Risingiä vieläkin enemmän kuin tavallista (mikä on jo saavutus sinällään). Ehkä alan päästä riehumisen makuun Hiistun toivomalla tavalla? :tongue: Minulla on Rising auki tällä hetkellä... hmm... kahdeksasa välilehdessä, jos chatti lasketaan mukaan. Voisin ehkä tästä innoittautuneena tehdä sadepäivän ratoksi keskustelun ihmisten tavoista selata Risingiä (ja nettiä yleensä), ellei tällaista keskustelua täällä vielä ole. :cheesy: On ehkä taas menossa yksi niistä päivistä kun en vain käsitä miten kenelläkään voi olla koskaan tylsää kun aina voi tehdä jotain, etenkin jos on internet! ...toisaalta taas joinain päivinä koen itsekin oloni iha nyhtä tylsistyneeksi kuten kaikki normaalit ihmiset joskus, en tiedä mitä tämä ailahtelu on. :roll: <- Ihan aiheesta kukkaruukkuun, tämä on muuten lempihymiöni koskaan ikinä!

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 19.10.2014 13:21 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

19.10.2014 14:36 #319 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Randomi jutusteluketju
Mulla on tänään ollut niin tylsää, että imuroin ja rupesin lukemaan tenttiin joka on vasta viikon päästä...

Jostain syystä sunnuntait on mulla aina semmosia, että mitään ei jaksa tehdä eikä jaksa keskittyä mihinkään ja sitten on tylsää kun ei muka ole tekemistä.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
19.10.2014 16:04 #320 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju

Strato kirjoitti: Jännästi tossa imurissa on olevinaan portaaton säätö, mutta oikeasti siinä on vain kaksi imutehoa: ei ime ja imee kuin musta aukko. Hieman hankaloittaa mattojen imuroimista kun ne matot lähtee aina mukaan :cheesy:

Itse oon usein ihmetellyt, että mitä ihmeen ideaa noissa imurien järjettömissä imutehoissa on. Matot tosiaan lähtee mukaan ja imuri melkein tarttuu lattiaan. Siis millaisiin imurointitaroeisiin tämä on suunniteltu? Tosin tulee pakostakin mieleen usein imuroidessani pyörittelemäni ajatus siitä, voisiko silmänsä imuroida irti.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Thialfi